XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ik ben altijd voorstander geweest om je stem bij de verkiezingen een factor mee tegeven welke gekoppeld is aan de schijf van je inkomenstenbelasting.
Hahahaha! Terug naar 1880 :hahaha:

Wil je er ook - net als toen- een toelatingsexamen bij? Fabrieksarbeiders ook gelijk maar weer 75uur per week laten werken? Kinderen onder de 12 weer aan het werk?

Aantal coronapatiënten in ziekenhuis daalt weer iets
Het aantal coronapatiënten in de ziekenhuizen is vandaag opnieuw kleiner dan een dag eerder. Het totale aantal opgenomen coronapatiënten bedraagt nu 1.851, dat zijn er 12 minder dan zaterdag, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Van hen liggen er 545 op de intensive care (ic), 3 meer dan zaterdag. Op reguliere ziekenhuisafdelingen liggen nu 1.306 coronapatiënten, 15 minder dan gisteren.

Het is de vijfde achtereenvolgende dag dat het aantal coronapatiënten in de ziekenhuizen daalt. Eind maart en begin april vorig jaar lagen ongeveer 1.400 coronapatiënten op de ic en circa 2.500 op een verpleegafdeling.

About last weekend....

Onderstaande foto vat ons Mark goed samen, de joviale hypocriete leugenaar uithangen.

Afbeelding

8 man in een ruimte van minder dan 15m² en de winkeliers moeten het doen met 2 op tig m², om over de gyms nog helemaal maar te zwijgen.

Zaterdag me eerste corona-boete gepakt. Ze kunnen de pl**ris krijgen. Agent had nog nooit zo'n slecht "excuus" gehoord. Die 95 euro verreken ik wel in verkeersborden of iets ;)
Overheid zet mij al maanden in een depressie waar ik maar niet uit kom. Sporten lijkt wel te werken, maar kappers en horeca openen vinden ze belangrijker.

About last weekend....

Onderstaande foto vat ons Mark goed samen, de joviale hypocriete leugenaar uithangen.

Afbeelding

8 man in een ruimte van minder dan 15m² en de winkeliers moeten het doen met 2 op tig m², om over de gyms nog helemaal maar te zwijgen.
Wat kan hij daar nou aan doen.
Alsof hij de regels maakt.

:trollface:

Zaterdag me eerste corona-boete gepakt. Ze kunnen de pl**ris krijgen. Agent had nog nooit zo'n slecht "excuus" gehoord. Die 95 euro verreken ik wel in verkeersborden of iets ;)
Overheid zet mij al maanden in een depressie waar ik maar niet uit kom. Sporten lijkt wel te werken, maar kappers en horeca openen vinden ze belangrijker.
Waarom boete gepakt?

Hoeveel mogen er per m2 bij de kapper dan?

Met psychologische problemen mag je gewoon buiten na 9 uur.

Omdat ik bij een maat in zijn home gym kan trainen, dit probeer ik zoveel mogelijk te doen voor afleiding. Helaas kan dit vaak pas na 9 uur. Daarbij loop ik heen en terug naar hem toe voor de cardio.

Agent vond het geen goed excuus helaas
Wat begrijp jij niet aan avondklok 21:00 uur dan?

O nu leven we ineens mee met de mensen. fl**ker toch een eind op man.

Het volk weer goed bang maken 3e golf ligt op de loer

Dit is toch lachwekkend. Ikea tot 50 man en in de jumbo lopen we met 100+ 🤣

Waarom zou je extra mensen toestaan voor een verzorgingstehuis? Zijn dat nou juist net niet de kwetsbare mensen die je juist niet moet blootstellen aan extra mensen?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven