MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Voor bipolaire mensen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.062
Ah. Nu weten we meteen wie @th0maz elke keer report.

Is dus een beetje jouw schuld? Je had zo'n vermoeden en alsnog doe je het.
Fair point, maar ik had met mezelf afgesproken dat zodra het niet-vaccineren ervoor zou zorgen dat ik niet meer naar de sportschool zou kunnen, dat ik dan m'n vaccinatie ging halen. Dus dat was 8-9 weken geleden het geval. Maar had toen al zo'n vermoede dat het QR-code genot niet lang zou duren.

Bijlagen

• Screenshot_20211218-201347_Chrome.jpg
    Screenshot_20211218-201347_Chrome.jpg
    398,5 KB · Weergaven: 67
Gyms die alles buiten zetten doen dat alleen met meuk apparatuur. Kans op diefstal is gewoon te groot.
Het is niet hetzelfde idd maar goed beter dan niks je moet er het beste van maken. En stelen zal wel mee vallen ze hebben hekken er omheen en zetten alle dumbells enzo binnen als de gym sluit.

Je hoort het ook niet voor jezelf te doen, wanneer ga je dat nou een begrijpen.

als je zelf gezond bent, waarom zou je je dan moeten laten vaccineren? gevaccineerd of niet, iedereen kan het virus dragen en verspreiden. het zijn altijd mensen uit dezelfde groep die zwaar ziek worden: dikke mensen, oude mensen en mensen met onderliggende gezondheidsproblemen.

gewoon die risicogroepen zware beperkingen opleggen en verplichten om zich te laten vaccineren en laat de andere mensen eens gewoon leven :trollface:

Terug
Naar boven