XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Daar worden nog beste bedragen gedoneerd door sommigen.

Utrecht, Nijmegen.... Hoe vetter de burgemeester, hoe strenger de handhaving :roflol:
download (1).jpeg

Je kan van Halsema veel zeggen, maar vet is ze niet :o

Utrecht, Nijmegen.... Hoe vetter de burgemeester, hoe strenger de handhaving :roflol:
download (1).jpeg

Je kan van Halsema veel zeggen, maar vet is ze niet :o

Op grond van artikel 1 Protocol nr. 12 bij het Verdrag tot bescherming van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden, is discriminatie verboden. Wat de overheid van ons vraagt, is niet alleen in strijd met ons moreel kompas. Het is ook nog eens hartstikke fout.

Klopt niet, discrimineren is alleen o.b.v. huidskleur (en dan niet tegen blanken) en de overheid bepaalt wat goed of fout is dus daar moet je moreel kompas zich ook naar richten.

Volgens mij een wat oudere foto van Dijksma, tegenwoordig is ze half zo groot, nog steeds te zwaar.

Is naar mijn indruk wel een capabel bestuurder, geen Halsema.

Dat weet ik zo net nog niet. Ze was jarenlang wethouder in Amsterdam. Toen ze burgemeester werd in Utrecht las ik een interview met haar, waarin ze aangaf dat ze pas snapte dat het best moeilijk was om een geschikte woning te vinden, toen ze naar Utrecht moest verhuizen: "Zelfs voor een burgemeester is het vinden van een geschikt huis op de oververhitte Utrechtse woningmarkt een ware beproeving. ,,Ik was al gewaarschuwd”, zegt Sharon Dijksma (49). ,,Maar dat het zo erg is, had ik me nooit gerealiseerd. Alleen al het maken van een afspraak om überhaupt ergens te mogen komen kijken, is een hele klus. Zonder aankoopmakelaar kom je er niet tussen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het overbieden.” De huizenjacht ging dan ook niet zonder slag of stoot. ,,We hebben er een aantal keer naast gezeten. Maar dat vind ik achteraf helemaal geen ramp”, lacht ze." Zie: https://www.ad.nl/utrecht/sharon-di...-doorgaat-gaat-ze-jan-doen-vergeten~a558a1c1/ En dan zoekt ze ook nog eens met een ander salaris en andere spaarpot dan de gemiddelde Nederlander, voeg ik er maar even aan toe.

Dan vraag ik me toch af wat ze al die tijd in Amsterdam heeft gedaan.

En de onderdrukking duurt voort :emo:

Ja maar ze mogen toch demonstreren? Alleen niet op de plek waar het om gaat. Niemand die hier natuurlijk een probleem in ziet verder :lol:

En de onderdrukking duurt voort :emo:

Ja maar ze mogen toch demonstreren? Alleen niet op de plek waar het om gaat. Niemand die hier natuurlijk een probleem in ziet verder :lol:
Zal mij benieuwen of dit nog uit de hand gaat lopen de aankomende dagen.

Zal mij benieuwen of dit nog uit de hand gaat lopen de aankomende dagen.

Als dat zo is dan is dit vanwege het harde optreden van de autoriteiten en niet vanwege het verdwijnen van het stukje vreedzaam uit het protest. Ik ben ook benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.253
Dus we kunnen niet honderden extra IC-verpleegkundigen opleiden, want die zitten na de crisis zonder werk.

Maar we gaan wel 5000 extra BOA's opleiden om te controleren op QR-codes, welke op 1 november komen te vervallen.

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.255
Ah dus dan kunnen we ze gewoon makkelijk weer ontslaan 1 november.

Terug
Naar boven