AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

@chrisk Dat zou kunnen.

Als hij zijn zoons in de zomer in toom houdt, als ze met 6 vrienden tot 0300 snachts lopen te brullen en zuipen in de tuin a 2x per week, en ik mn zoon 5x in slaap moet brengen, dan kan die weer komen praten met mij👋👍
Maar dat was wel geoorloofd volgens hem want het was zomer en ze konden nergens heen.
Dat heb ik dus ook met mijn training🤔

Screenshot_20211126-123042_Chrome.jpg

Screenshot_20211119-201635_Chrome.jpg

Blijven toch de ouderen die voor overvolle ic's zorgen.

Ach de buurman kwam vorig jaar met de vraag of ik aan het verbouwen was boven en of ik wou dimmen met mijn sport, ik zei, nog 1 x aan de deur en er gaat wel iets verbouwd worden maar geen interieur, staat ie 6x aan te bellen, midden in set bezig, opgefokt dus, en toen floepte dat eruit, maar erna nooit meer gehoord of gezien, heb zn vrouw nog wel excuus aangeboden daarvoor , hij deed de deur niet open voor mij🤣
Zit je aan de tren ofzo?

Nee anti sociale persoonlijkheids stoornis😄

Als ik tren neem beland ik denk ik op de tbs of ggz oid, dat zal nooit een optie zijn, aangezien ik ook een paranoide persoonlijkheids stoornis heb...
Denk dat de ptss er ook niet op vooruit gaat dan..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.127
Nee anti sociale persoonlijkheids stoornis😄

Als ik tren neem beland ik denk ik op de tbs of ggz oid, dat zal nooit een optie zijn, aangezien ik ook een paranoide persoonlijkheids stoornis heb...
Denk dat de ptss er ook niet op vooruit gaat dan..
Een anti-sociale stoornis hebben wel meer mensen op het forum last van :roflol:

Ja online wel ja.
Zijn er maar weinig die het echt hebben en het is ook echt geen pretje voor jezelf. Bijvoorbeeld:Geen empathie, spijt of in kunnen leven in anderen, achterdocht etc.zo word ik snel verkeerd begrepen en vice versa.

Punt.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.131
Ja online wel ja.
Zijn er maar weinig die het echt hebben en het is ook echt geen pretje voor jezelf. Bijvoorbeeld:Geen empathie, spijt of in kunnen leven in anderen, achterdocht etc.zo word ik snel verkeerd begrepen en vice versa.

Volgens mijn psychiater ben ik een hoogfunctionerende sociopaat, klinkt allemaal heel lollig maar in real life is het best kut om normaal te functioneren zonder medicatie.
Gelukkig kan ik nu al een 6 jaren goed stabiel leven met werk en gezin. Maar buitenstaanders heb ik 0,0 mee
Dat lijkt mij best lastig als je geen empathie voelt.

Heb je wel eens gedacht aan een baan in de politiek? Ze zoeken ook nog mensen bij het OMT.

Ja mocht op gesprek bij Hugo komen🤔

Punthoofd krijg ik er wel van ja...

Die oudjes kijken teveel tv.
Papegaaien precies de nieuwsberichten en persconferenties na...

Gelukkig. Gaat het niet compleet dicht

Terug
Naar boven