apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Als je voor Sinterklaas kerst viert dan verdien je ook wel covid.Fake news, je kan toch niet op 1 december Kerst vieren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je voor Sinterklaas kerst viert dan verdien je ook wel covid.Fake news, je kan toch niet op 1 december Kerst vieren.
Misschien is zon apparaat iets voor de school van je dochter
![]()
Opeens geen besmettingen meer op Staphorster basisscholen, vermoedelijk door luchtfilter
Sinds er speciale luchtfilters in Staphorster basisscholen staan, zijn er amper besmettingen onder leerlingen. Opmerkelijk, omdat de besmettingscijfers tot voor kort snel opliepen onder leerlingen. Nu zijn de tien scholen zo goed als virusvrij. De TU Eindhoven onderzoekt in hoeverre dit te...www.rtvoost.nl
Komt in ieder geval niet omdat ze zo fanatiek zijn met mondkapjes, of omdat de vaccinatiegraad daar zo hoog is![]()
Het programma dat ik voor ogen heb zal beginnen met vrijwillige quarantaine.

Uit de afname van 60 positieve gevallen op 1100 naar nul is wel af te leiden dat het een significant effect heeft, mits er geen andere aspecten veranderd zijn.Zolang niet bepaald is met welke factor dit de besmettingen doet afnemen zal hij er niet voor pleiten.
Uit de afname van 60 positieve gevallen op 1100 naar nul is wel af te leiden dat het een significant effect heeft, mits er geen andere aspecten veranderd zijn.
Zou je het geloven als filterproducenten zo’n onderzoek hadden gefinancieerd?Je zou haast denken dat dit tijdens een 2 jaar lang wereldwijd probleem al lang getest en bewezen zou zijn. Maar zo werkt het "natuurlijk" niet.
Ik werk al op een corona afdelingIk heb voor jou wel een werkprogramma voor ogen. Eerst werken, dan pas een QR code.![]()
We hebben nog vrijwilligers nodig.Het is zelfs van 60 op 270 naar 0 op 1100 gegaan. 60 op 270 is wel heel veel, de kans is dus ook aanwezig dat in een korte periode voor de filters werden geplaatst iedereen besmet is geraakt en ze nu rete immuun zijn.Uit de afname van 60 positieve gevallen op 1100 naar nul is wel af te leiden dat het een significant effect heeft, mits er geen andere aspecten veranderd zijn.

Landelijk zijn de besmettingen na de herfstvakantie alleen nog maar toegenomen. In Staphorst daalt het sinds de start van de herfstvakantie, het is nu nog maar een kwart.Zou je het geloven als filterproducenten zo’n onderzoek hadden gefinancieerd?

Als dat zo is, is dat natuurlijk ook een goede oplossing, linksom of rechtsom doen ze daar in Staphorst toch iets goed.Het is zelfs van 60 op 270 naar 0 op 1100 gegaan. 60 op 270 is wel heel veel, de kans is dus ook aanwezig dat in een korte periode voor de filters werden geplaatst iedereen besmet is geraakt en ze nu rete immuun zijn.![]()
Ze verplichten te gaan werken en anders voor de rechtbank komen met kans op strafblad en ontslag dwingende redenen.
Ik twijfelde en volgde dan maar gewoon het voorbeeld.

Zelf vind ik de gemiddelde Nederlander stronteigenwijs en daardoor soms ondermijnend.Dat is exemplarisch voor wat de gemiddelde Nederlander doorgaans doet en precies waarom het dus fout gaat.![]()
Als je twijfelt en dan het tegenovergestelde van het voorbeeld doet gaat het wellicht nog vaker fout.Dat is exemplarisch voor wat de gemiddelde Nederlander doorgaans doet en precies waarom het dus fout gaat.![]()
Zelf vind ik de gemiddelde Nederlander stronteigenwijs en daardoor soms ondermijnend.
Als je twijfelt en dan het tegenovergestelde van het voorbeeld doet gaat het wellicht nog vaker fout.

Dat is eigenlijk juist waar ik op hoop. Dan is iedereen immuun en dan kunnen we allemaal weer verder met ons leven.Verdubbelingstijd van 2-3 dagen. Over 2 maanden heeft de hele wereldbevolking de omnicromvariant gehad.
en met een beetje pech is een flink deel dood...al is de variant niet opzich dodelijker zo lijkt t, het aantal mensen dat het krijgt binnen korte tijd kan ons ziekenhuis systeem nooit aan