AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Na de Engelse rapporten, nu ook een Nederlandse. Zelfs Stevie Wonder zou hier nog kunnen zien wat er aan de hand is, toch? :o

20211028_061227.jpg

QR = schijnveiligheid = marketing.
Voor de bijenkorf onderdeel van een verdienmodel, en geef ze eens ongelijk.

Verbazend dat er zoveel voor die QR codes wordt betaald. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om ze te maken? Ja, behalve die geboortedatum, maar klopt die dan ook?
Adolf Hitler, Yoseph Stalin and Mao went to a bar, how do I know?
- Well, they had a valid QR-code.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.682
Na de Engelse rapporten, nu ook een Nederlandse. Zelfs Stevie Wonder zou hier nog kunnen zien wat er aan de hand is, toch? :o

20211028_061227.jpg

Verbazend dat er zoveel voor die QR codes wordt betaald. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om ze te maken? Ja, behalve die geboortedatum, maar klopt die dan ook?
Een beetje zoals het massaal toedienen van antibiotica in de pluimveehouderij. In het begin werkt het goed, maar na een tijdje krijg je resistente mutaties. In dit geval mutaties die resistent zijn tegen het vaccin. Dat was natuurlijk ook wel te verwachten. Maar mogelijk zijn ze minder viraal voor ongevaccineerden, mogelijk ook niet.
Dat icm een vaccin dat na 6 maanden nog maar de helft zo effectief is is natuurlijk vragen om problemen.

Face it, vaccineren gaat ons niet uit de pandemie halen. Sterker nog, deze pandemie gaat niet meer weg. Leer er mee leven en doe wat aan je gezondheid.

Published: 25 October 2021
The spike protein of SARS-CoV-2 variant A.30 is heavily mutated and evades vaccine-induced antibodies with high efficiency

Lekker pik. Maar dit was al in het voorjaar dus. Lijkt daarmee dan geen hele besmettelijke variant? Alsnog geeft dit wel aan dat de kans op varianten in deze hoedanigheid een kwestie van tijd zal zijn.

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/s41423-021-00779-5-pdf.662605/

Bijlagen

• #5.685

Bijlagen

Nepnieuws zeker

Binnenkort de corona-pil op de markt, spuiten en / of slikken

20211028_061227.jpg

Nu is een positieve besmetting natuurlijk niet hetzelfde als een ziekenhuisopname. Heb je eenzelfde tabel maar dan verdeelt met vaccinatiestatus over deze groep?

Ook fake

50k? Prijzig.

5 barkie is nog steeds prijzig. Als in, zoveel heb ik er niet voor over. Geen idee of het de gangbare prijs is.

500 euro. Sorry mijn straat is niet zo goed.
150,00 p/s stuk zijn ze bij "mijn contact". Maar dan zit je wel daadwerkelijk met een groene vink en mocht je toch ooit nog overtuigd worden van het nut van de vaccins, (stel dat er een variant komt die 10x zo dodelijk is in mijn eigen leeftijdsgroep), dan snij je jezelf toch behoorlijk in de vingers imo. Overigens afgelopen weekend in Rotterdam, was de enige plek waar men de QR stond te scannen (of all places) de HEMA. Verder vroeg men er nergens om. Ja een QR code om op afspraak te kunnen winkelen in de Bijenkorf, die zijn ook helemaal gek (goed gek) geworden. Want het was zo'n beetje de drukste winkel die ik heb bezocht :roflol:

Ohja? Dus ook met registratie?

Nee ik ben ook vaker uit eten geweest en zelfs in de Efteling is het makkelijk te omzeilen. Daar krijg je zo'n festival armbandje wanneer je jouw id laat zien en code bij de ingang van een eettent. Dus dan laat je jouw vriendin bij twee verschillende eettentjes zo'n bandje halen.

Maar zodra ze het voor de sportscholen gaan verbieden mag jij mij jouw contact wel fixen :D

500 euro. Sorry mijn straat is niet zo goed.

Ohja? Dus ook met registratie?

Nee ik ben ook vaker uit eten geweest en zelfs in de Efteling is het makkelijk te omzeilen. Daar krijg je zo'n festival armbandje wanneer je jouw id laat zien en code bij de ingang van een eettent. Dus dan laat je jouw vriendin bij twee verschillende eettentjes zo'n bandje halen.

Maar zodra ze het voor de sportscholen gaan verbieden mag jij mij jouw contact wel fixen :D

Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar incluis registratie en gele boekje als ik ze moet geloven.

Ja als het voor de gyms ook weer gaat gelden, dan ga ik denk ik ook wel overstag en laat ik mij door Hugo in mijn reet neuken, door een prikje te halen. Een QR code fixen met registratie.

Van GS https://www.geenstijl.nl/5161796/vrij-fors/:
Het beeld van de coronapatiëntenpopulatie in ziekenhuizen lijkt dus neer te komen op: rond de 80% ongevaccineerd, een gemiddeld BMI van 30,5 (ernstig overgewicht), een gemiddelde leeftijd van 55,8, rond de 70% is man en 40 tot 60 procent heeft een niet-westerse migratieachtergrond. Slechts 14,3 procent van de Nederlandse bevolking heeft een niet-westerse migratieachtergrond, dus dat is een vrij stevige oververtegenwoordiging op de corona-afdelingen van 's lands ziekenhuizen.

Misschien toch leuk voor Kuipers, Gommers, Pierik, Van Jolo & Co te weten tegen wie ze hun woede nou eigenlijk voornamelijk richten als ze weer eens van leer trekken tegen 'groepen'. We zijn benieuwd of hun tirades diezelfde gemoedelijke doorleving kennen, als ze weten dat ze zich eigenlijk voornamelijk tot niet-westerse migranten richten, in plaats van de 'eigen' vogelvrije Museumplein/Malieveld-onderklasse en christenen.

Verklarende "statistiek" over systemische discriminatie, achterstanden in onderwijs, cultuurverschillen in 3, 2,1...

Roept er iemand dat het nepnieuws is?
Volgens Mertens is de situatie in het MUMC+ anders dan in andere delen van het land. "Het overgrote deel van onze coronapatiënten is gevaccineerd." Het gaat daarbij vooral om mensen van hoge leeftijd. Slechts twee op de tien patiënten zouden volgens de bestuursvoorzitter niet geprikt zijn.
Daarom lijkt er reden te zijn voor boostershots voor deze groep waar de vaccinaties sneller hun werking verliezen dan bij andere groepen.

• #5.696
Maar covid is dus racistisch. Heeft mevrouw Simons al een debat aangevraagd?

Maar covid is dus racistisch. Heeft mevrouw Simons al een debat aangevraagd?
De regel is dat als een erkende slachtoffergroep vaker negatief ergen mee in verband wordt gebracht dit altijd het gevolg is van discriminatie en uitsluiting!

U weet wel, ongelijke uitkomsten zijn altijd volledig te wijten onderdrukking!

• #5.699
Zou er een correlatie zijn tussen criminaliteit en covid?

Terug
Naar boven