Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
O nu leven we ineens mee met de mensen. fl**ker toch een eind op man.

Het volk weer goed bang maken 3e golf ligt op de loer

Dit is toch lachwekkend. Ikea tot 50 man en in de jumbo lopen we met 100+ 🤣

Waarom zou je extra mensen toestaan voor een verzorgingstehuis? Zijn dat nou juist net niet de kwetsbare mensen die je juist niet moet blootstellen aan extra mensen?
Die gasten zijn full of shit. Wie gelooft nog in deze waanzin.

Dit is toch lachwekkend. Ikea tot 50 man en in de jumbo lopen we met 100+ 🤣
Voor supermarkten geldt al bijna een jaar lang een maximaal aantal klanten, afhankelijk van de oppervlakte. Gebruik van een winkelwagen is verplicht en als die op zijn, zul je moeten wachten.
Waarom zou je extra mensen toestaan voor een verzorgingstehuis? Zijn dat nou juist net niet de kwetsbare mensen die je juist niet moet blootstellen aan extra mensen?
Ik vermoed omdat bewoners in een verzorgingstehuis straks bijna allemaal gevaccineerd zijn.

Voor supermarkten geldt al bijna een jaar lang een maximaal aantal klanten, afhankelijk van de oppervlakte. Gebruik van een winkelwagen is verplicht en als die op zijn, zul je moeten wachten.

Ik vermoed omdat bewoners in een verzorgingstehuis straks bijna allemaal gevaccineerd zijn.
Laat ik zeggen dat de ikea 10x zo groot is minstens 🤣 ik ga op onderzoek en meet onze jumbo even op deze week

O ja daar heb jij wel een punt had ik even niet aan gedenkt. 😊

Leuk hoor, dat geleuter over het testen. Maar die wetgeving is nog steeds niet op orde. Iets met aansprakelijkheid.

En valt er niemand over de privacy van die app? Dat falen van de ggd is nog niet zo lang geleden.
Hoe komen ze eigenlijk aan de info over die reisbewegingen? Ik kan het nergens vinden.

Screenshot_20210308_200104.jpg

Of de derde golf is al op zn retour.

Laat ik zeggen dat de ikea 10x zo groot is minstens 🤣 ik ga op onderzoek en meet onze jumbo even op deze week
Voor supermarkten geldt al sinds de eerste lockdown 1 klant per 10 m². Wijkt inderdaad af van de 1 klant per 25 m² (met een maximum van 50) wat straks voor andere winkels gaat gelden, maar alle 17 miljoen Nederlanders moeten natuurlijk nog wel fatsoenlijk hun eerste levensbehoeften kunnen kopen...

De opmerking erbij was toch ook als iedereen is gevaccineerd. Wie er met iedereen wordt bedoeld is mij alleen niet duidelijk, het gehele te huis, of de ontvanger en de bezoekers?

Voor supermarkten geldt al sinds de eerste lockdown 1 klant per 10 m². Wijkt inderdaad af van de 1 klant per 25 m² (met een maximum van 50) wat straks voor andere winkels gaat gelden, maar alle 17 miljoen Nederlanders moeten natuurlijk nog wel fatsoenlijk hun eerste levensbehoeften kunnen kopen...
Ik zeg ook niet dat je maar met 2 man in de supermarkt mag maar het aantal itt wat er straks in de andere winkels mag is een beetje skeef

'Die derde golf, daar zitten we al in'', zegt demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) dinsdag in het televisieprogramma Op1
:eek:

En valt er niemand over de privacy van die app? Dat falen van de ggd is nog niet zo lang geleden.
Ik weet nog dat de apps waarvoor de gebruikelijke grote jongens de overheidsopdrachten hadden binnengehandjeklapt na de eerste golf al vol fouten en lekken bleken te zitten.

Eerder was raar geweest.

Twee weken geleden : we zitten op een kantelpunt
Nu: we naderen het kantelpunt.
Toch knap hoe dat kantelpunt en die Britse variant, terug gaan in de tijd.

Bizar hoe makkelijk mensen alles maar aannemen. Schaapjes.

Ze zitten gewoon klem. Britse variant die enorm mee valt, en rutte die zijn laatste beetje geloofwaardigheid verliest als hij nu was gaan versoepelen.

@Steks Maak jij even een samenvatting ik kan geen Engels 🙂

Leg het eens in je eigen woorden uit? ;)

Je edit was net snel.

Wel handig dat ze gisteren snel persco hebben gedaan zodat we nu nog 3 weken geen versoepelingen hebben

Ja dit lag toch ook wel in de lijn der verwachtingen? De ouderen help je door te vaccineren en er zijn al een stuk of wat dood. En aan de andere kant laat je jongeren weer sporten TOT 27!!!!!! En weer naar school gaan.
Dus ja dat er meer besmettingen komen lijkt mij dan vrij logisch toch? En dat er minder ouderen corona krijgen ook.
Maar goed ik heb hier niet voor gestudeerd. inb4 dat heb ik nergens voor, klopt!

Jongeren testen vaker positief, ouderen juist minder: ‘Vaccineren werpt zijn vruchten af’​

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven