- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
TRIBUNALEN!!!Straatje schoonvegen. Denk dat ie de bui wel voelt hangen wat er anders op lange termijn voor hem te wachten staat.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TRIBUNALEN!!!Straatje schoonvegen. Denk dat ie de bui wel voelt hangen wat er anders op lange termijn voor hem te wachten staat.

Hij was ook van deze uitspraak.Ohja van een jaar lang zeggen dat ze niet uit moeten breiden naar dit:
Gelukkig is het in dit land nooit de schuld van de verantwoordelijke.
Hij heeft volgens mij al een functie elders, het is al bekend wat hij nu gaat doen.Functie elders zou best wel eens kunnen gebeuren, want zijn ziekenhuis personeel is ook al geruime tijd niet meer over hem te spreken.
Wordt weer een mooi filmpje met Aboutaleb.
In ieder geval niet alles.Diederik is een useful idiot.
Zo zie je maar. Opleidingsniveau zegt helemaal niets.
Ik dacht gewoon weer alleen maar zijn afdeling leiden ipv daarnaast ook nog voorzitter van het NVIV en OMT lid te zijn. Misschien heb ik het fout.Hij heeft volgens mij al een functie elders, het is al bekwnd wat hij nu gaat doen.
Dat zou ik in jouw situatie ook zeggen.Diederik is een useful idiot.
Zo zie je maar. Opleidingsniveau zegt helemaal niets.

Je hebt het fout, want zijn OMT-functie vervalt omdat zijn voorzitterschap vervalt.Ik dacht gewoon weer alleen maar zijn afdeling leiden ipv daarnaast ook nog voorzitter van het NVIV en OMT lid te zijn. Misschien heb ik het fout.
En terecht. Er moeten heel wat landverraders gegen die mauer.
Kan jij wel begrijpend lezen, of was één trollface niet genoeg?En terecht. Er moeten heel wat landverraders gegen die mauer.

Dat eerste klopt, dat ontken ik ook, ik omschreef het alleen niet zo specifiek.Je hebt het fout, want zijn OMT-functie vervalt omdat zijn voorzitterschap vervalt.
Bovendien heeft hij al iets anders.
Maar hij blijft geen hoofd afdelingshoofd ic van het Erasmus medisch centrum?
Hoe ik het begrepen had ging hij dat in een ander verband doen.Eigen afdeling
Het hoofd van de ic van het Erasmus MC in Rotterdam wil zich volgend jaar vooral met zijn eigen afdeling bezighouden. “We willen innovatieve oplossingen gaan zoeken die het werk op de ic makkelijker en vooral leuker moeten maken, met meer aandacht voor de patiënt. Nu zijn we te veel bezig met administratie en dat soort zaken. Vaak knappen verpleegkundigen daar op af. We willen dus ook het onderwijs aanpassen, zodat we meer mensen aantrekken om dat gat met tekort aan verpleegkundigen op te lossen.” (ANP)
Misschien dat hij weer vaker op de afdeling zelf zal verschijnen.Hoe ik het begrepen had ging hij dat in een ander verband doen.

@inVorm, wat is je alibi?
Nee, emoji's kregen wij vroeger niet op school.Kan jij wel begrijpend lezen, of was één trollface niet genoeg?![]()
Hoger opgeleiden krijgen in Nijmegen zelfs klimaatles, ongetwijfeld inclusief het spectrum van acceptabele meningen.Nee, emoji's kregen wij vroeger niet op school.
Misschien helpt het als je er volgende keer 5 gebruikt.