AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Haha zucht...

Sylvester Stallone Facepalm GIF
Ik moet aan mijn reputatie denken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.142
BC4C6000-6800-406F-A133-04DF916F9516.jpeg

Je zou maar in het uiterste noorden, de oostelijke achterhoek, west zeeuws-vlaanderen, goeree overflakkee, etc etc wonen. Wie gaat er een half uur heen en een half uur terug rijden voor een biertje in de plaatselijke kroeg?
Dat is inderdaad wel echt heel kut.

Wonen in Goeree overflakkee.

Dat is inderdaad wel echt heel kut.

Wonen in Goeree overflakkee.
Haha juist niet, je denkt toch niet dat daar ook maar iemand gevaccineerd is of dat er gecontroleerd gaat worden. Buiten dat, ooit opgevangen dat er s'avonds/snachts 2 politiewagens voor zo'n beetje heel het eiland zijn. De problemen van de samenleving zijn ook niet daar, maar geconcentreerd in de steden ;)

Haha juist niet, je denkt toch niet dat daar ook maar iemand gevaccineerd is of dat er gecontroleerd gaat worden. Buiten dat, ooit opgevangen dat er s'avonds/snachts 2 politiewagens voor zo'n beetje heel het eiland zijn. De problemen van de samenleving zijn ook niet daar, maar geconcentreerd in de steden ;)
Ik dacht dat jij dichterbij Rotterdam woonde.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.153
Beter 6 hoog achter in een sociale huurflat in amstelveen voor de hoofdprijs inderdaad :cool:
Zeker weten beter dan in een gehucht in Zeeland :).

Voor €800 72m2 + balkon op het zuiden incl gas water licht is trouwens, relatief gezien, verre van de hoofdprijs. Nog steeds belachelijk duur natuurlijk maar de markt is verrot. In de randstad kan je bijna niet goedkoper huren. Wat dat betreft woon ik dus eigenlijk heel goedkoop (behalve dat huren geld weggooien is). Ach ja over een paar jaar een huisje met tuin kopen.

Laatst bewerkt:
Duitsland heeft erg goede privacywetgeving.
Duitsland, waar wetenschappers via de media de burgers moesten "kneden" is dus wel oké? Net als Google die dan weer wel van alles track?
Logica ontgaat mij compleet. Goed. Als jij jezelf maar begrijpt

Waarom is dit eigenlijk relevant?
Als camera's boven de snelweg al een probleem zijn, dan is er volgens mij geen land waar je er wel aan ontkomt.

Beeldmateriaal is totaal iets anders dan dat je echt getrackt wordt. En al helemaal geen Chinees systeem met gezichtsherkenning. Die gezichtsherkenning is in strijd met onze wet, de avg.

Dat komt omdat de gemiddelde burger fucking dom is. Ik had een docent die altijd zei "assumption is the mother of all fuckups".
Ignorance is bliss. Ik ben toch veel liever een blije downie dan een zo'n zure die alles denkt te weten

Duitsland, waar wetenschappers via de media de burgers moesten "kneden" is dus wel oké? Net als Google die dan weer wel van alles track?
Logica ontgaat mij compleet. Goed. Als jij jezelf maar begrijpt
Dat kneden van de burgers heeft niks met privacy te maken, geen idee hoe jij die link legt.
Wat tracken die knedende wetenschappers hetzelfde als Google dan?

Geen idee wat je bedoelt, in jouw antwoord ontbreekt inderdaad alle logica.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Dit heb ik je volgens mij al vaker zien schrijven, maakt mij wel nieuwsgierig naar wat voor bedrijf jullie zijn en aan wie jullie producten en/of diensten leveren :lol:
Wij maken chemische halffabrikaten en zijn te vergelijken met bedrijven als DOW, Dupont , DSM, alleen is onze naam niet bekend bij het grote publiek. Wat de kwaliteit van onze producten betreft voldoen die prima aan de specificaties die de klanten van ons eisen, maar betekent niet dat wij als controle laboratorium ons werk altijd goed doen. De afgelopen 10 jaar hebben we 3 leidinggevenden gehad (en hebben we nog steeds) zonder een laboratoriumachtergrond en die hebben er moeite mee om dat te begrijpen.

Terug
Naar boven