Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Je zou verwachten dat zij ook zo’n domme antivax wappie zou zijn. :trollface:
Hé Asha...

Baseball Bat Beat Up GIF by Back to the Future Trilogy

Jouw conclusie, over jouw ziekteverloop is kort door de bocht vanuit hindsight bias. Als jij 6 weken op de IC had gelegen had je gedacht had ik me maar laten vaccineren.

De totale populatie is wat groter dan jouw ervaring en die van je vriendin.

Heb jij voordat je ging kuren ook je risico's afgewogen? Dan mag iemand dat met dit toch ook zelf wel bepalen?

BATTER UP!

Toch apart om iemand in dienst te hebben die louter onzin schrijft. #Valentijntje

Schrijft Driessen tegenwoordig voor NRC??

Wat een wijsheden komen er uit deze man.

Ik heb je nu inmiddels 2x uitgelegd waarom ik mijzelf niet laat vaccineren.

Ga jij mij nog uitleggen waarom alle ongevaccineerden wappies zijn?
Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren, en kan geen antwoord voor alle wappies geven. Maar jij bent er 1 oa door dit soort denkbeelden
Ja zeg dat ook maar tegen de soldaten die alle Joden hebben afgeslacht, fl**ker toch op man.
Extreme tijden > extreme maatregelen.
Met spandoeken op een plein gaan staan is makkelijk te negeren, geweld niet.

Ik heb het over agenten, geen hulpverleners. Diennaars van de wet die ervoor zorgen dat deze maatregelen gehandhaafd worden en we hier China in het klein gaan krijgen.

Of het ze nou puur om sensatie gaat maakt mij geen drol uit, iemand moet het doen. Hoop dat er nog veel meer sensatiezoekers mee gaan doen en er een hoop agenten gaan sneuvelen.

Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren, en kan geen antwoord voor alle wappies geven. Maar jij bent er 1 oa door dit soort denkbeelden

Wat ik daar schrijf heeft niets met vaccineren te maken, dus niet relevant.

Ik zal het makkelijker voor je maken, wat is een wappie en op welke manier val ik daaronder?

Zoals ik het van jou begrijp:

niet gevaccineerd = wappie
niet eens met het huidige beleid = wappie

Ben je een beetje wappie ofzo?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.314
Natuurlijke immuniteit > vaccin.
Eigenlijk zou elke gezonde niet dikke <40 jarige gewoon covid moeten krijgen voor groepsimmuniteit.

Dus eigenlijk offeren wij non-covid vaxxers tijdelijk onze gezondheid op voor het maatschappelijk belang. Graag gedaan hè.
:trollface:

Natuurlijke immuniteit > vaccin.
En waar staat immuniteit na vaccinatie en het doorlopen van een infectie?

En voor de gehele populatie, welk percentage natuurlijke immuniteit is nodig voordat het beter is dan zeg 85% gevaccineerden.?

Niet om mijn keuze te rechtvaardigen trouwens, want ik ben een astmatische dikke 40-plusser.

• #7.316
En waar staat immuniteit na vaccinatie en het doorlopen van een infectie?
Tja, zo goed werkt je vaccin dus niet. En dan krijg je dus dat iedereen zich compleet veilig voelt na een groen vinkje verkregen door vaccineren.

En dat verklaart ook de gigantische toename in besmettingen sinds de 2G maatregelen.

Maar los van dat, ja ook hoog. Na infectie heb je gewoon betere resistentie dan zonder met vaccin.. Hoeveel het verschilt met resistentie na besmetting zonder vaccin ben ik wel benieuwd naar maar ik verwacht eigenlijk niet al te veel verschil bij de doelgroep <40 jaar.

Het beste wat de jeugd kan doen is zorgen dat ze allemaal zo snel mogelijk besmet zijn. Dan heb je groepsimmuniteit onder de keugd en kan het normale leven weer verder.

• #7.317
Natuurlijke resistentie na infectie beschermd toch ook beter tegen toekomstige variaties dan een vaccin wat gebaseerd is op het spike eiwit van de alpha variant? Dus dan lijkt het mij juist goed dat de jeugd het zo snel mogelijk doormaakt. Anders blijf je kutten keer op keer met brandhaarden door half bakken lockdowns. Dan blijf je deze golven houden.

Wappie is echt een debiele term overigens. Echt een dom modewoordje. Ze noemen dat gewoon een psychose of schizofrenie als je dat soort denkbeelden aanhoudt.

De meeste mensen hebben gewoon een gezonde dosis wantrouwen. Als iedereen alles maar voor zoete koek slikt dan kan de overheid daar op een nare manier gebruik van maken.

Verschil moet er lekker wezen. Wappies zijn verdomde handig en broodnodig.

Gommers en Omtzigt hadden ook mooie opmerkingen bij WNL op zondag.

Als je de druk op de zorg wil verlagen dan zijn boosters een betere oplossing dan kinderen prikken. Daarbuiten ligt het vooral aan het gedrag van ouders en grootouders. Beetje vaart maken zoubwel helpen.

Er is geen plan of visie om de zorgcapaciteit te verhogen, nog stees niet.

Dat andere landen het beter doen:
Portugal heeft een middenlangetermijn visie en communiceert helder;
VK kan binnen 48 uur na goedkeuring beginnen met boosters, al ons omringende landen hadden de booster al goedgekeurd, dus er was een aannemelijke kans dat dat bij ons ook de conclusie zou zijn, maar bij ons duurt het 6 weken;
Als een van de weinige landen hebben wij nog geen veelbelovende medicijnen ingekocht;
Mondkapjes, met name medische mondkapjes helpen en/of werken, maar hier moet alles maar ter discussie worden gesteld.

Mondkapjes, met name medische mondkapjes helpen en/of werken, maar hier moet alles maar ter discussie worden gesteld.
Hoezo discussie? Niemand staat toch de afgelopen 2 jaar de staat of ondernemers in de weg om vele miljoenen N95 maskers te produceren en aan oudjes of wie dat maar wil uit te delen?

Waarom hebben ze de verkeerde ingekocht en verplicht?

Terug
Naar boven