XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ja maar een gek die bij elke politieke gebeurtenis "komplot!" roept heeft ook 2 keer per dag gelijk... wait :thinking:

:rolleyes:
Raar artikel van de Joop, maar het is de Joop, dus dat is waarschijnlijk dubbelop.

Dit stond ook in het KPMG rapport, dit is ook wat het Red Team al vond.

Dat laatste kan hier op het forum jullie niet ontgaan zijn, ik vond dat ook een heel goed idee en heb dat mogelijk hier en daar "een enkele keer" laten vallen.

32 . Mijn hart is momenteel a ritmisch. Zo duizelig dat ik bijna niet kan lopen en benauwd. Lekker spul die vacc. Sta nu in de wacht bij de huisartsenpost. Dit voelt totaal niet goed.

Ook niet belangrijk om te vergeten. Mijn benchpress was historisch laag vandaag.

Als ik doodga vandaag dan komt dat door de vaxx.
He, hoe is het nu afgelopen? Hopelijk gaat 't oké? :(

Raar artikel van de Joop, maar het is de Joop, dus dat is waarschijnlijk dubbelop.

Dit stond ook in het KPMG rapport, dit is ook wat het Red Team al vond.

Dat laatste kan hier op het forum jullie niet ontgaan zijn, ik vond dat ook een heel goed idee en heb dat mogelijk hier en daar "een enkele keer" laten vallen.
Als Timmie nou gewoon altijd z'n vinger in de dijk gestoken hield, dan was er niks aan de hand. Kunnen de managers weer met een gerust hart gaan slapen, ze hadden dan toch juist gepland.

(of hoe heette dat verhaal ook alweer?)

Laatst bewerkt:
Dat laatste kan hier op het forum jullie niet ontgaan zijn, ik

Had hem ook speciaal voor jou geplaatst. Joop volg ik inderdaad alleen als een soort satire.

Als Timmie nou gewoon altijd z'n vinger in de dijk gestoken hield, dan was er niks aan de hand. Kunnen de managers weer met een gerust hart gaan slapen, ze hadden dan toch juist gepland.

(of hoe heette dat verhaal ook alweer?)

Toch gek hoe de afgelopen kleine 2 jaar toch een bepaald beeld schetst waardoor je eigenlijk niet verwacht dat deze man ook nog zinnige dingen te zeggen heeft. De kleur die hij heeft als het gaat om Corona, staat zover verwijderd bij hetgeen hij dus kennelijk in een boek uitspreekt.

Weet niet meer hoe het precies ging, wat de uitkomst/moraal van het verhaal was.

Hadden Timmie er dan toch voor moeten opofferen. Terwijl een vinger natuurlijk helemaal niks tegen een doorbraak doet. Uiteindelijk moet de dijk toch structureel versterkt worden. :thinking: :thinking: :thinking:

• Like
Waarderingen: Vonk
Toch gek hoe de afgelopen kleine 2 jaar toch een bepaald beeld schetst waardoor je eigenlijk niet verwacht dat deze man ook nog zinnige dingen te zeggen heeft. De kleur die hij heeft als het gaat om Corona, staat zover verwijderd bij hetgeen hij dus kennelijk in een boek uitspreekt.

Als er iemand is die elke week weer iets anders zegt, is het Gommers wel, dat er uberhaupt nog iemand naar hem luistert is mij een raadsel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.811
Weet niet meer hoe het precies ging, wat de uitkomst/moraal van het verhaal was.

Hadden Timmie er dan toch voor moeten opofferen. Terwijl een vinger natuurlijk helemaal niks tegen een doorbraak doet. Uiteindelijk moet de dijk toch structureel versterkt worden. :thinking: :thinking: :thinking:
Wel als Frans Timmermans zijn vinger in de dijk steekt.

Wanneer stopt die misplaatste en geveinsde verontwaardiging en verbolgenheid toch een keer :emo:

Als de joden er zelf over beginnen, dan zal er inmiddels wel meer dan alleen een kern van waarheid in het gegeven zitten? :dunno:

Wanneer stopt die misplaatste en geveinsde verontwaardiging en verbolgenheid toch een keer :emo:

Als de joden er zelf over beginnen, dan zal er inmiddels wel meer dan alleen een kern van waarheid in het gegeven zitten? :dunno:

Yes :)

Bijlagen

• anne-frankly-i-did-nazi-that-coming.jpg
    anne-frankly-i-did-nazi-that-coming.jpg
    40,8 KB · Weergaven: 34

Dus als zelfs Erik van Muiswinkel Zwarte Piet racistisch vind zal er ook wel meer dan alleen een kern van waarheid in zitten?

Dus als zelfs Erik van Muiswinkel Zwarte Piet racistisch vind zal er ook wel meer dan alleen een kern van waarheid in zitten?
Als er maar hard genoeg geropen wordt dat zwarte Piet racistisch is gaan zelfs Steks en Erik van Muiswinkel denken dat het zo is.

Maar zonder gekheid, zwarte Piet heb ik nooit ergens anders aangekoppelt dan een leuk kinder feestje totdat een aantal mensen met hulp van de NPO zwarte Piet racistisch maakten. VN deed er daarna ook nog een een lekker 'woke' plasje over en dalijk zijn we naast het vuurwerk Sinterklaas en zwarte Piet ook kwijt. Gaat lekker zo, ipv verbinding met elkaar wordt de scheidslijn alleen maar groter.

Van mij hoeven ze niet zwart, en noem ze gewoon Piet. Hoeveel n*gers ken jij eigenlijk die Piet heten?

Ik ken er toevallig 1 die Joop heet, maar geen Piet.

Coronapas in meer sectoren

Onder de maatregelen waarover wordt gepraat zijn uitbreiding van de mondkapjesplicht en aanscherping van de regels voor thuiswerken. Het kabinet denkt er ook over de verplichte coronapas tot meer sectoren uit te breiden, zoals sportscholen.

België doet het al, dus het was slechts een kwestie van tijd.

Terug
Naar boven