MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Hou toch op man. Je hoeft t alleen voor jezelf goed te praten hoor dat je naast je jaarlijkse influenza prikje nu ook een 2 jaarlijks covid spuitje gaat halen. Dat is altijd makkelijker dan een hard standpunt nemen tegen de polraistatie en de erosie van de democratische rechtstaat.

Waarom is dat lullig? De meeste mensen hadden niet eens symptomen bij dit verkoudheidsvirus en bij mezelf was het niet eens een verkoudheid te noemen. Hoe denk je dat dat komt?
Weetje ik vind het allemaal prima jullie doen maar maar laten we bij een volgende verkoudheidsvirus uitbraak afspreken dat de zwakkeren en bangeren even binnenblijven en wachten tot er een vaccin is maar laat ons en onze kinderen leven.
Eigenlijk kan je dus geen duidelijk antwoord geven.

Het is jammer dat als je maar een beetje kritiek hebt op aspecten van het coronabeleid je altijd weer moet uitkijken dat je niet in hetzelfde straatje als die van dit soort staatsmongolen wordt geplaatst.
Na bijna een jaar vaccineren heb ik nog altijd niemand gehoord die een rationeel argument tegen vaccineren kan verzinnen. Nee, laten we de jodenvervolging er weer bij halen. Fucking afgedraaide plaat van de FvD, die kunnen beter lekker in hun appgroepjes blijven en beleid aan de volwassenen over laten.

Staat hier niks zinnigs tussen?

Hou toch op man. Je hoeft t alleen voor jezelf goed te praten hoor dat je naast je jaarlijkse influenza prikje nu ook een 2 jaarlijks covid spuitje gaat halen. Dat is altijd makkelijker dan een hard standpunt nemen tegen de polraistatie en de erosie van de democratische rechtstaat.
Ik vind het lastig om een standpunt in te nemen over iets waar ik geen verstand van heb. Ik heb nog nooit met de polraistatie te maken gehad.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.765
De grapjas die dit heeft geplaatst, zit nu vast:

Man uit Katwijk vast om bedreigen Rutte en De Jonge​

Een 53-jarige man uit Katwijk zit vast voor het bedreigen van demissionair premier Rutte en minister De Jonge van Volksgezondheid, meldt het Openbaar Ministerie. De Katwijker plaatste een half uur voor de coronapersconferentie van dinsdag 2 november een foto op Twitter van twee lijkzakken naast een auto in het bos. Daarbij schreef hij: "Sorry mensen! De persconferentie gaat niet door vanavond..."

De man moet op 24 november voor de politierechter verschijnen. Tot die tijd blijft hij vastzitten.
Als ze zo daadkrachtig waren bij alle bedreigingen aan het adres van Wilders dan zat half Marokkaans-Nederland vast. Maar bij hem kijken ze graag weg.

Marokkanen zijn immers de nieuwe joden. Denk je, WWII vergelijkingen mogen niet, nou, dat klopt. Behalve als je deugd.

Ondertussen is het natuurlijk wel een brug te ver om het vermoorden van politici metaforisch uit te beelden. Vooral als het zo abstract is zonder duidelijke naam of foto van de personen in kwestie. Dit kan niet in een beschaafde samenleving zoals wij hier hebben in Nederland.

Dit soort beeldspraak moet keihard worden aangepakt en vooral niet worden uitgezonden op het nieuws vanwege de schokkende manier van uitbeelden.

Dit soort beelden zijn echter gewoon top en mag je gewoon op het nieuws uitzenden. Dit is namelijk artistieke expressie en moet worden toegejuichd.
1637099171694.jpg

Net als dit artistieke expressie is.
1637099569743.jpg

Als ze zo daadkrachtig waren bij alle bedreigingen aan het adres van Wilders dan zat half Marokkaans-Nederland vast. Maar bij hem kijken ze graag weg.

Marokkanen zijn immers de nieuwe joden. Denk je, WWII vergelijkingen mogen niet, nou, dat klopt. Behalve als je deugd.

Ondertussen is het natuurlijk wel een brug te ver om het vermoorden van politici metaforisch uit te beelden. Vooral als het zo abstract is zonder duidelijke naam of foto van de personen in kwestie. Dit kan niet in een beschaafde samenleving zoals wij hier hebben in Nederland.

Dit soort beeldspraak moet keihard worden aangepakt en vooral niet worden uitgezonden op het nieuws vanwege de schokkende manier van uitbeelden.

Dit soort beelden zijn echter gewoon top en mag je gewoon op het nieuws uitzenden. Dit is namelijk artistieke expressie en moet worden toegejuichd.
1637099171694.jpg

Net als dit artistieke expressie is.
1637099569743.jpg
Kan me voorstellen dat er nog wel wat bij het plaatje gezegd was dat een week vasthouden rechtvaardigt.

Zitten in een pandemie en dan uitgaan volle bak als voorbeeld nemen 🤣🤣.

Volgens De Jonge zou die maatregel praktisch lastig uitvoerbaar zijn. Dan zou bijvoorbeeld op een uitgaansavond 1 miljoen testen moeten worden gedaan. "Dat is niet voorstelbaar. Nog los van de kosten", zei De Jonge. Hij verwacht dat dit tientallen miljoenen euro's per week zou kosten.

Wat een pandemie

Haha, in België nu zelfs vanaf 10 jaar een mondkapje en daarbij ook de coronapas voor binnen.

De Belgische persconferentie komt wel een stuk beter over dan de onzin die Hugo en Rutte uitkramen.

Alles samen doen en niet de jongeren of ouderen of horeca of scholen de schuld geven zegt ie, allemaal samen wat doen.
- Advies om elkaar buiten te ontmoeten
- Meer ventileren

Laatst bewerkt:
Haha, in België nu zelfs vanaf 10 jaar een mondkapje en daarbij ook de coronapas voor binnen.

De Belgische persconferentie komt wel een stuk beter over dan de onzin die Hugo en Rutte uitkramen.

Alles samen doen en niet de jongeren of ouderen of horeca of scholen de schuld geven zegt ie, allemaal samen wat doen.
- Advies om elkaar buiten te ontmoeten
- Meer ventileren
Wat heeft Rutte beslist? Maatregelen?

In Russia hebben we ook 2G in winkelcentra / horeca / gyms etc. Gister maar ff een QR-code aangeschaft voor me vriendin voor 100 euro. Nu kan ze weer mooi shoppen en met haar vriendinnen uiteten. Is 1 jaar geldig die code. Problem solved.

In Russia hebben we ook 2G in winkelcentra / horeca / gyms etc. Gister maar ff een QR-code aangeschaft voor me vriendin voor 100 euro. Nu kan ze weer mooi shoppen en met haar vriendinnen uiteten. Is 1 jaar geldig die code. Problem solved.
Tegenwoordig kun je al QR kopen.. maar weten allemaal dat niet draait om gezondheid haha. :D wel duur voor zo'n code.

Screenshot_20211118-100414.jpg
nu zijn ze toch wat aan overdrijven 🤣🤣

Terug
Naar boven