Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Zijn net mensen he
Screenshot_20211215-174329_Twitter.jpg
Op de onderste foto was ze in quarantaine, bobo style.

🤣🤣

Laatst bewerkt:
:roflol:

Druppel op een gloeiende plaat, maar toch maar ondertekend...

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.886
Als deze variant zo ontzettend mild is dan is dit het moment om alle maatregelen los te laten zodat iedereen asap natuurlijke bescherming opbouwt. Dan zijn we na de winter van deze 'crisis' af.

Maarja, zonder crisis geen QR-maatschappij, dus het kabinet doubled down.

Als we in lockdown zouden gaan voor de verkoudheid, zouden jullie dan nog steeds voorstander zijn van de maatregelen? Want het lijkt erop dat de symptomen van de omikon variant lijken op een simpele verkoudheid.

Zou je je laten vaccineren tegen de verkoudheid?

Als deze variant zo ontzettend mild is dan is dit het moment om alle maatregelen los te laten zodat iedereen asap natuurlijke bescherming opbouwt. Dan zijn we na de winter van deze 'crisis' af.
Dat gaat niet gebeuren want het gaat om geld, macht en controle en heeft niks te maken met corona.

Dat gaat niet gebeuren want het gaat om geld, macht en controle en heeft niks te maken met corona.

Inderdaad.

Wat er gebeurt is middels angstterreur een draagvlak creëren voor draconische maatregelen, die moeten leiden tot een totalitaire controle-staat.

Complotdenkende wappie? Ik wou dat het waar was, maar helaas niet.
Je ziet het nu feitelijk en concreet plaatsvinden..

Laatst bewerkt:
Als we in lockdown zouden gaan voor de verkoudheid, zouden jullie dan nog steeds voorstander zijn van de maatregelen? Want het lijkt erop dat de symptomen van de omikon variant lijken op een simpele verkoudheid.

Zou je je laten vaccineren tegen de verkoudheid?
Vaccineren niet persé, sociale contacten vermijden wel als de verkoudheid zo volhardend is dat de zorg er door overbelast raakt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.892
  • Like
Waarderingen: p.b.
Als je kijkt naar de verdubbelingstijd zal het wel erg rustig op straat worden wanneer het virus hier eindelijk goed voet aan wal zet.
Volgens mij worden op den duur dusdanig veel mensen besmet dat bepaalde processen die wij voor lief nemen als bevolking stil komen te liggen

Inderdaad.

Wat er gebeurt is middels angstterreur een draagvlak creëren voor draconische maatregelen, die moeten leiden tot een totalitaire controle-staat.

Complotdenkende wappie? Ik wou dat het waar was, maar helaas niet.
Je ziet het nu feitelijk en concreet plaatsvinden..
Wat gaat er dan gecontroleerd worden?

Als je kijkt naar de verdubbelingstijd zal het wel erg rustig op straat worden wanneer het virus hier eindelijk goed voet aan wal zet.
Volgens mij worden op den duur dusdanig veel mensen besmet dat bepaalde processen die wij voor lief nemen als bevolking stil komen te liggen
Als het echt zo besmettelijk is dan komt er sowieso een lockdown ja. ;)

Terug
Naar boven