- Waardering
- 12.367
Zegt ze nou "ik proef op een gegeven moment m'n taart niet meer"? @2:32
Hij legt toch uit dat hij er echt niet vanwege covid ligt. Het verschil met de andere 2 is ook wel duidelijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij legt toch uit dat hij er echt niet vanwege covid ligt. Het verschil met de andere 2 is ook wel duidelijk.
Heb ik gedaan, juist daarom deel ik het? Is toch absurd? 🤷🏼♀️
Zegt ze nou "ik proef op een gegeven moment m'n taart niet meer"? @2:32
Ja, hij zegt dat die daar niet vanwege corona ligt. Hij is flauw gevallen en heeft een infuus met zoutoplossing nodig, maar klaagt ook over vermoeidheid en zo te horen is hij ook vrij kortademig. Ik ben ook meer dan eens bij een zorgprofessional geweest waarna er toch iets anders met me aan de hand was dan ik in eerste instantie dacht.Heb ik gedaan, juist daarom deel ik het? Is toch absurd? 🤷🏼♀️
Wat suggereer je precies?Ja, hij zegt dat die daar niet vanwege corona ligt. Hij is flauw gevallen en heeft een infuus met zoutoplossing nodig, maar klaagt ook over vermoeidheid en zo te horen is hij ook vrij kortademig. Ik ben ook meer dan eens bij een zorgprofessional geweest waarna er toch iets anders met me aan de hand was dan ik in eerste instantie dacht.
Dat meneer misschien meer last van corona heeft dan hij zelf door heeft of wil toegeven.Wat suggereer je precies?
Zover ik weet heeft flauwvallen niets met corona temaken. Zoutoplossing is toch gebruikelijk bij bijvoorbeeld lage bloeddruk?
Dus hij is een Corona ontkenner, omdat jij niet wil erkennen wat hij zegt?Dat meneer misschien meer last van corona heeft dan hij zelf door heeft of wil toegeven.

Ik zeg alleen dat het goed mogelijk is dat een patiënt er slechter aan toe kan zijn dan dat hij zelf denkt.Dus hij is een Corona ontkenner, omdat jij niet wil erkennen wat hij zegt?
Dat hij daar ligt, bijvoorbeeld met het oog op besmettingsgevaar, is toch niet gek?
Een beetje "zien en willen zien", nietwaar?Ik zeg alleen dat het goed mogelijk is dat een patiënt er slechter aan toe kan zijn dan dat hij zelf denkt.
Wel vind ik dat als hij niet behandeld wordt voor zijn corona besmetting dat hij dan niet als coronapatiënt meegeteld moet worden.
Dat geloof ik niet helemaal. Een dode kan maar één keer geteld worden je kan niet meegeteld worden als coronadode en als verkeersdode.Net als dat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen overleden aan/door corona, en overleden met corona. Het laatste kan in theorie ook een verkeersongeval zijn.
Waarom stoppen ze niet gewoon vaccinaties in het drinkwater of in frituurvet en shag ofzo? Dan zijn we doorlopend beschermd en komen er ook geen mensen op de ic die bang zijn voor een spuitje.

Brb ff benchen en tussendoor een Marlboro peuk roken broHet spuitje neem je voor je gezondheid toch? Waarom zou je het nemen indien je er alleen maar slechter van kan worden?
Op welke manier kun je er volgens jou slechter van worden dan? Er zijn ook jongeren die er niet van herstellen of aan overlijden. Aan het vaccin ga je volgens mij niet zo snel kapot.Het spuitje neem je voor je gezondheid toch? Waarom zou je het nemen indien je er alleen maar slechter van kan worden?
Een (semi)jonge gezonde vent gaat ook aan covid niet zo snel kapot.Op welke manier kun je er volgens jou slechter van worden dan? Er zijn ook jongeren die er niet van herstellen of aan overlijden. Aan het vaccin ga je volgens mij niet zo snel kapot.
Op welke manier kun je er volgens jou slechter van worden dan? Er zijn ook jongeren die er niet van herstellen of aan overlijden. Aan het vaccin ga je volgens mij niet zo snel kapot.
Brb ff benchen en tussendoor een Marlboro peuk roken bro
Virus wel? Voor de duidelijkheid, in Nederland is dit inclusief morbide obesitasOp welke manier kun je er volgens jou slechter van worden dan? Er zijn ook jongeren die er niet van herstellen of aan overlijden. Aan het vaccin ga je volgens mij niet zo snel kapot.
Ten eerste gaat het niet alleen maar om het aantal doden. En ten tweede zou je de sterftecijfers van het vaccin er naast moeten leggen als de gevaren van het vaccin aangehaald worden als reden om je niet te laten vaccineren.Virus wel? Voor de duidelijkheid, in Nederland is dit inclusief morbide obesitas
![]()
Die haal ik nu toch niet aan? Al begrijp ik oprecht niet waarom je het risico zou lopen. Al helemaal niet bij jonge jongens. Hoe jonger, hoe hoger het risico en hoe lager de toegevoegde waarde van een vaccinatieTen eerste gaat het niet alleen maar om het aantal doden. En ten tweede zou je de sterftecijfers van het vaccin er naast moeten leggen als de gevaren van het vaccin aangehaald worden als reden om je niet te laten vaccineren.