apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Lekker pragmatisch.Hoger opgeleiden krijgen in Nijmegen zelfs klimaatles, ongetwijfeld inclusief het spectrum van acceptabele meningen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker pragmatisch.Hoger opgeleiden krijgen in Nijmegen zelfs klimaatles, ongetwijfeld inclusief het spectrum van acceptabele meningen.
Het advies van 4 mensen, is dat echt een advies? Wil m'n verjaardag vieren en dan komen er meer dan 4 mensen (ja echt, heb meer vrienden).
Geen zin om de politie op de stoep te hebben staan.
Wat is r aan de hand dan?Met alle shit die er op dit moment is maak jij je druk om je fucking verjaardag?
Het einde der tijden.
Vinger aan
Levensgevaarlijk. Laatste keer toen ik bij zo'n feestje was belande er 1 op de IC.Het advies van 4 mensen, is dat echt een advies? Wil m'n verjaardag vieren en dan komen er meer dan 4 mensen (ja echt, heb meer vrienden).
Geen zin om de politie op de stoep te hebben staan.
"Overal om staken."Typisch Belgen. Overal om staken, Fransen zijn nog erger.
Gister was er ook een feestje ergens in een stad. Werd iemand in z'n been geschoten!Levensgevaarlijk. Laatste keer toen ik bij zo'n feestje was belande er 1 op de IC.
Klinkt als een knallend feestje!Gister was er ook een feestje ergens in een stad. Werd iemand in z'n been geschoten!
die komen dan ook met 4 mensen, (en 2 busjuzz)Geen zin om de politie op de stoep te hebben staan.

Dan moeten zij net als agenten ook maar gewoon ander werk zoeken."Overal om staken."
Lol er wordt gedreigd ze te ontslaan.
Oo, ik dacht ff dat je wilde zeggen 'een snelweg afzetten'.Dan moeten zij net als agenten ook maar gewoon ander werk zoeken.
word tijd dat de harde kern gaat terug schieten zoals in de jaren 90Gister was er ook een feestje ergens in een stad. Werd iemand in z'n been geschoten!