Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Zegt ze nou "ik proef op een gegeven moment m'n taart niet meer"? @2:32

Hij legt toch uit dat hij er echt niet vanwege covid ligt. Het verschil met de andere 2 is ook wel duidelijk.

Heb ik gedaan, juist daarom deel ik het? Is toch absurd? 🤷🏼‍♀️
Ja, hij zegt dat die daar niet vanwege corona ligt. Hij is flauw gevallen en heeft een infuus met zoutoplossing nodig, maar klaagt ook over vermoeidheid en zo te horen is hij ook vrij kortademig. Ik ben ook meer dan eens bij een zorgprofessional geweest waarna er toch iets anders met me aan de hand was dan ik in eerste instantie dacht.

Ja, hij zegt dat die daar niet vanwege corona ligt. Hij is flauw gevallen en heeft een infuus met zoutoplossing nodig, maar klaagt ook over vermoeidheid en zo te horen is hij ook vrij kortademig. Ik ben ook meer dan eens bij een zorgprofessional geweest waarna er toch iets anders met me aan de hand was dan ik in eerste instantie dacht.
Wat suggereer je precies?

Zover ik weet heeft flauwvallen niets met corona temaken. Zoutoplossing is toch gebruikelijk bij bijvoorbeeld lage bloeddruk?

Dat meneer misschien meer last van corona heeft dan hij zelf door heeft of wil toegeven.
Dus hij is een Corona ontkenner, omdat jij niet wil erkennen wat hij zegt?
Dat hij daar ligt, bijvoorbeeld met het oog op besmettingsgevaar, is toch niet gek?

Het lijkt ook wel erg benauwd, zo kortademig en al die zuurstof draadjes???

Dus hij is een Corona ontkenner, omdat jij niet wil erkennen wat hij zegt?
Dat hij daar ligt, bijvoorbeeld met het oog op besmettingsgevaar, is toch niet gek?
Ik zeg alleen dat het goed mogelijk is dat een patiënt er slechter aan toe kan zijn dan dat hij zelf denkt.

Wel vind ik dat als hij niet behandeld wordt voor zijn corona besmetting dat hij dan niet als coronapatiënt meegeteld moet worden.

Ik zeg alleen dat het goed mogelijk is dat een patiënt er slechter aan toe kan zijn dan dat hij zelf denkt.

Wel vind ik dat als hij niet behandeld wordt voor zijn corona besmetting dat hij dan niet als coronapatiënt meegeteld moet worden.
Een beetje "zien en willen zien", nietwaar?

Zover ik weet wordt er geen onderscheid gemaakt tussen patiënten met corona, en coronapatiënten? Net als dat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen overleden aan/door corona, en overleden met corona. Het laatste kan in theorie ook een verkeersongeval zijn.

De last in het ziekenhuis is deels door steeds omkleden, mondkapjes, en al die aparte dingen, neem ik aan

Waarom stoppen ze niet gewoon vaccinaties in het drinkwater of in frituurvet en shag ofzo? Dan zijn we doorlopend beschermd en komen er ook geen mensen op de ic die bang zijn voor een spuitje.

Net als dat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen overleden aan/door corona, en overleden met corona. Het laatste kan in theorie ook een verkeersongeval zijn.
Dat geloof ik niet helemaal. Een dode kan maar één keer geteld worden je kan niet meegeteld worden als coronadode en als verkeersdode.

Waarom stoppen ze niet gewoon vaccinaties in het drinkwater of in frituurvet en shag ofzo? Dan zijn we doorlopend beschermd en komen er ook geen mensen op de ic die bang zijn voor een spuitje.

Het spuitje neem je voor je gezondheid toch? Waarom zou je het nemen indien je er alleen maar slechter van kan worden?

Het spuitje neem je voor je gezondheid toch? Waarom zou je het nemen indien je er alleen maar slechter van kan worden?
Op welke manier kun je er volgens jou slechter van worden dan? Er zijn ook jongeren die er niet van herstellen of aan overlijden. Aan het vaccin ga je volgens mij niet zo snel kapot.

Op welke manier kun je er volgens jou slechter van worden dan? Er zijn ook jongeren die er niet van herstellen of aan overlijden. Aan het vaccin ga je volgens mij niet zo snel kapot.
Een (semi)jonge gezonde vent gaat ook aan covid niet zo snel kapot.

Tuurlijk zijn die er, maar van de 0,05 % ? doden zijn dat er maar enkele die waarschijnlijk ook nog eens onderliggende klachten hebben.
Indien je geen last krijgt van bloedpropjes oid zal je er niet snel dood aan gaan, maar die rommel tast wel je imuunsysteem aan en maakt je gevoeliger voor andere infecties en virussen.

Ik heb corona gehad, een snotneus. Je begrijpt dat ik dus niet bepaald sta te springen om meerdere keren per jaar die rommel in mij te laten spuiten. Nee, puur op basis van mijn gezondheid zie ik het niet zitten. Daarnaast wil ik natuurlijk ook niet meewerken aan QR samenleving.

Laatst bewerkt:
Virus wel? Voor de duidelijkheid, in Nederland is dit inclusief morbide obesitas

20211122_105957.png

Virus wel? Voor de duidelijkheid, in Nederland is dit inclusief morbide obesitas

20211122_105957.png
Ten eerste gaat het niet alleen maar om het aantal doden. En ten tweede zou je de sterftecijfers van het vaccin er naast moeten leggen als de gevaren van het vaccin aangehaald worden als reden om je niet te laten vaccineren.

Ten eerste gaat het niet alleen maar om het aantal doden. En ten tweede zou je de sterftecijfers van het vaccin er naast moeten leggen als de gevaren van het vaccin aangehaald worden als reden om je niet te laten vaccineren.
Die haal ik nu toch niet aan? Al begrijp ik oprecht niet waarom je het risico zou lopen. Al helemaal niet bij jonge jongens. Hoe jonger, hoe hoger het risico en hoe lager de toegevoegde waarde van een vaccinatie

Hoe jonger, hoe makkelijker het te zwaar gedoseerd is, lijkt het. Het is allerminst merkwaardig te noemen dat titeren (=hoeveelheid antistoffen meten) ongebruikelijk is bij covid.
Leg deze eens naast die sterftecijfers.

20211024_232659.jpg

Screenshot_20211124_154306_com.android.chrome_edit_242920610605120.jpg

Misschien klopt dat beeld niet, misschien wel. Maar ik begrijp oprecht niet waarom je het risico zou lopen

Terug
Naar boven