Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het soms jammer dat ik mezelf geen privébericht kan sturen, handig als een soort reminder oid.Waarom kan je trouwens je eigen posts melden? Is dat een soort masochistische functie?
Vreemd. Ik kan jou wel een privébericht sturen.Ik vind het soms jammer dat ik mezelf geen privébericht kan sturen, handig als een soort reminder oid.
Tja.Precies wat ik gedaan heb... 6 weken lang 6x per week langs de teststraat en meteen laten vaccineren. Net 1 week aan het sporten met m'n QR.
Ik zei het nog tegen m'n vriendin: wedde dat zodra die kut QR code werkt die sportscholen dicht gaan.Tja.
Wel kut voor jou natuurlijk maar geef toe het is wel ironisch.

Is dus een beetje jouw schuld? Je had zo'n vermoeden en alsnog doe je het.Ik zei het nog tegen m'n vriendin: wedde dat zodra die kut QR code werkt die sportscholen dicht gaan.
9 dagen niet hoeven testen voor de gym![]()
Fair point, maar ik had met mezelf afgesproken dat zodra het niet-vaccineren ervoor zou zorgen dat ik niet meer naar de sportschool zou kunnen, dat ik dan m'n vaccinatie ging halen. Dus dat was 8-9 weken geleden het geval. Maar had toen al zo'n vermoede dat het QR-code genot niet lang zou duren.Is dus een beetje jouw schuld? Je had zo'n vermoeden en alsnog doe je het.
Als je klaar bent met huilen kan je een gym zoeken met een buiten gedeelteIk zei het nog tegen m'n vriendin: wedde dat zodra die kut QR code werkt die sportscholen dicht gaan.
9 dagen niet hoeven testen voor de gym![]()
En vaker dan jij.Nee, hij is nog minder vaak op de werkvloer te vinden dan een ambtenaar![]()

2 personenAls je klaar bent met huilen kan je een gym zoeken met een buiten gedeelte

Gyms die alles buiten zetten doen dat alleen met meuk apparatuur. Kans op diefstal is gewoon te groot.Als je klaar bent met huilen kan je een gym zoeken met een buiten gedeelte
Het is niet hetzelfde idd maar goed beter dan niks je moet er het beste van maken. En stelen zal wel mee vallen ze hebben hekken er omheen en zetten alle dumbells enzo binnen als de gym sluit.Gyms die alles buiten zetten doen dat alleen met meuk apparatuur. Kans op diefstal is gewoon te groot.
Ik heb meer vrij dan een basisschoolleraar.
Wat er wss gaat gebeuren: lockdown tot 14 januari en zoveel mogelijk mensen aan de booster en daarna 1g of 2g presenteren en invoeren als dé oplossing.
Je hoort het ook niet voor jezelf te doen, wanneer ga je dat nou een begrijpen.

Ah ben bang dat je gelijk hebt
Je werkt harder, hebt meer verantwoordelijkheid en bent (bijna) hoger opgeleid. Ik snap het wel.Ik heb meer vrij dan een basisschoolleraar.
Ik eis salarisverhoging!