Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.007
Super boeiend dit verhaal van van Dissel. Ik zit op het puntje van mijn stoel.

Van Dissel is nu ingeschakeld om een shock effect te creëren? Om te benadrukken hoe erg het is?

• #8.010
Van Dissel is nu ingeschakeld om een shock effect te creëren? Om te benadrukken hoe erg het is?
Ja.

Wel grappig dat ze een bordje hebben hangen van handen wassen, terwijl onderzoekers in het buitenland al tijden roepen dat handen wassen geen nut heeft tegen covid..Het wordt verspreid via de lucht, niet via huidcontact.

Is weer tekenend voor de onkunde van deze kneuzen.

Vind het wel verfrissend want hij kan het een stuk beter uitleggen dan Hugo en Rutte tbh. Niet zo'n cryptisch vaag verhaal, maar gewoon wat er gaande is zonder vage woordjes.
Ja.

Wel grappig dat ze een bordje hebben hangen van handen wassen, terwijl onderzoekers in het buitenland al tijden roepen dat handenwassen geen nut heeft tegen covid..Het wordt verspreid via de lucht, niet via huidcontact.

Is weer tekenend voor de onkunde van deze kneuzen.
Waren ze aardig laat mee ja. Maar luchten hebben ze er nu ook bij gezet, dat was eerst niet zo toch?

Eerste zin en ons Ugo heeft het al over een booster 🤣🤣🤣

Joeee wie heeft er een ruimte ter beschikking tegen een vergoeding. Ik moet en zal sporten

• #8.018
Goede kritische vragen van de journalisten weer.

"Meneer Rutte, weer een lockdown, snapt u dat de bevolking daar moedeloos van wordt?"
Wat een vraag. Wat denk je dat ie gaat zeggen?

"Nee ik snap er geen drol van."
"Moedeloos? Waarvan?"

Ugh

De booster helpt wel maar ze weten niet wat die variant doet. Nee logisch

Terug
Naar boven