- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Ik denk dat fitnessen bij de fysio of pt dan goedkoper is.Ik heb besloten mijn busrijbewijs te halen. Meteen lessen ingepland voor aankomende maand.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat fitnessen bij de fysio of pt dan goedkoper is.Ik heb besloten mijn busrijbewijs te halen. Meteen lessen ingepland voor aankomende maand.
![]()
Je hoort het ook niet voor jezelf te doen, wanneer ga je dat nou een begrijpen.Je zou maar net een prikje hebben gehaald om een groen vinkje te krijgen zodat je weer lekker kan sporten. Dan voel je je ook wel flink in de poepert genomen.
Hardleers?Zoals ik. Ben ook echt niet blij nu
Gelijk laatste keer. Uitgezonderd als het nodig is voor werk
Je hoort het ook niet voor jezelf te doen, wanneer ga je dat nou een begrijpen.
Precies wat ik gedaan heb... 6 weken lang 6x per week langs de teststraat en meteen laten vaccineren. Net 1 week aan het sporten met m'n QR.Je zou maar net een prikje hebben gehaald om een groen vinkje te krijgen zodat je weer lekker kan sporten. Dan voel je je ook wel flink in de poepert genomen.
Je laten prikken voor de zonden van een ander en dan als beloning genadeloos gestraft worden.Je hoort het ook niet voor jezelf te doen, wanneer ga je dat nou een begrijpen.
Mag wel, maar kan niet.
Nee.No offence maar word jij betaald door de overheid ?
Dat je laten prikken voor werk dit systeem in stand houdt.
Nee, hij is nog minder vaak op de werkvloer te vinden dan een ambtenaarDat mag je toch voor jezelf bepalen lijkt mij?
No offence maar word jij betaald door de overheid ?

Nee, hij is nog minder vaak op de werkvloer te vinden dan een ambtenaar![]()
Niet iedereen woont in brabant dat er in elke straat wel een “shop” is. 😃Kom al jaren niet meer in de shop.
Commerciële opgefokte rommel voor teveel geld.
Niet iedereen woont in brabant dat er in elke straat wel een “shop” is. 😃
Schizofrene functie?Waarom kan je trouwens je eigen posts melden? Is dat een soort masochistische functie?