- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Dat was de vorige keer ook zo, dan kunnen ze dat ding direct uit de oven in de doos schuiven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was de vorige keer ook zo, dan kunnen ze dat ding direct uit de oven in de doos schuiven.
Oh ok, ja eerste keer dat ik dit zie..Dat was de vorige keer ook zo, dan kunnen ze dat ding direct uit de oven in de doos schuiven.
Ff GGDtje voor die QR code maat.Afgelopen zaterdag bij mijn moeder haar verjaardag gevierd. Wordt ik net gebeld door haar. 1 van de aanwezige is vannacht opgenomen op de IC, positief getest op covid. 1 van de oudjes (90 jaar) heeft een longontsteking, positief getest op covid.
Mijn moeder is sinds vandaag ook ziek, proeft niets meer, covidklachten. Blijkt dat vrijwel iedereen die aanwezig was inmiddels ziek is en of positief is getest.
Mijn vriendin en ik waren sinds maandag verkouden. Inmiddels heb ik bijna nergens meer last van. Zelftest was net negatief.
Zij zijn allemaal volledig gevaccineerd trouwens, alleen mijn moeder, mijn vriendin en ik niet.
Wordt een paar dagen niet naar de gym.
Hoezo niet?
Ik twijfel. Kheb eigenlijk helemaal geen zin om mee te doen aan dat circus. Maar het maakt alles wel makkelijker. Niet eens per se voor mijzelf, maar ik kan nu niet meer babyzwemmen met die kleine.
Kheb die covidlijn gebeld en die adviseerden mij om 5 dagen in thuisquarantaine te gaan, vanaf het laatste contactmoment. Kheb gister nog mijn moeder gezien.
Ok, maar ga je dan ook echt in thuisquarantaine, of ga je alleen niet naar de gym? Ik dacht dat het advies ook inhield om je na 5 dagen te laten testen.Kheb die covidlijn gebeld en die adviseerden mij om 5 dagen in thuisquarantaine te gaan, vanaf het laatste contactmoment. Kheb gister nog mijn moeder gezien.
Maar ik kan natuurlijk ook denken hey ik voel mij goed en iedereen is geprikt, dus f**k it. Maar dan ben je gewoon een lul dus dat doe ik mijn gymgenoten niet aan.
Ben je positief krijg je 12 maand qr code dus toegang tot alles 🤷♂️💉Ik twijfel. Kheb eigenlijk helemaal geen zin om mee te doen aan dat circus. Maar het maakt alles wel makkelijker. Niet eens per se voor mijzelf, maar ik kan nu niet meer babyzwemmen met die kleine.
Principes opzij zetten? Kvind t lastig. Mijn vriendin gaat iig wel testen ivm haar werk.
Kheb die covidlijn gebeld en die adviseerden mij om 5 dagen in thuisquarantaine te gaan, vanaf het laatste contactmoment. Kheb gister nog mijn moeder gezien.
Maar ik kan natuurlijk ook denken hey ik voel mij goed en iedereen is geprikt, dus f**k it. Maar dan ben je gewoon een lul dus dat doe ik mijn gymgenoten niet aan.
Die kleine heeft trouwens wel een naar hoestje nu.

Ja klopt. Mijn vriendin heeft een afspraak voor aanstaande maandag bij een testcentrum. Ik wacht het af.Ok, maar ga je dan ook echt in thuisquarantaine, of ga je alleen niet naar de gym? Ik dacht dat het advies ook inhield om je na 5 dagen te laten testen.
Dat is ook hoe ik er over denk.Elke dag buiten wandelen in het bos met die kleine is geen probleem. Gewoon uit de buurt blijven van mensen. Boodschappen kan ik laten bezorgen.
Ik twijfel. Kheb eigenlijk helemaal geen zin om mee te doen aan dat circus. Maar het maakt alles wel makkelijker. Niet eens per se voor mijzelf, maar ik kan nu niet meer babyzwemmen met die kleine.
Principes opzij zetten? Kvind t lastig. Mijn vriendin gaat iig wel testen ivm haar werk.
Hopen dat het ze allemaal goed eruitkomen.Afgelopen zaterdag bij mijn moeder haar verjaardag gevierd. Wordt ik net gebeld door haar. 1 van de aanwezige is vannacht opgenomen op de IC, positief getest op covid. 1 van de oudjes (90 jaar) heeft een longontsteking, positief getest op covid.
Mijn moeder is sinds vandaag ook ziek, proeft niets meer, covidklachten. Blijkt dat vrijwel iedereen die aanwezig was inmiddels ziek is en of positief is getest.
Mijn vriendin en ik waren sinds maandag verkouden. Inmiddels heb ik bijna nergens meer last van. Zelftest was net negatief.
Zij zijn allemaal volledig gevaccineerd trouwens, alleen mijn moeder, mijn vriendin en ik niet.
Wordt een paar dagen niet naar de gym.
fucking goedkoop juist als je beseft wat voor risico de fraudeur loopt.Tegenwoordig kun je al QR kopen.. maar weten allemaal dat niet draait om gezondheid haha.wel duur voor zo'n code.
www.rtlnieuws.nl
Binnenkort horen we een paar weken niets van @apfelstrudel.De Nederlandse bevolking wordt vast gekneed. Hier gaat het ook komen.
![]()
Tijd om jezelf te bewapenen. Diegene die mijn kind probeert te prikken gaat het niet na kunnen vertellen.