MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Halve liter zeker😝
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van Dissel zegt zojuist van niet.Van wat ik overal hoor, lees en zie ben je na een natuurlijke infectie gewoon goed beschermd.
Gewoon gelijk met scherp schieten.met oud en nieuw word het leuk voor de romeo’s zullen ze weg gaan rennen
He ouwe zit je aan de kanon?
Dan hou ik dbb even in de gaten tijdens het werk straks 
Van Dissel zegt zojuist ook dat een booster je immuunsysteem opfrist.
Hij zegt eigenlijk gewoon dat ze het niet weten.Super boeiend dit verhaal van van Dissel. Ik zit op het puntje van mijn stoel.
Ja.Van Dissel is nu ingeschakeld om een shock effect te creëren? Om te benadrukken hoe erg het is?
Vind het wel verfrissend want hij kan het een stuk beter uitleggen dan Hugo en Rutte tbh. Niet zo'n cryptisch vaag verhaal, maar gewoon wat er gaande is zonder vage woordjes.Van Dissel is nu ingeschakeld om een shock effect te creëren? Om te benadrukken hoe erg het is?
Waren ze aardig laat mee ja. Maar luchten hebben ze er nu ook bij gezet, dat was eerst niet zo toch?Ja.
Wel grappig dat ze een bordje hebben hangen van handen wassen, terwijl onderzoekers in het buitenland al tijden roepen dat handenwassen geen nut heeft tegen covid..Het wordt verspreid via de lucht, niet via huidcontact.
Is weer tekenend voor de onkunde van deze kneuzen.
Ik kreeg meteen na de booster corona.Eerste zin en ons Ugo heeft het al over een booster 🤣🤣🤣
Het kostte 2 jaar maar dan heb je ookMaar luchten hebben ze er nu ook bij gezet, dat was eerst niet zo toch?
Dat is gods wil.