XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Bezoekers in dit topic

Oké. Wel fijn voor je dat het in België waarschijnlijk open blijft!
Denk dit ook van toepassing zal zijn in NL. Aangezien ze meermaals aan hebben gehaald dat elk land dezelfde maatregelen moet nemen. Anders gaan de NL naar de BE en andersoms. Want grenzen zijn open. Anders blijven we met dit gezever....
 
Discriminatie voor mensen die overdag werken :o
Screenshot_20211126-080314_Chrome.jpg
 
Discriminatie voor mensen die overdag werken :o
Bekijk bijlage 541946
Dat is het hele idee natuurlijk. Na werk niets meer kunnen.

Zou mooi ff fiksen dat Pleister de gym gewoon vroeg open gooit zodat je voor werk kan trainen.
Ik hoop dat Golds ook ipv 24h dan van 5:00-17:00 uur open blijft.
 
17:00 sluiten van sportscholen ? Wtf
 
17:00 sluiten van sportscholen ? Wtf
Vind jij weer niet logisch zeker. De contactmomenten concentreren in een kleiner tijdslot waardoor het in dat tijdsbestek drukker is met mensen is juist super slim. Alleen samen zorgen we voor volle ic's! Je wilt toch niet dat de dames zich daar gaan vervelen, er is niets zo erg als dat.
 
België zeker?
In het ochtend journaal hadden ze het net wel over het sluiten van de sportscholen

Blijkbaar liggen de IC's vol met sportieve mensen 😩
De berichten die ik zie noemen de sportscholen juist als iets waar veel onduidelijkheid over is.
 
Vind jij weer niet logisch zeker. De contactmomenten concentreren in een kleiner tijdslot waardoor het in dat tijdsbestek drukker is met mensen is juist super slim. Alleen samen zorgen we voor volle ic's! Je wilt toch niet dat de dames zich daar gaan vervelen, er is niets zo erg als dat.
Haha dit. Net zoals winkels vroeg sluiten met de meest drukke periode van het jaar in aantocht, nu gaat iedereen toch juist massaal in dat tijdsbestek winkelen dus meer contactmomenten? Of zou men dan braaf online gaan shoppen? Ik zie eerder dit weer gebeuren🤪:
ETKgEH1WkAMxov-.jpeg
 
Gelukkig gaat black friday wel gewoon door en kunnen we met duizenden mensen naar de stad, slim dat ze ook alles om 18.00 sluiten zodat het nog drukker word 😀
 
Gelukkig gaat black friday wel gewoon door en kunnen we met duizenden mensen naar de stad, slim dat ze ook alles om 18.00 sluiten zodat het nog drukker word 😀
er zijn ook bedrijven die de gehele week black friday hanteren :)
 
Net op het winkelcentrum, een oude vrouw.

- JE MOET EEN MONDKAPJE DRAGEN!!
- Sorry?
- Je moet een mondkapje dragen, dat is verplicht!
- Waar bemoei jij je mee? Je draagt zelf niet eens een mondkapje.
- Hoeft niet ik heb een QR code!

png-clipart-leonardo-dicaprio-inception-youtube-internet-meme-leonardo-dicaprio-celebrities-fa...png
 
Net op het winkelcentrum, een oude vrouw.

- JE MOET EEN MONDKAPJE DRAGEN!!
- Sorry?
- Je moet een mondkapje dragen, dat is verplicht!
- Waar bemoei jij je mee? Je draagt zelf niet eens een mondkapje.
- Hoeft niet ik heb een QR code!

Bekijk bijlage 541952
Mogelijk bedoelt ze dat ze een ontheffing heeft van de HA oid, maar goed verhaal voor de rest.
 
Mogelijk bedoelt ze dat ze een ontheffing heeft van de HA oid, maar goed verhaal voor de rest.
Nee dat bedoelde ze niet. Was gewoon een seniele ouwe gek.
 
Back
Naar boven