AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.882
Hij zou tijdelijk zijn, een jaar, maar nu lijkt hij toch te blijven. De Europese Commissie werkt aan een permanent coronacertificaat. Hij moet ook anders: twee vaccinaties zijn waarschijnlijk niet genoeg om een QR-code te behouden.

Goh wie had dat verwacht. Binnenkort 1G. Dan is je genezingsbewijs ook niet meer geldig.

Goh wie had dat verwacht. Binnenkort 1G. Dan is je genezingsbewijs ook niet meer geldig.
In beginsel wordt corona toch steeds minder gevaarlijk, dan is zo'n vinkje wel raar. Dan zullen ze wel weer wat anders verzinnen.

Bij 1G zijn vaccinaties ook niet genoeg, ik zou het je uit kunnen leggen, maar dit is leuker:

Dat is wel apart, want in de Buitenhof uitzending waar @chrisk en ik het eerder vandaag over hadden werd Italië door een voormalig hoofdredacteur van de Financial Times (en vriend van Mario Dragi) aangehaald als voorbeeld van daadkracht in corona-aanpak.

Net wel in Nieuwsuur aandacht voor een demonstratie, en het uit de hand lopen ervan, in België.

Het zou toch niet zijn omdat die in Italië vreedzaam is?

Laatst bewerkt:
Oooh, dus niet bewust alleen Rome. ;)

Vienna
20211121_221126.jpg

Australië

Waarom zit zo iemand er niet eens wat vaker op tv om wat uitgebreider zijn verhaal te kunnen doen? Dit is toch hartstikke nuchter en reëel?

Als je lang en/of hard genoeg duwt gaan mensen terug duwen. Wat mij betreft veel te lang geduurt.

Terug
Naar boven