Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ach, zolang ze het niet op tv gezegd hebben is niks zeker. En dan nog kan het zo weer veranderen.
Want het is altijd geheim tot op het laatste moment.

Op zich kan dit nog een proefballonnetje zijn en dan lekt maandag wel uit wat het echt wordt.

Wat er ook gedaan wordt, voor de ene helft is het weer te veel en voor de andere helft te weinig.

Er zijn vaker gekke capriolen uitgehaald maar ik kan me echt moeilijk voorstellen dat ze voor sport QR codes gaan vragen. Dat wordt echt een mooie shitshow. Maar we gaan het zien dinsdag.

Er zijn vaker gekke capriolen uitgehaald maar ik kan me echt moeilijk voorstellen dat ze voor sport QR codes gaan vragen. Dat wordt echt een mooie shitshow. Maar we gaan het zien dinsdag.
Met een vaccinatiegraad van 84% heeft het ook niet veel zin natuurlijk.

En al helemaal niet nu blijkt dat gevaccineerden het net zo over kunnen brengen als niet gevaccineerden. Die laatste groep laat zich nog testen als ze ergens heen gaan, die eerste niet.

Tja, wat heeft nog wel zin momenteel vraag ik me af. Het is de wave uitrijden en hopen dat er niet teveel zorg hoef uitgesteld te worden. Ik ben blij dat ik niet in de positie van Hugo en Rutten zit. Je kan het nooit goed doen.

Tja, wat heeft nog wel zin momenteel vraag ik me af. Het is de wave uitrijden en hopen dat er niet teveel zorg hoef uitgesteld te worden. Ik ben blij dat ik niet in de positie van Hugo en Rutten zit. Je kan het nooit goed doen.
Het heeft zin om te bepalen hoelang we nog alles op alles willen zetten (eigenlijk doen we dat ook niet) om de verspreiding van het virus tegen te gaan. Als we dat echt noodzakelijk vinden zijn slappe maatregelen niet afdoende en zullen we weer dezelfde maatregelen als vorig jaar moeten invoeren. Aan de andere kant kunnen we ook accepteren dat dikke ongezonde gepensioneerden opgeofferd moeten worden.

Feit is dat als er niet snel maatregelen worden genomen we binnenkort een nieuw ATH kwa nieuwe besmettingen zullen gaan krijgen.

En al helemaal niet nu blijkt dat gevaccineerden het net zo over kunnen brengen als niet gevaccineerden. Die laatste groep laat zich nog testen als ze ergens heen gaan, die eerste niet.
Die laatste groep is wel de grootste belasting voor de zorg.

Het heeft zin om te bepalen hoelang we nog alles op alles willen zetten (eigenlijk doen we dat ook niet) om de verspreiding van het virus tegen te gaan. Als we dat echt noodzakelijk vinden zijn slappe maatregelen niet afdoende en zullen we weer dezelfde maatregelen als vorig jaar moeten invoeren. Aan de andere kant kunnen we ook accepteren dat dikke ongezonde gepensioneerden opgeofferd moeten worden.

Feit is dat als er niet snel maatregelen worden genomen we binnenkort een nieuw ATH kwa nieuwe besmettingen zullen gaan krijgen.
Zou ook nog een strategie kunnen zijn.
De discussie die gevoerd moet worden ligt nogal gevoelig. Door code zwart kan je dat ontwijken (want geen andere keus), en door vooraf een zondebok aan te wijzen, halen ze voor zichzelf de angel eruit. De staat heeft een zorgplicht, ik denk dat je die daarmee ook ontwijkt.

Correct is het vast niet. Maar imo altijd nog beter dan Engeland (waar non covid inmiddels een achterstand heeft van 5 jaar).

Maargoed, das niets meer dan speculeren

De vraag is wel hoe deze All Time High (ik had deze niet meteen) zich verhoudt tot de volgende aangezien de situatie iets anders is door vaccineren.

Tov de zorgbelasting zijn de besmettingen nu al te hoog.

De vraag is wel hoe deze All Time High (ik had deze niet meteen) zich verhoudt tot de volgende aangezien de situatie iets anders is door vaccineren.

Tov de zorgbelasting zijn de besmettingen nu al te hoog.
De verhoudingen tussen het aantal besmettingen, ernstig zieken, ziekenhuis opnames, ic opnames en doden zullen zich steeds meer verschuiven in ons voordeel. Ik weet niet of de verhoudingen nu al duidelijk zijn.

Terug
Naar boven