Ik moet aan mijn reputatie denken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet aan mijn reputatie denken.
Dat is inderdaad wel echt heel kut.![]()
Je zou maar in het uiterste noorden, de oostelijke achterhoek, west zeeuws-vlaanderen, goeree overflakkee, etc etc wonen. Wie gaat er een half uur heen en een half uur terug rijden voor een biertje in de plaatselijke kroeg?
Haha juist niet, je denkt toch niet dat daar ook maar iemand gevaccineerd is of dat er gecontroleerd gaat worden. Buiten dat, ooit opgevangen dat er s'avonds/snachts 2 politiewagens voor zo'n beetje heel het eiland zijn. De problemen van de samenleving zijn ook niet daar, maar geconcentreerd in de stedenDat is inderdaad wel echt heel kut.
Wonen in Goeree overflakkee.

Of JipsingboertangeDat is inderdaad wel echt heel kut.
roflol mn oom en tante hebben daar gewoon. Dan ben je echt gevlucht
Wel goedkope huizen 
Beter 6 hoog achter in een sociale huurflat in amstelveen voor de hoofdprijs inderdaadDat is inderdaad wel echt heel kut.

Ik dacht dat jij dichterbij Rotterdam woonde.Haha juist niet, je denkt toch niet dat daar ook maar iemand gevaccineerd is of dat er gecontroleerd gaat worden. Buiten dat, ooit opgevangen dat er s'avonds/snachts 2 politiewagens voor zo'n beetje heel het eiland zijn. De problemen van de samenleving zijn ook niet daar, maar geconcentreerd in de steden![]()
Km of 25 van Rdam af. Zusje heeft in wijk Blijdorp gewoont.
Dan kunnen we weleens buren zijn.Km of 25 van Rdam af. Zusje heeft in wijk Blijdorp gewoont.

Mag het toch niet hopen voor Vorm
Zou ik ook doen, of gewoon die stempel in gele inkt op de jas zetten, dan kan iedereen zien dat je voldoet aan de nieuwe gezondheidsnorm.Ik weiger dan een stempel en laat gewoon bij de deur mijn QR-code zien.![]()
Zeker weten beter dan in een gehucht in ZeelandBeter 6 hoog achter in een sociale huurflat in amstelveen voor de hoofdprijs inderdaad![]()
.Duitsland, waar wetenschappers via de media de burgers moesten "kneden" is dus wel oké? Net als Google die dan weer wel van alles track?
Als camera's boven de snelweg al een probleem zijn, dan is er volgens mij geen land waar je er wel aan ontkomt.
Ignorance is bliss. Ik ben toch veel liever een blije downie dan een zo'n zure die alles denkt te wetenDat komt omdat de gemiddelde burger fucking dom is. Ik had een docent die altijd zei "assumption is the mother of all fuckups".
Dat kneden van de burgers heeft niks met privacy te maken, geen idee hoe jij die link legt.Duitsland, waar wetenschappers via de media de burgers moesten "kneden" is dus wel oké? Net als Google die dan weer wel van alles track?
Logica ontgaat mij compleet. Goed. Als jij jezelf maar begrijpt
Er lopen meer dan genoeg zure downies rond. Maar ja, ignorance is idd bliss. Het is maar wat je wilt natuurlijk.Ignorance is bliss. Ik ben toch veel liever een blije downie dan een zo'n zure die alles denkt te weten
Er lopen meer dan genoeg zure downies rond. Maar ja, ignorance is idd bliss. Het is maar wat je wilt natuurlijk.
Je staat leuk op de foto gap

Wij maken chemische halffabrikaten en zijn te vergelijken met bedrijven als DOW, Dupont , DSM, alleen is onze naam niet bekend bij het grote publiek. Wat de kwaliteit van onze producten betreft voldoen die prima aan de specificaties die de klanten van ons eisen, maar betekent niet dat wij als controle laboratorium ons werk altijd goed doen. De afgelopen 10 jaar hebben we 3 leidinggevenden gehad (en hebben we nog steeds) zonder een laboratoriumachtergrond en die hebben er moeite mee om dat te begrijpen.Dit heb ik je volgens mij al vaker zien schrijven, maakt mij wel nieuwsgierig naar wat voor bedrijf jullie zijn en aan wie jullie producten en/of diensten leveren![]()