XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ach 1 november komt er net precies op dat moment een piek in de besmettingen en omdat ze bang zijn dat 2 weken later de ziekenhuisbesmettingen omhoog gaan wordt het verlengt naar 1 december etc. etc. etc.
Zolang er nog steeds mensen een prikje halen zal de QR code er zijn, ik denk zelfs dat ze pas stoppen als het aantal nieuwe prikjes onder een bepaald getal per week komt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.263
Zei iemand nieuwe prikjes?
1632929835423.jpg

• #5.265
Oeps, verkeerd gelezen.

Laatst bewerkt:
Mensen hebben het ook echt hoog in hun bol zitten. Demonstreren bij een arme middenklasse die gewoon ruimte wilt geven voor mensen die geen QR code hebben of willen. Prima eigen keuze. Zijn sommige wappies (hoe noem je pro-covid wappies eigenlijk?) op het briljante idee gekomen om dagenlang met z'n allen bij elkaar te blijven staan om te demonstreren ZONDER MONDKAPJES.

Als je zo zwaar pro-covid bent, blijf die fucking maandverband dan nog voor je bek dragen als je urenlang bij elkaar blijft staan. Waar mensen wel niet de tijd voor hebben om over te zeuren en te protesteren. Zou me niet verbazen als de helft er gewoon bij staat omdat ze anti-vegan zijn.
Zijn er dan ook al demonstraties tegen dat restaurant?

• #5.269
Mensen hebben het ook echt hoog in hun bol zitten. Demonstreren bij een arme middenklasse die gewoon ruimte wilt geven voor mensen die geen QR code hebben of willen. Prima eigen keuze. Zijn sommige wappies (hoe noem je pro-covid wappies eigenlijk?) op het briljante idee gekomen om dagenlang met z'n allen bij elkaar te blijven staan om te demonstreren ZONDER MONDKAPJES.

Als je zo zwaar pro-covid bent, blijf die fucking maandverband dan nog voor je bek dragen als je urenlang bij elkaar blijft staan. Waar mensen wel niet de tijd voor hebben om over te zeuren en te protesteren. Zou me niet verbazen als de helft er gewoon bij staat omdat ze anti-vegan zijn.
Wie zijn nou de pro-covids in je verhaal? De gasten die wel of niet de maatregelen willen?

Zijn er dan ook al demonstraties tegen dat restaurant?
Wie zijn nou de pro-covids in je verhaal? De gasten die wel of niet de maatregelen willen?
Ik ben toe aan koffie denk ik. De plank helemaal misgeslagen en compleet verkeerd gelezen :roflol:.. Het was dus gewoon op slot gezet door de gemeente waarna de echte wappies weer met leuke borden komen om het te vergelijken met de tweede wereldoorlog.

Ik ben toe aan koffie denk ik. De plank helemaal misgeslagen en compleet verkeerd gelezen :roflol:.. Het was dus gewoon op slot gezet door de gemeente waarna de echte wappies weer met leuke borden komen om het te vergelijken met de tweede wereldoorlog.
Nee, je bent gewoon aan het polsen of je medestanders hebt om tegen dat restaurant te gaan demonstreren.

Werken jullie nog thuis? Aan de ene kant vind ik thuiswerken heerlijk want ik hou zoveel meer tijd over en ben niet zo'n type die op kantoor wilt socializen. Maar aan de andere kant heb ik al twee jaar zo'n beroerd ritme en is m'n motivatie voor alles naar een dieptepunt gekelderd. Het lijkt haast wel of ik ondertussen mensenschuw ben geworden en me nog meer afzonder. Ik kan gewoon naar kantoor, maar het sociale aspect houdt me tegen nu ik gewoon mijn eigen gang kan gaan en m'n werkgever tevreden is over m'n prestaties vanuit huis. Maar begin me langzaamaan af te te vragen of de tijd die ik alleen spendeer wel afweegt tegen alle andere negatieve side effects die er bij komen kijken die zich langzaamaan opstapelen.

Ik werk al 5 jaar thuis en bevalt mij erg goed, geen reistijd en geen gezeik van idioten aan mijn hoofd.

Groot voordeel is ook dat je veel meer werk op een dag kan doen, of dus gewoon minder uren werken. Ander groot voordeel is dat ik al 5 jaar geen wekker meer zet, lekker opstaan wanneer je wakker wordt een niet wanneer de wekker gaat.

Sociaal doen doe ik wel met de mensen die ik zelf uitkies en niet met collega's.

Laatst bewerkt:
@apfelstrudel, kijk nou! Echt iets voor die kleine van jou!

20210929_205211.jpg

En nee, het is geen eens nepnieuws

@apfelstrudel, kijk nou! Echt iets voor die kleine van jou!

20210929_205211.jpg

En nee, het is geen eens nepnieuws

Kinderen zonder de gewone vaccinaties moeten ook gediscrimineerd worden bij KDV's, zeker met verticale groepen of broertje en/of zusjes verschillende groepen.

Voor polio en ander leed ga je maar naar een KDV in de Bible Belt.

De VVD is verschrikkelijk, het politiseren van kinderen is een verschrikking waarvan je moet wegblijven. Dat gebeurt al genoeg in het kader van 'gender is a sociale construct'.

Laatste geconstateerde/gemelde polio besmetting in Nederland is 27 jaar geleden btw.
Mazelen kan dodelijk zijn voor kleine kinderen. In 2019 was er nog een uitbraak op urk

Vind het absurd om mazelen of polio met corona te vergelijken, maar dat terzijde

• #5.280
Maar een paar jaar ervoor nog wel een flinke uitbraak onder ongevaccineerden.

Breng jij je kind steaks naar een KDV waar ongevaccineerde kindjes welkom zijn?
Eh, ja en? 27 jaar geleden. Lekker belangrijk wat er een paar jaar ervoor gebeurde. Polio is vrijwel uitgestorven in de wereld.

Ja is m'n antwoord op jouw vraag.

Terug
Naar boven