Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

ED790149-7E4B-4220-B99E-1F84D3ACA753.png

Boehoeh vaccin gaat niet werken! Langere lockdown !!

wie gelooft deze onzin nog :roflol: :roflol: :roflol:

Misschien moeten we gewoon weer eens op een normale manier verder leven en sterven...

Snap het ook niet, deze maand zullen er in totaal al meer dan 2 miljoen prikken zijn gezet.
Dat in combinatie met al die mensen die al corona hebben gehad zou toch voldoende moeten zijn om te versoepelen?
Vorig jaar had nog niemand het gehad met 0 prikken en lagen er 3x zoveel mensen op de IC.

En het mooie is straks, ik mag wel belasting betalen voor Italië, Spanje en Griekenland, maar als ik geen vaccin neem mag ik er misschien niet meer op vakantie.

Gewoon vaccins blijven ontwikkelen voor elke variant, elk jaar 100 prikken voor corona want het is echt levensgevaarlijk
Als we alle mutaties hebben gehad kunnen we eindelijk terug naar normaal

Snap het ook niet, deze maand zullen er in totaal al meer dan 2 miljoen prikken zijn gezet.
Dat in combinatie met al die mensen die al corona hebben gehad zou toch voldoende moeten zijn om te versoepelen?
Vorig jaar had nog niemand het gehad met 0 prikken en lagen er 3x zoveel mensen op de IC.
De meeste mensen die een prik hebben gekregen moeten nog een tweede keer. Daarna werkt het pas goed. Dus de bescherming is nu nog relatief laag.

Hoe zit het trouwens met die corona app?
Hoor daar niets meer over?

• Like
Waarderingen: Pren
En het mooie is straks, ik mag wel belasting betalen voor Italië, Spanje en Griekenland, maar als ik geen vaccin neem mag ik er misschien niet meer op vakantie.
Welke testen gebruikt Spanje? Hoe ver kom je met de auto en een voorraadje covid testen? Ondiepe neustest is rond de €7 zag ik :o

Slechte ontwikkeling dat vrijheid onder voorwaarden wordt gesteld met zo'n vaccinatiebewijs.
En daarbij wordt van ons nu gevraagd solidair te zijn met zwakkere en ouderen. Gaan die ouderen met hun vaccinatiebewijs straks lekker op vakantie? Of zijn ze dan ook solidair met iedereen die nog niet op vakantie mag?

Ik wil mij niet aansluiten bij de complotdenkers, maar ik constateer wel dat die groep mensen keer op keer gevoed wordt met gebeurtenissen die hun visie bevestigen..

Ik wil mij niet aansluiten bij de complotdenkers, maar ik constateer wel dat die groep mensen keer op keer gevoed wordt met gebeurtenissen die hun visie bevestigen..

Oorzaak/gevolg relaties constateren -op basis van opvolgende gebeurtenissen- heeft niets te maken met complot-denken.
Wat mij betreft klopt je constatering dan ook behoorlijk goed.

Slechte ontwikkeling dat vrijheid onder voorwaarden wordt gesteld met zo'n vaccinatiebewijs.
En daarbij wordt van ons nu gevraagd solidair te zijn met zwakkere en ouderen. Gaan die ouderen met hun vaccinatiebewijs straks lekker op vakantie? Of zijn ze dan ook solidair met iedereen die nog niet op vakantie mag?

De term complotdenker wordt steeds vaker en steeds sneller gebruikt tegenwoordig. Een beetje hetzelfde als wanneer het woordje racist/racisme geroepen wordt als iemand een discussie niet wint.

Je bent geen complotdenker als je het gevoel hebt dat je in de zeik genomen wordt.

Lekker eenzijdige solidariteit.
Ik wist niet dat het kon, maar we zijn een lerende samenleving en samen gaan we dit oplossen. De ene helft betaald de gezondheid van de andere en de andere mag dan ook nog op vakantie.
Zullen we het maar gewoon slavernij noemen. Dat maakt het iets duidelijker.

Wie zit er nog meer lekker op het terras nu?

Terug
Naar boven