Je zou verwachten dat zij ook zo’n domme antivax wappie zou zijn.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik had juist wel verwacht dat ze er zo in staat, ze is namelijk knettergek.Je zou verwachten dat zij ook zo’n domme antivax wappie zou zijn.![]()

Hé Asha...Je zou verwachten dat zij ook zo’n domme antivax wappie zou zijn.![]()
Jouw conclusie, over jouw ziekteverloop is kort door de bocht vanuit hindsight bias. Als jij 6 weken op de IC had gelegen had je gedacht had ik me maar laten vaccineren.
De totale populatie is wat groter dan jouw ervaring en die van je vriendin.
Nee, voor die andere voddenkrant.
ik lees die rotzooi ook nooit meer. Goed om je reet mee af te vegen als je pleepapier bent vergeten 
Hoe korter je door de bochten gaat des te eerder je thuis bent.
Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren, en kan geen antwoord voor alle wappies geven. Maar jij bent er 1 oa door dit soort denkbeeldenWat een wijsheden komen er uit deze man.
Ik heb je nu inmiddels 2x uitgelegd waarom ik mijzelf niet laat vaccineren.
Ga jij mij nog uitleggen waarom alle ongevaccineerden wappies zijn?
Ja zeg dat ook maar tegen de soldaten die alle Joden hebben afgeslacht, fl**ker toch op man.
Extreme tijden > extreme maatregelen.
Met spandoeken op een plein gaan staan is makkelijk te negeren, geweld niet.
Ik heb het over agenten, geen hulpverleners. Diennaars van de wet die ervoor zorgen dat deze maatregelen gehandhaafd worden en we hier China in het klein gaan krijgen.
Of het ze nou puur om sensatie gaat maakt mij geen drol uit, iemand moet het doen. Hoop dat er nog veel meer sensatiezoekers mee gaan doen en er een hoop agenten gaan sneuvelen.
Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren, en kan geen antwoord voor alle wappies geven. Maar jij bent er 1 oa door dit soort denkbeelden
En waar staat immuniteit na vaccinatie en het doorlopen van een infectie?
Tja, zo goed werkt je vaccin dus niet. En dan krijg je dus dat iedereen zich compleet veilig voelt na een groen vinkje verkregen door vaccineren.En waar staat immuniteit na vaccinatie en het doorlopen van een infectie?
Hoezo discussie? Niemand staat toch de afgelopen 2 jaar de staat of ondernemers in de weg om vele miljoenen N95 maskers te produceren en aan oudjes of wie dat maar wil uit te delen?Mondkapjes, met name medische mondkapjes helpen en/of werken, maar hier moet alles maar ter discussie worden gesteld.