XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ik heb besloten mijn busrijbewijs te halen. Meteen lessen ingepland voor aankomende maand.

this-gym-in-a-bus-will-keep-you-healthy-where-ever-you-are-85677-7.jpg
Ik denk dat fitnessen bij de fysio of pt dan goedkoper is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.043
Je zou maar net een prikje hebben gehaald om een groen vinkje te krijgen zodat je weer lekker kan sporten. Dan voel je je ook wel flink in de poepert genomen.

Zoals ik. Ben ook echt niet blij nu

Gelijk laatste keer. Uitgezonderd als het nodig is voor werk

Je zou maar net een prikje hebben gehaald om een groen vinkje te krijgen zodat je weer lekker kan sporten. Dan voel je je ook wel flink in de poepert genomen.
Precies wat ik gedaan heb... 6 weken lang 6x per week langs de teststraat en meteen laten vaccineren. Net 1 week aan het sporten met m'n QR.

Ja blijkbaar, en ik voel me ook echt bedonderd.

Heb mn kinderen ook nooit laten vaccineren dus ik ben er echt principieel op tegen, maar blijkbaar toch in de kuil der manipulatie gestapt.

Buiten sporten kan nog! Gym waar ik zit heeft dat gelukkig

Nee, hij is nog minder vaak op de werkvloer te vinden dan een ambtenaar :roflol:

Ja ik zeg al no offence , ieder mag zn standpunt hebben maar hij praat soms wel heel erg correct, te soms... soort influencer, zou kunnen toch. In deze tijd verbaasd me niks meer.

Influenzaër

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.058
Waarom kan je trouwens je eigen posts melden/rapporteren? Is dat een soort masochistische functie?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven