Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Daar gaan we dan. Oostenrijk verplicht vaccineren vanaf 1 februari 2022.
Laat de oorlog maar beginnen. De Oostenrijkse bevolking is 1 van de best bewapende van Europa.

Ik kan mij niet voorstellen dat de bevolking dit gaat pikken.
In Letland zijn ongevaccineerden het stemrecht toch al kwijt?

En als het nu allemaal echt hielp, maar dat is ook gewoon dikke onzin.
2G en boostertjes hebben 0,0 nut in DE en zal in andere landen ook echt niet veel beter werken.

FEge0nDXwAIQety?format=jpg&name=large.jpg
Mooi instap momentje @Simsalabimmusclesforsewin 😌
Screenshot_20211119-140744_Chrome.jpg

2G en boostertjes hebben 0,0 nut in DE en zal in andere landen ook echt niet veel beter werken.
De IC bezetting is veel lager bij een veel hoger aantal besmettingen en je conclusie is dat het niet werkt? :scratch:

In Letland zijn ongevaccineerden het stemrecht toch al kwijt?
Dat was iets over ongevaccineerde politici ja.

Daar gaan we dan. Oostenrijk verplicht vaccineren vanaf 1 februari 2022.
Laat de oorlog maar beginnen. De Oostenrijkse bevolking is 1 van de best bewapende van Europa.

Ik kan mij niet voorstellen dat de bevolking dit gaat pikken.
Interessant dat hun lockdown een maximale duratie zou hebben.

En lol een week nadat lockdowns alleen nog voor ongevaccineerden waren toch voor iedereen, zit je dan met je moreel superioriteitsgevoel ook lekker thuis.
Schallenberg zei het erg te vinden dat de lockdown nu voor iedereen ingevoerd moet worden, maar dat het nodig is vanwege "hen die zich niet solidair getoond hebben". Daarmee bedoelde hij de mensen die zich niet hebben laten vaccineren.
:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.806
Binnenkort horen we een paar weten niet van @apfelstrudel.
Allemaal leuk hoor die maatregelen. Maar het verplichten van vaccineren, laat staan voor kinderen, beschouw ik als een aanval op mijn en zijn lichamelijke integriteit. Dat gaat dus niet gebeuren. Maakt niet uit wat de consequenties zijn.

FEge0nDXwAIQety?format=jpg&name=large.jpg

Vrij eenzijdige analyse. Je weet niet hoe de lijntjes gelopen waren als 2G niet ingevoerd was.
Wellicht is er wel stagnatie in het aantal IC/ziekenhuisopnames. Tegen specifiek besmettingen helpt 2G niet goed.

Je laat het virus dan immers rondgaan onder gevaccineerden, bekend is dat de delta variant nog flink doorgegeven kan worden door gevaccineerden.
Zeker omdat ze de basismaatregelen loslaten. De data laat dus niks zien wat betreft het doel van de maatregelen, of nou ja onvolledig. Zie ook liever een log grafiekje.

Dit selectief data shoppen is trouwens wat constant gebeurd. Het geeft geen geheel beeld en wordt verkeerd geïnterpreteerd.

De IC bezetting is veel lager bij een veel hoger aantal besmettingen en je conclusie is dat het niet werkt? :scratch:
Hoger aantal besmettingen is er alleen omdat er nu veel meer mensen zich moeten testen, die besmettingen waren er vorig jaar ook*, alleen werd er toen veel minder getest.

*dat staat iig in de schattingen die het RIVM had gedaan en gegevens van Sanquin. Dat zal voor DE niet heel veel anders zijn dan NL.

Waarom solliciteren jullie niet als OMT lid 🤔

Laatst bewerkt:
Die Oostenrijkse kutnazi’s zijn helemaal geschift. Ben trouwens wel benieuwd hoe ze vaccinatie echt gaan VERPLICHTEN. Word je van straat geplukt, opgesloten, vastgebonden en gevaccineerd? Of hoe gaat dat? Gaan ze kampen oprichten voor ongevaccineerden?

Die Oostenrijkse kutnazi’s zijn helemaal geschift. Ben trouwens wel benieuwd hoe ze vaccinatie echt gaan VERPLICHTEN. Word je van straat geplukt, opgesloten, vastgebonden en gevaccineerd? Of hoe gaat dat? Gaan ze kampen oprichten voor ongevaccineerden?

Bijlagen

• 9E173EA6-7C16-4A3E-8021-7A765891AE5F.jpeg
    9E173EA6-7C16-4A3E-8021-7A765891AE5F.jpeg
    129,5 KB · Weergaven: 41
Terug
Naar boven