- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben de Xi overgeslagen. Jammer. Zal wel teveel als de Xi Jinping variant klinken.

Komt misschien nog wel, we hebben nog de hele winter te gaanZe hebben de Xi overgeslagen. Jammer. Zal wel teveel als de Xi Jinping variant klinken.

Het goede nieuws is dat ik haar ondanks mijn vaccinatie nog steeds kan killen 🤘. Smerig zwijn , beetje triest doen omdat niemand je wilt neuken.
Dit heb ik niet kunnen vinden online, nu bevestig je weer eens dat het allemaal FAKE NEWS IS!
Xi komt voor Omicron in het alfabet.Komt misschien nog wel, we hebben nog de hele winter te gaan![]()

Zoals lockdowns en vaccinatieplicht!

Goed nieuws, misschien gaan we dan eens op zoek naar een permanente oplossing(gezonder leven) ipv een lapmiddel wat maar een paar maanden werkt.
![]()
Belgische biostatisticus: 'Omikron kan tot volledig nieuwe pandemie leiden'
De omikronvariant baart veel wetenschappers zorgen, al moet meer onderzoek uitwijzen hoe gevaarlijk de nieuwe versie van het virus echt is. Maar in Vlaamse krant HLN vreest biostatisticus Tom Wenselee...www.welingelichtekringen.nl
Nee joh, zo’n mRNA vaccin is binnen een paar weken aangepast voor Omicron.Goed nieuws, misschien gaan we dan eens op zoek naar een permanente oplossing(gezonder leven) ipv een lapmiddel wat maar een paar maanden werkt.
Ja heb je je mouw alweer opgestroopt voor je volgende prikkie 🤣Nee joh, zo’n mRNA vaccin is binnen een paar weken aangepast voor Omicron.
Ja hoor, sta jij alweer voorovergebogen met je broek op je knieën?Ja heb je je mouw alweer opgestroopt voor je volgende prikkie 🤣

De pandemie der zwakzinnigen.
![]()
Belgische biostatisticus: 'Omikron kan tot volledig nieuwe pandemie leiden'
De omikronvariant baart veel wetenschappers zorgen, al moet meer onderzoek uitwijzen hoe gevaarlijk de nieuwe versie van het virus echt is. Maar in Vlaamse krant HLN vreest biostatisticus Tom Wenselee...www.welingelichtekringen.nl
Omega is de endgame.Hebben we genoeg letters in het grieks alfabet voor al die varianten ?