MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.844
Diederik is een useful idiot.

Zo zie je maar. Opleidingsniveau zegt helemaal niets.

Functie elders zou best wel eens kunnen gebeuren, want zijn ziekenhuis personeel is ook al geruime tijd niet meer over hem te spreken.
Hij heeft volgens mij al een functie elders, het is al bekend wat hij nu gaat doen.

Prima dat hij van mening durft te veranderen, dat zou meer gewaardeerd moeten worden.

Die van Houwelingen is natuurlijk redelijk de weg kwijt, maar....

Sjoerd Sjoerdsma is één van de 'Magere Mannetjes' en is degene die Remkes zwart heeft gemaakt. Zelf vind ik dergelijke D66'ers nog altijd een groter gevaar. Ik heb een steeds grotere afkeer van D66-politici.

Laatst bewerkt:
Gezellig in Rotterdam

20211119_205631.jpg
Wordt weer een mooi filmpje met Aboutaleb.

Ik dacht gewoon weer alleen maar zijn afdeling leiden ipv daarnaast ook nog voorzitter van het NVIV en OMT lid te zijn. Misschien heb ik het fout.
Je hebt het fout, want zijn OMT-functie vervalt omdat zijn voorzitterschap vervalt.

Bovendien heeft hij al iets anders.

Hij was ook van deze uitspraak.

Moet wel toegeven dat het nu achteraf gezien wel klinkt alsof hij echt dacht dat deze endemische verkoudheid na een jaartje zomaar zou verdwijnen en alle investering dan voor niks was geweest.

Maar dat is toch krom, dat wij DBB experts al VOORDAT HET IN NL AANKWAM accuraat inzagen wat de IFR was en dat dit bij verspreiding endemisch ging worden, terwijl de top van het land als een stel incompetente dwazen de beslissingen nemen.

Je hebt het fout, want zijn OMT-functie vervalt omdat zijn voorzitterschap vervalt.

Bovendien heeft hij al iets anders.
Dat eerste klopt, dat ontken ik ook, ik omschreef het alleen niet zo specifiek.

Maar hij blijft geen hoofd afdelingshoofd ic van het Erasmus medisch centrum?

Maar hij blijft geen hoofd afdelingshoofd ic van het Erasmus medisch centrum?

Ik had het anders begrepen, maar het lijkt erop dat je toch gelijk hebt:

Eigen afdeling​

Het hoofd van de ic van het Erasmus MC in Rotterdam wil zich volgend jaar vooral met zijn eigen afdeling bezighouden. “We willen innovatieve oplossingen gaan zoeken die het werk op de ic makkelijker en vooral leuker moeten maken, met meer aandacht voor de patiënt. Nu zijn we te veel bezig met administratie en dat soort zaken. Vaak knappen verpleegkundigen daar op af. We willen dus ook het onderwijs aanpassen, zodat we meer mensen aantrekken om dat gat met tekort aan verpleegkundigen op te lossen.” (ANP)
Hoe ik het begrepen had ging hij dat in een ander verband doen.

Terug
Naar boven