apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Als ie niet gevaccineerd is nog wel een paar keer.Gisteren kwam deze BB-er al langs, het zal mij benieuwen wanneer hij nog een keer dood gaat.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ie niet gevaccineerd is nog wel een paar keer.Gisteren kwam deze BB-er al langs, het zal mij benieuwen wanneer hij nog een keer dood gaat.
![]()

Veel van die gevallen wereldwijd, uiteraard moeilijk te zeggen of het door vaccinatie komt.![]()
![]()
![]()
School en hockeyclub geschokt na plotse dood 14-jarige Wouter Betjes
Als de hockeywedstrijd van zijn team in Bloemendaal is afgelopen, loopt Wouter Betjes (14) uit Beverwijk richting de dug-out. Daar zakt hij plots in elkaar.www.telegraaf.nl
Eerst in Duitsland, nu hier![]()
Antistoffen in het bloed + zonder QR mag je niet sporten. Het sluit het niet uit, maar maakt de kans dat vaccinatie niet meespeelt wel kleinerVeel van die gevallen wereldwijd, uiteraard moeilijk te zeggen of het door vaccinatie komt.
Maar is het waard toch als het een 80+er met obesitas kan redden.
Alles om vette bejaarden te reddenDoor vaccinatie of met vaccinatie?Antistoffen in het bloed + zonder QR mag je niet sporten. Het sluit het niet uit, maar maakt de kans dat vaccinatie niet meespeelt wel kleiner
Doodstraffen voor drugsgebruikers ookEn toch, (lijf)straffen voor mensen die afval op straat gooien. Volgens mij is dit vrij succesvol in Singapore.
.Voor taalfouten - en ik heb er weer een paar gevonden!
Volgens mij nog niet bekend. Ik weet ook niet hoe je dat zou kunnen weten?
Ja. Maar wou je zeggen dat het altijd al in deze mate is geweest?Gezonde jonge sporters die zonder aanleiding dood neervallen kwam voor corona ook al voor.
Antistoffen in het bloed + zonder QR mag je niet sporten. Het sluit het niet uit, maar maakt de kans dat vaccinatie niet meespeelt wel kleiner
Alles om vette bejaarden te redden

Door vaccinatie of met vaccinatie?
Gezonde jonge sporters die zonder aanleiding dood neervallen kwam voor corona ook al voor.
Misschien is zon apparaat iets voor de school van je dochterVentileren kan je ook doen (en werd ook gedaan) zonder CO2 meters. De 1,5m afstand was niet de reden dat de school van mijn dochter gesloten was.

Ongevaccineerden kunnen vaker sterven.Voor taalfouten - en ik heb er weer een paar gevonden!
Ja, dat weet je toch alleen als er antistoffen zijn gevonden? Die krijg je van zowel het virus als het vaccin.Had je het hele artikel kunnen lezen?
Uit onderzoek was gebleken dat zijn hartspier was verzwakt door "een virus".![]()
Het programma dat ik voor ogen heb zal beginnen met vrijwillige quarantaine.
Dat maakt de kans dat jong zijn of sporten niet meespeelt wel kleiner.Gezonde jonge sporters die zonder aanleiding dood neervallen kwam voor corona ook al voor.
Fake news, je kan toch niet op 1 december Kerst vieren.