- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Ach, zolang ze het niet op tv gezegd hebben is niks zeker. En dan nog kan het zo weer veranderen.Dit betekent dat ze niet dichtgaan, dat is goed nieuws!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, zolang ze het niet op tv gezegd hebben is niks zeker. En dan nog kan het zo weer veranderen.Dit betekent dat ze niet dichtgaan, dat is goed nieuws!
Nêh
Dit betekent dat ze niet dichtgaan, dat is goed nieuws!
Ook goed nieuws dat ze weer achter de feiten aanlopen?Dit betekent dat ze niet dichtgaan, dat is goed nieuws!
Want het is altijd geheim tot op het laatste moment.Ach, zolang ze het niet op tv gezegd hebben is niks zeker. En dan nog kan het zo weer veranderen.
Hetzelfde als vorig jaar, niets van willen leren, niets durven.Ook goed nieuws dat ze weer achter de feiten aanlopen?
Ik denk meer in te vroeg of te laat, helaas is het weer te laat.Wat er ook gedaan wordt, voor de ene helft is het weer te veel en voor de andere helft te weinig.
En voor iedereen te laat en slecht onderbouwd.Wat er ook gedaan wordt, voor de ene helft is het weer te veel en voor de andere helft te weinig.
Met een vaccinatiegraad van 84% heeft het ook niet veel zin natuurlijk.Er zijn vaker gekke capriolen uitgehaald maar ik kan me echt moeilijk voorstellen dat ze voor sport QR codes gaan vragen. Dat wordt echt een mooie shitshow. Maar we gaan het zien dinsdag.
En al helemaal niet nu blijkt dat gevaccineerden het net zo over kunnen brengen als niet gevaccineerden. Die laatste groep laat zich nog testen als ze ergens heen gaan, die eerste niet.Met een vaccinatiegraad van 84% heeft het ook niet veel zin natuurlijk.
Tja, wat heeft nog wel zin momenteel vraag ik me af. Het is de wave uitrijden en hopen dat er niet teveel zorg hoef uitgesteld te worden. Ik ben blij dat ik niet in de positie van Hugo en Rutten zit. Je kan het nooit goed doen.Met een vaccinatiegraad van 84% heeft het ook niet veel zin natuurlijk.
Het heeft zin om te bepalen hoelang we nog alles op alles willen zetten (eigenlijk doen we dat ook niet) om de verspreiding van het virus tegen te gaan. Als we dat echt noodzakelijk vinden zijn slappe maatregelen niet afdoende en zullen we weer dezelfde maatregelen als vorig jaar moeten invoeren. Aan de andere kant kunnen we ook accepteren dat dikke ongezonde gepensioneerden opgeofferd moeten worden.Tja, wat heeft nog wel zin momenteel vraag ik me af. Het is de wave uitrijden en hopen dat er niet teveel zorg hoef uitgesteld te worden. Ik ben blij dat ik niet in de positie van Hugo en Rutten zit. Je kan het nooit goed doen.
Had je daadwerkelijk ook een aritmie?Ja behalve vermoeidheid zijn mijn klachten verminderd. Was wel even kut voor een paar dagen. Hopelijk 2e prik minder last van.
Die laatste groep is wel de grootste belasting voor de zorg.En al helemaal niet nu blijkt dat gevaccineerden het net zo over kunnen brengen als niet gevaccineerden. Die laatste groep laat zich nog testen als ze ergens heen gaan, die eerste niet.
Zou ook nog een strategie kunnen zijn.Het heeft zin om te bepalen hoelang we nog alles op alles willen zetten (eigenlijk doen we dat ook niet) om de verspreiding van het virus tegen te gaan. Als we dat echt noodzakelijk vinden zijn slappe maatregelen niet afdoende en zullen we weer dezelfde maatregelen als vorig jaar moeten invoeren. Aan de andere kant kunnen we ook accepteren dat dikke ongezonde gepensioneerden opgeofferd moeten worden.
Feit is dat als er niet snel maatregelen worden genomen we binnenkort een nieuw ATH kwa nieuwe besmettingen zullen gaan krijgen.
De vraag is wel hoe deze All Time High (ik had deze niet meteen) zich verhoudt tot de volgende aangezien de situatie iets anders is door vaccineren.Feit is dat als er niet snel maatregelen worden genomen we binnenkort een nieuw ATH kwa nieuwe besmettingen zullen gaan krijgen.
Dat gaat ook op voor de talloze zieken die nu weer langer moeten wachten op hun behandeling.
De verhoudingen tussen het aantal besmettingen, ernstig zieken, ziekenhuis opnames, ic opnames en doden zullen zich steeds meer verschuiven in ons voordeel. Ik weet niet of de verhoudingen nu al duidelijk zijn.De vraag is wel hoe deze All Time High (ik had deze niet meteen) zich verhoudt tot de volgende aangezien de situatie iets anders is door vaccineren.
Tov de zorgbelasting zijn de besmettingen nu al te hoog.