- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Als we iedereen met kinderen in een lockdown doen zijn we nog niet van Rutte af.Het grootste aandeel ongevaccineerden zijn toch die kutkinderen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als we iedereen met kinderen in een lockdown doen zijn we nog niet van Rutte af.Het grootste aandeel ongevaccineerden zijn toch die kutkinderen?
Heb 70-80% voorbij zien komen, maar hangt er dan van af of en hoe je het precies nog verder verdeelt wil zien. Het zijn toch al voornamelijk de oudste en diksten van de bevolking die daar terecht komen, min dan weer de gevallen waar weinig hoop voor is. Of bedoel je van degenen die op de IC belanden de aller-oudsten en/of aller-diksten?Is er trouwens iets te vinden over de overlevingskansen van de oudste en/of dikste mensen die met corona op de ic terecht komen?
Ja, het doel zal zijn om niet alle ic capaciteit door corona patiënten te laten opslokken. Dat kan je doen door meer ic bedden te creëren (dat gaat niet lukken), de transmissie van het virus in te dammen (lock down bijv.), maar ook door minder patiënten toegang te geven tot de ic’s. Als veel patiënten uiteindelijk komen te overlijden zou er met een beter triage nog best wel wat winst te behalen zijn.Of bedoel je van degenen die op de IC belanden de aller-oudsten en/of aller-diksten?
Dat geldt alleen als je van tevoren iets kan zeggen over welke chubby het wel gaat redden.Ja, het doel zal zijn om niet alle ic capaciteit door corona patiënten te laten opslokken. Dat kan je doen door meer ic bedden te creëren (dat gaat niet lukken), de transmissie van het virus in te dammen (lock down bijv.), maar ook door minder patiënten toegang te geven tot de ic’s. Als veel patiënten uiteindelijk komen te overlijden zou er met een beter triage nog best wel wat winst te behalen zijn.
Mja zo te lezen kan er nog weinig mee gewonnen worden.Ja, het doel zal zijn om niet alle ic capaciteit door corona patiënten te laten opslokken. Dat kan je doen door meer ic bedden te creëren (dat gaat niet lukken), de transmissie van het virus in te dammen (lock down bijv.), maar ook door minder patiënten toegang te geven tot de ic’s. Als veel patiënten uiteindelijk komen te overlijden zou er met een beter triage nog best wel wat winst te behalen zijn.
Stel dat 90% van de mensen met een bmi > 40 het niet overleeft en de ic’s liggen vol met dat soort mensen, is het dan een vreemde gedachte om die mensen niet meer naar de ic te sturen?Dat geldt alleen als je van tevoren iets kan zeggen over welke chubby het wel gaat redden.
Als we 60 jaar geleden vrouwen hadden verboden zich voort te planten dan hadden we deze ellende nooit gehad.Als we iedereen met kinderen in een lockdown doen zijn we nog niet van Rutte af.
M'n ma kan haar derde prik al ophalen hoor.Selectief kwetsbare groepen vaccineren zou al een hoop schelen, maar Hugo en Mark hebben wederom zitten slapen.

Nu wel inderdaad. Bedoel meer dat ze daar in september al mee hadden moeten beginnen. Zoals Israël en Portugal.
![]()
Sylvia (59) lag 10 dagen in coma op ic: ’Mijn eerste woorden waren: ik wil die prik’
’Jullie halen me toch wel terug’, had de Assendelftse Sylvia Zwart (59) paniekerig gevraagd vlak voor ze in coma werd gebracht. ’Dat kunnen we niet beloven’, antwoordden de artsen. „Ik wilde eerder ge...www.telegraaf.nl
Potverdorie pakkende titel
Nu wel inderdaad. Bedoel meer dat ze daar in september al mee hadden moeten beginnen. Zoals Israël en Portugal.

True. Al helemaal omdat we weten dat vaccinatie bescherming na x maanden afneemt. Volgens mij ligt er genoeg op de plank en ik zou met m'n Janssen best graag een mrna vaccin willen ophalen. Ziek zijn zuigt.Nu wel inderdaad. Bedoel meer dat ze daar in september al mee hadden moeten beginnen. Zoals Israël en Portugal.
Ik vond deze mooier. De man kwam in het ziekenhuis voor wat anders, maar omdat hij covid had, kwam hij toch op de covid afdeling (ivm besmettingsgevaar denk ik)
Ik vond deze mooier. De man kwam in het ziekenhuis voor wat anders, maar omdat hij covid had, kwam hij toch op de covid afdeling (ivm besmettingsgevaar denk ik)
Precies dat vroeg ik mij ook af