XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Principes zijn overrated. Je doet heel je leven dingen tegen je wil in. Vanaf je geboorte ben je al onderdeel van een maatschappij waar je niet voor gekozen hebt.
Imho houdt deze denkwijze (en er naar handelen) ook juist in stand dat die maatschappij zo onderdrukkend blijft, en steeds meer wordt.

Imho houdt deze denkwijze (en er naar handelen) ook juist in stand dat die maatschappij zo onderdrukkend blijft, en steeds meer wordt.
Het overgrote deel van de samenleving wil dat toch ook gewoon gezien hoe er gestemd is. We krijgen gewoon precies wat we willen. Ik hoop zelf persoonlijk gewoon dat de pl**ris zo hard uitbreekt.

Hoop dat we keihard onderuit gaan met dat klimaatgejank, nederland zo vol raakt met asielzoekers dat de spanning zo intens oploopt. En dat dan mensen gaan inzien dat ze gewoonweg verkeerd stemmen.

Ik kies hier ook niet voor. Maar anders dan je stem uitbrengen kan je niet doen. Brullend op de dam gaan staan heeft ook geen enkele zin. De overheid heeft hier totaal lak aan.

Denk dat we met zijn allen eerst flink moeten vallen voordat we weer een nieuwe gouden eeuw kunnen beginnen.

Wil wel meegeven dat ik het ook behoorlijk droevig wil worden allemaal. Maar ik wil echt gewoon naar de sportschool blijven gaan, heb nu ff geen geld voor home gym apparatuur. Wil lekker uit kunnen gaan met mijn vriendin zonder elke keer te testen. En die coronapas gaat breed ingezet worden, hoe kut het ook is.

Het overgrote deel van de samenleving wil dat toch ook gewoon gezien hoe er gestemd is. We krijgen gewoon precies wat we willen. Ik hoop zelf persoonlijk gewoon dat de pl**ris zo hard uitbreekt.

Hoop dat we keihard onderuit gaan met dat klimaatgejank, nederland zo vol raakt met asielzoekers dat de spanning zo intens oploopt. En dat dan mensen gaan inzien dat ze gewoonweg verkeerd stemmen.

Ik kies hier ook niet voor. Maar anders dan je stem uitbrengen kan je niet doen. Brullend op de dam gaan staan heeft ook geen enkele zin. De overheid heeft hier totaal lak aan.

Denk dat we met zijn allen eerst flink moeten vallen voordat we weer een nieuwe gouden eeuw kunnen beginnen.

Wil wel meegeven dat ik het ook behoorlijk droevig wil worden allemaal. Maar ik wil echt gewoon naar de sportschool blijven gaan, heb nu ff geen geld voor home gym apparatuur. Wil lekker uit kunnen gaan met mijn vriendin zonder elke keer te testen. En die coronapas gaat breed ingezet worden, hoe kut het ook is.
Geef het nog even geduld en ondanks je je prikje hebt gehaald moet je nog steeds testen voor toegang.

Stemmen is een farce, wordt je voorgehouden als een lap voor een stier. Echte invloed op de maatschappij komt uit onze alledaagse keuzes en gedragingen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.886
Onze Canadeze vriend Trudeau was in het land. Zal wel goede lockdown tips hebben gegeven aan zijn vriend Mark.

Leuke sokken trouwens
1635666407647.jpg

1635666470637.jpg

Ja maar 1,5m geldt niet meer (vooralsnog).

Ja maar 1,5m geldt niet meer (vooralsnog).
"A sophisticated and vaccinated crowd..."

Daar zal enorm over zijn nagedacht door die clown, waarschijnlijk van een merk waarvan de opbrengst gaat naar het steunen van een woke goed doel. Bovendien laat hij zien dat hij dicht bij de gewone man persoon (m/v/x/i/a) staat, zolang die gewone persoon maar een gehersenspoelde D66/GL drone is.

• Like
Waarderingen: Vonk

Daar zal enorm over zijn nagedacht door die clown, waarschijnlijk van een merk waarvan de opbrengst gaat naar het steunen van een woke goed doel. Bovendien laat hij zien dat hij dicht bij de gewone man persoon (m/v/x/i/a) staat, zolang die gewone persoon maar een gehersenspoelde D66/GL drone is.
Vast net als dat hierover nagedacht is? Er was toch ook ophef dat je voor die top niet getest en gevaccineerd hoeft te worden?

Maar, om een beetje positief te blijven.. Canada heeft wel een goed immigratiebeleid

Vast net als dat hierover nagedacht is? Er was toch ook ophef dat je voor die top niet getest en gevaccineerd hoeft te worden?

Maar, om een beetje positief te blijven.. Canada heeft wel een goed immigratiebeleid

Met andere woorden wij komen er niet zomaar in? :p

Juist wel, je moet jezelf kunnen onderhouden

Dus eerst een baan, of een baan waarbij je het overgrote deel in Canada kunt wonen zien te vinden.

The country is pretty progressive and very multicultural. When you move to Canada you are encouraged to keep your traditions, religion, language and culture.

In Toronto alone, more than a hundred and forty languages are spoken and more than 20% of the population of Canada was born abroad.

It’s not possible to walk down a street in Vancouver or Toronto without hearing a foreign language or catching the scent of some tempting international cuisine.

Visit any major city in Canada and you will feel like you are taking a tour to more than just one country.

Neighbourhoods like Chinatown, Little Italy or even a Korean town in Toronto can be found in the major cities and provide an immersive cultural experience for tourists and natives alike.

For an expat, it is easy to settle in Canada as respect and acceptance are very much a part of the national psyche.

Klinkt een beetje als Rotterdam :lol:

• #5.897

Dubbele bliksemschicht..

Misschien is ie fan van Harry Potter?

Dus eerst een baan, of een baan waarbij je het overgrote deel in Canada kunt wonen zien te vinden.

Klinkt een beetje als Rotterdam :lol:
Canada is wel aardig gemixt ja. Mijn oom had in Nederland een kleine boerderij. Doet daar nu hetzelfde en is alweer een paar jaar miljonair.

Tuurlijk heb je daar ook veel verschillende afkomsten. Ik dacht ook veel Indiërs, maar waar heb je die nou niet? Werkloosheid onder immigranten is daar laag. Zelfs als je een erg leuk bedrag op je rekening hebt, maar bijvoorbeeld een kind met een beperking (dus altijd hulpbehoevend) kom je het land niet in. Je moet iets kunnen bijdragen. Bij bijvoorbeeld de Afghanen komen mannen daar ook lastig het land binnen (ik dacht alleen als ze gay zijn), het zijn voornamelijk vrouwen en kinderen die ze daar toelaten.

Die hele associatie met immigranten is daardoor anders. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar iemand die normaal praat en zich normaal kleedt, zie ik gewoon als Nederlander. Ongeacht kleur. Maar straattaal en overdreven gedoe, tjah, daar krijg ik gewoon jeuk van, dan is een negatief beeld sneller bevestigd.

Door dat Canadeze beleid is die associatie gewoon heel anders, en dan krijg je (in mijn ogen) immigratie waar niets mis mee is

Laatst bewerkt:
  • #5.900
Terug
Naar boven