AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Wappies zijn verdomde handig en broodnodig.
Ze zijn inderdaad verdomd handig voor het genereren van warme door ze allemaal op een brandstapel te fl*kkeren en te gebruiken voor het uittesten van allerlei nieuwe experimentele vaccins. Kunnen ze ook eindelijk echt beleven hoe het was in de tijd van de Nazi's.

Lijkt mij een veel betere dagbesteding dan heel de dag als een lelijke stinkende uitkeringstrekker met de potten en pannen te klepperen als een fucking josti.

Gommers en Omtzigt hadden ook mooie opmerkingen bij WNL op zondag.

Als je de druk op de zorg wil verlagen dan zijn boosters een betere oplossing dan kinderen prikken. Daarbuiten ligt het vooral aan het gedrag van ouders en grootouders. Beetje vaart maken zoubwel helpen.

Er is geen plan of visie om de zorgcapaciteit te verhogen, nog stees niet.

Dat andere landen het beter doen:
Portugal heeft een middenlangetermijn visie en communiceert helder;
VK kan binnen 48 uur na goedkeuring beginnen met boosters, al ons omringende landen hadden de booster al goedgekeurd, dus er was een aannemelijke kans dat dat bij ons ook de conclusie zou zijn, maar bij ons duurt het 6 weken;
Als een van de weinige landen hebben wij nog geen veelbelovende medicijnen ingekocht;
Mondkapjes, met name medische mondkapjes helpen en/of werken, maar hier moet alles maar ter discussie worden gesteld.
Die vaccins en coronapillen zijn gewoon aangekocht.

Maar ben het eens met het trage beslissen en handelen. Ze moeten de hele Corona-uitvoering aan defensie uitbesteden. Die hebben verstand van dat soort snelle logistiek. Trage bureaucraten van een ministerie die zijn handiger om de haard mee aan te maken. Volledig nutteloos, net als alle ggd’s. Kansloze organisatie(s).

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.323
Ze zijn inderdaad verdomd handig voor het genereren van warme door ze allemaal op een brandstapel te fl*kkeren en te gebruiken voor het uittesten van allerlei nieuwe experimentele vaccins. Kunnen ze ook eindelijk echt beleven hoe het was in de tijd van de Nazi's.

Lijkt mij een veel betere dagbesteding dan heel de dag als een lelijke stinkende uitkeringstrekker met de potten en pannen te klepperen als een fucking josti.
Je weet dat wij jullie gebruiken hè voor het testen van de experimentele vaccins.

Goed topic! Een epic topic in 20 jaar dbb!

Gommers en Omtzigt hadden ook mooie opmerkingen bij WNL op zondag.

Als je de druk op de zorg wil verlagen dan zijn boosters een betere oplossing dan kinderen prikken. Daarbuiten ligt het vooral aan het gedrag van ouders en grootouders. Beetje vaart maken zoubwel helpen.

Er is geen plan of visie om de zorgcapaciteit te verhogen, nog stees niet.

Dat andere landen het beter doen:
Portugal heeft een middenlangetermijn visie en communiceert helder;
VK kan binnen 48 uur na goedkeuring beginnen met boosters, al ons omringende landen hadden de booster al goedgekeurd, dus er was een aannemelijke kans dat dat bij ons ook de conclusie zou zijn, maar bij ons duurt het 6 weken;
Als een van de weinige landen hebben wij nog geen veelbelovende medicijnen ingekocht;
Mondkapjes, met name medische mondkapjes helpen en/of werken, maar hier moet alles maar ter discussie worden gesteld.
Uitgestelde zorg opgepakt kunnen worden, aldus de vereniging zelfstandige klinieken. Mits daarvoor geld beschikbaar wordt gesteld

Gisteren bij Nieuwsuur, 18e minuut ongeveer

Mijn hele leven bestaat uit een groot experiment van allerlei middelen. Een spuitje meer of minder word niet ik niet meer warm van. Laat maar lekker in mij spuiten.
Zijn genoeg andere bewuste keuzes waar ik (we) ons druk over kunnen maken inderdaad. :roflol:

Het geeft wel leuke internet gekkies filmpjes.

Wat ik daar schrijf heeft niets met vaccineren te maken, dus niet relevant.

Ik zal het makkelijker voor je maken, wat is een wappie en op welke manier val ik daaronder?

Zoals ik het van jou begrijp:

niet gevaccineerd = wappie
niet eens met het huidige beleid = wappie

Ben je een beetje wappie ofzo?

@ovosnovo nou? iets te complex nog?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.333
Je zou toch werkelijk in alles toe in staat moeten zijn, om maar niet te worden geassocieerd met dit soort fucking smerige hippies:

Die comments ook, man man man, letterlijk het kankergezwel van onze maatschappij.

Jij wordt liever hier mee geassocieerd?
1638124663647.jpg

Wat ik daar schrijf heeft niets met vaccineren te maken, dus niet relevant.

Ik zal het makkelijker voor je maken, wat is een wappie en op welke manier val ik daaronder?

Zoals ik het van jou begrijp:

niet gevaccineerd = wappie
niet eens met het huidige beleid = wappie

Ben je een beetje wappie ofzo?
Nee ik ben een mak lammetje,
Anders ga je je even ontzettend druk maken over een wildvreemd iemand op een bodybuild forum die een andere mening dan jou heeft ofzo.

Dikke trol, ga naar eens verplicht sporten vetklep

Bijlagen

• 2FA28A5F-EDBE-4E3F-9004-52DB2FFAB674.jpeg
    2FA28A5F-EDBE-4E3F-9004-52DB2FFAB674.jpeg
    72,1 KB · Weergaven: 64
  • 26A22A6D-2F41-464D-B798-849A08D487D2.jpeg
    26A22A6D-2F41-464D-B798-849A08D487D2.jpeg
    83,5 KB · Weergaven: 61
Jij wordt liever hier mee geassocieerd?
1638124663647.jpg
Wat een lekkertje. Ik houd wel van een beetje extra houvast.

Check dit instagram kanaal.
Altijd moeilijk voor te stellen dat zulke wezens ademen en ergens iets aan het doen zijn. Maar goed, het compenseert wel goed mijn minderwaardigheidscomplex. Zo erg is het dus allemaal nog niet.

Nee ik ben een mak lammetje,
Anders ga je je even ontzettend druk maken over een wildvreemd iemand op een bodybuild forum die een andere mening dan jou heeft ofzo.

Verschil in mening doet er niet toe, jij zegt wat en ik vraag wat je ermee bedoeld...tot drie keer toe zelfs. Het enige wat je doet is eromheen draaien omdat je eigenlijk geen flauw benul hebt van wat je hebt gezegd, je lult maar wat. Ik had ook niets van je verwacht tbh :roflol:

Terug
Naar boven