Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Bezoekers in dit topic

Dat word de bankdrukbank weer uit de hoek toveren.
En de 4 oude stoelen weer als squatrack opstellen, buurman de thuiswerker weer 3x per week aan de deur, word weer gezellig....
 
Btw de 1e en laatste x dat ik die prik neem. Ik denk nou, ik neem em maar anders ken ik geen sportschool.of zwembad, tyfen ze alles dicht op 1700, heb alleen rond de avond tijd, laatste keer dus.
 
Btw de 1e en laatste x dat ik die prik neem. Ik denk nou, ik neem em maar anders ken ik geen sportschool.of zwembad, tyfen ze alles dicht op 1700, heb alleen rond de avond tijd, laatste keer dus.
EU zegt nu dat boosters 9 maanden geldig zijn. Zonder 3e prik geen reizen meer in de EU vanaf aankomende zomer.
 
Btw de 1e en laatste x dat ik die prik neem. Ik denk nou, ik neem em maar anders ken ik geen sportschool.of zwembad, tyfen ze alles dicht op 1700, heb alleen rond de avond tijd, laatste keer dus.
Hypocriet. Je doet het voor een ander hoor.
 
1637923018140.jpg
 
Daarna win
Hypocriet. Je doet het voor een ander hoor.

Nee, lees je het niet goed dan misschien??
Deed het zodat ik naar de sportschool kan, niet voor iemand anders.
Dus ik moet in de rij lopen volgens jou?
Dezelfde rij die afgelopen zomer vooraan stond om op vakantie te gaan mss?
Luister maar naar hugo, dan kom je er wel, je praat zelfs al een beetje als hem🤣
 
 
EU zegt nu dat boosters 9 maanden geldig zijn. Zonder 3e prik geen reizen meer in de EU vanaf aankomende zomer.

Ga nooit op vakantie, genoeg leuks te doen hier in NL.
 
Daarna win

Nee, lees je het niet goed dan misschien??
Deed het zodat ik naar de sportschool kan, niet voor iemand anders.
Dus ik moet in de rij lopen volgens jou?
Dezelfde rij die afgelopen zomer vooraan stond om op vakantie te gaan mss?
Luister maar naar hugo, dan kom je er wel, je praat zelfs al een beetje als hem🤣
Grapje
 
"U hebt geen mondkapje op"
"gelukkig heb jij er een op, bedankt! DOEIIIIIIIIIIIIII!!
 
Ja sorry dan ThaWasteland

Word namelijk helemaal leip van die stelling, hoor ik al elke dag, en elke dag moet ik mijn idee weer herhalen tegen mensen. Vandaar
Excuus.
Ben het gewoon kotsbeu die polarisatie, ik heb mn eigen idee en mensen maken je voor vanalles uit in het dagelijks leven, we moeten solidair zijn naar elkaar is de boodschap maar de weg ernaartoe is gewoon een nachtmerrie
 
Lekker haevy DL, kan de beneden buuf weer opnieuw gaan stuken :cool:
 
Ach de buurman kwam vorig jaar met de vraag of ik aan het verbouwen was boven en of ik wou dimmen met mijn sport, ik zei, nog 1 x aan de deur en er gaat wel iets verbouwd worden maar geen interieur, staat ie 6x aan te bellen, midden in set bezig, opgefokt dus, en toen floepte dat eruit, maar erna nooit meer gehoord of gezien, heb zn vrouw nog wel excuus aangeboden daarvoor , hij deed de deur niet open voor mij🤣
 
Ach de buurman kwam vorig jaar met de vraag of ik aan het verbouwen was boven en of ik wou dimmen met mijn sport, ik zei, nog 1 x aan de deur en er gaat wel iets verbouwd worden maar geen interieur, staat ie 6x aan te bellen, midden in set bezig, opgefokt dus, en toen floepte dat eruit, maar erna nooit meer gehoord of gezien, heb zn vrouw nog wel excuus aangeboden daarvoor , hij deed de deur niet open voor mij🤣
mijn bovenburen hebben laminaat, klak klak klak, trip trip trip :(
 
Back
Naar boven