AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Je hoeft voor dit voorbeeld enkel Nederland met Duitsland te vergelijken. Omdat ik bij de grens woon weet ik dat er alles open is. in Nederland niks. De cijfers van Timboektoe zijn niet interessant.

Ik begrijp niet dat als je dit allemaal interessant vindt je nooit naar Maurice de Hond kijkt.
Die man is bezeten van data en doet het allemaal voor je, zo objectief mogelijk. Ik heb geen zin dit uit te pluizen als de Hond dit elke week presenteert.
Alleen Nederland met Duitsland vergelijken doe je als je naar jou antwoord toe wilt werken. Nederland met Frankrijk of Spanje vergelijken geeft mij gelijk. Vandaar dat zoiets niet zo makkelijk is als je denkt.

Ik heb MdH aan het begin van de pandemie wel eens gevolgd, maar ik heb te h te vaak op onzin en fouten betrapt (die ik niet meer kan opnoemen want dat is ruim een jaar geleden), dus daar ben ik mee gestopt.

Alleen Nederland met Duitsland vergelijken doe je als je naar jou antwoord toe wilt werken. Nederland met Frankrijk vergelijken geeft mij gelijk. Vandaar dat zoiets niet zo makkelijk is als je denkt.

Ik heb MdH aan het begin van de pandemie wel eens gevolgd, maar ik heb te h te vaak op onzin en fouten betrapt (die ik niet meer kan opnoemen want dat is ruim een jaar geleden), dus daar ben ik mee gestopt.

Dan hoeven we het dus niet over data te hebben en kunnen we eindeloos lullen over de zin van de lockdown. Het werkt wel, het werkt niet....

Ik weet zeker als je hem op een fout denkt te betrappen, hem kan mailen en je antwoord krijgt. Misschien veel interessanter dan een mening van dbb. Op basis van fouten zou je geen enkele bron meer kunnen vertrouwen.

Lees eens een van de laatste artikelen en vertel wat er fout aan is, ik ben heel benieuwd. Of lees het eens vanaf nu. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Alleen Nederland met Duitsland vergelijken doe je als je naar jou antwoord toe wilt werken. Nederland met Frankrijk of Spanje vergelijken geeft mij gelijk. Vandaar dat zoiets niet zo makkelijk is als je denkt.

Overigens moet je Frankrijk geografisch gezien met Spanje en Portugal vergelijken. Allemaal exact dezelfde grafiek. Je weet wel Portugal, dat land dat het zo goed deed door die 98%.

Als je dit artikel dan niet interessant vindt om te lezen dan begrijp ik niet wat je in deze topics wel komt doen.

De drankwinkel is hier net zoals de supermarkt gewoon cruciaal en dus open🤣

Dan hoeven we het dus niet over data te hebben en kunnen we eindeloos lullen over de zin van de lockdown. Het werkt wel, het werkt niet....
Dat kan wel, leg alle besmettingen van de West-Europese landen van het afgelopen kwartaal en de op dat moment geldende beperkingen en vaccinatiegraad hij elkaar en probeer dan maar deze grafiek te ontkrachten.

8C5034C1-5E9E-4F92-B1BC-A270422A2435.png

Als jij gelijk hebt moet dat niet al te veel moeite kosten.

Lees eens een van de laatste artikelen en vertel wat er fout aan is, ik ben heel benieuwd. Of lees het eens vanaf nu. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ik zal volgende week weer eens wat van hem lezen.

Overigens moet je Frankrijk geografisch gezien met Spanje en Portugal vergelijken. Allemaal exact dezelfde grafiek. Je weet wel Portugal, dat land dat het zo goed deed door die 98%.
Want, is België een onneembare muur voor het virus?

De cijfers van Portugal laten dus zien dat vaccineren minder helpt dan gedacht.

Maurice de Hond, dat is toch degene die zeker wist dat de klusjesman het gedaan had?

U weet wel, de klusjesman die zelfs na vrijspraak en een uitgebreid boek van een onderzoeksjournalist z'n leven nog steeds in een hel veranderd zag, omdat MdH tegen alle (oa DNA-) bewijs in bleef roepen dat de klusjesman het gedaan had?

Als je dit artikel dan niet interessant vindt om te lezen dan begrijp ik niet wat je in deze topics wel komt doen.

Weinig aan te merken op de visie die hij heeft over de door hem uitgelichte data, maar imo is het erg kort door de bocht om uit deze waarschijnlijk selectief gekozen data te concluderen dat de genomen maatregelen in Nederland niet de drijvende kracht is achter de vermindering van het aantal positieve testen.

Dat kan wel, leg alle besmettingen van de West-Europese landen van het afgelopen kwartaal en de op dat moment geldende beperkingen en vaccinatiegraad hij elkaar en probeer dan maar deze grafiek te ontkrachten.

8C5034C1-5E9E-4F92-B1BC-A270422A2435.png

Als jij gelijk hebt moet dat niet al te veel moeite kosten.

Ik zal volgende week weer eens wat van hem lezen.
Nietszeggend plaatje, we zitten al onder de voorspellingen

20211228_155138.png

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.754
Strakke plaatjes hoor hier. Ik ben overtuigd.

Maurice de Hond, dat is toch degene die zeker wist dat de klusjesman het gedaan had?

U weet wel, de klusjesman die zelfs na vrijspraak en een uitgebreid boek van een onderzoeksjournalist z'n leven nog steeds in een hel veranderd zag, omdat MdH tegen alle (oa DNA-) bewijs in bleef roepen dat de klusjesman het gedaan had?

Daarom moet hij het bij analyseren van data houden. Blader eens terug over zijn Covid artikelen, de man heeft overal gelijk. Je moet het natuurlijk wel willen zien, waarschijnlijk lukt dat sommigen niet door deze zaak.

Daarom moet hij het bij analyseren van data houden. Blader eens terug over zijn Covid artikelen, de man heeft overal gelijk. Je moet het natuurlijk wel willen zien, waarschijnlijk lukt dat sommigen niet door deze zaak.
Ik ben benieuwd of ze met een vervolg komen.

Nietszeggend plaatje, we zitten al onder de voorspellingen

20211228_155138.png
Mensen houden zich beter aan de maatregelen dan het beste scenario wat ze konden voorspellen, hulde aan ons.

Zo nu de lockdown nog even een maand of 3 doortrekken, dan hoeft er geen extra geld naar de zorg.

Terug
Naar boven