AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Als jouw kind gevaccineerd is dan zijn al die afkortingen praktisch geen gevaar meer toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.282
Momenteel zijn kinderen toch ook gewoon welkom op KDV's als ze niet gevaccineerd zijn?
Je kan er ook gewoon over liegen want je hoeft niet je medische gegevens te laten zien. Ernaar vragen is dus een wassen neus.

Als jouw kind gevaccineerd is dan zijn al die afkortingen praktisch geen gevaar meer toch?
Maar sommige vaccinaties komen pas later, dus heb je de oudere kinderen gevaccineerd nodig.
Momenteel zijn kinderen toch ook gewoon welkom op KDV's als ze niet gevaccineerd zijn?
Je kan er ook gewoon over liegen want je hoeft niet je medische gegevens te laten zien. Ernaar vragen is dus een wassen neus.
Er is wel discussie over, maar veel verder dan een vraag komt het momenteel idd nog niet. Het wordt in de Randstad steeds actueler met al die Antroposofisch geïnspireerde moeders via de Steiner Socials. Gelukkig mag het wettelijk inmiddels.

Lijkt me toch wel een drempel, daarover liegen.

1 van de grootste engnekken vandaag de dag. Walgelijke kwal is het.

Ja samen met Timmerfrans mogen we die wel op de brandstapel gooien.

Sad because it's true. Eigenlijk is het ook mega triest als je kijk wat voor figuren er burgemeester zijn in ons land. In Rotterdam en Amsterdam valt het dan nog relatief gezien mee, al is Halsema natuurlijk wel echt een dramatisch figuur. Maar als je gaat kijken naar de semi grote steden dan vindt je daar toch een hoop ellende terug, die veelal op macht belust zijn en mooi ingekleurd kunnen worden in alle hokjes waartoe eigenlijk geen weldenkend mens zou willen behoren.

/fuckdehokjesjajaIknow.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.296

Viel mij al langer op dat ze veel te positief reporten over het sociaal krediet systeem.

Viel mij al langer op dat ze veel te positief reporten over het sociaal krediet systeem.

Ik zou niet heel goed passen in een dergelijk systeem :emo:

1633078124080.png

Zou het echt zo ver gaan?
1633078380488.png

Terug
Naar boven