AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ook weer zo mega achterlijk. Die jodenorganisatie met dat gejank om Thierry Baudet. Beetje zielig doen over een genocide al 80 jaar geleden. En dan die Humberto Tan met dat neptraantje en trillende stemmetje. Boehoe iemand zegt dat aids alleen voorkomt onder homo's. De waarheid doet zo'n pijn, mijn broer was ook een chocoprins heb een beetje medelijden met dit arme troostnegertje op tv.

Lekker bezig Thierry ouwe relkakkert.

en dit dan haha. Echt waar die Rob Jetten heeft gewoon een kutje. Dat verontwaardigde boze gezichtje ;p man ik kan niet meer. Victim chique, gewoon de slachtofferrol inzetten voor je eigen gewin. Echt alleen opgedroogde huismoedertjes trappen hierin en stemmen op deze cuckolds.

U bent een beetje aan het radicaliseren meneer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.724
Ook weer zo mega achterlijk. Die jodenorganisatie met dat gejank om Thierry Baudet. Beetje zielig doen over een genocide al 80 jaar geleden. En dan die Humberto Tan met dat neptraantje en trillende stemmetje. Boehoe iemand zegt dat aids alleen voorkomt onder homo's. De waarheid doet zo'n pijn, mijn broer was ook een chocoprins heb een beetje medelijden met dit arme troostnegertje op tv.

Lekker bezig Thierry ouwe relkakkert.

Edit: mijn lidmaatschap voor Forum ook opgezegd vorig jaar. Was zo'n mooi begin met Thierry en the Hiddemeister. Leek echt een dreamteam met een serieuze aanhang. Nu ook alleen maar voor Theo en Thea die blaffend met de pitbull over straat gaan en alles roepen wat Thierry maar zegt. Thierry richt zich teveel op MBO kader alcoholisten die alles aannemen wat ze op internet lezen. Wel slim want dat is het merendeel van de Nederlandse bevolking: DOM.

en dit dan haha. Echt waar die Rob Jetten heeft gewoon een kutje. Dat verontwaardigde boze gezichtje ;p man ik kan niet meer. Victim chique, gewoon de slachtofferrol inzetten voor je eigen gewin. Echt alleen opgedroogde huismoedertjes trappen hierin en stemmen op deze cuckolds.

Jammer, je begon zo goed.

Ik trap ook niet in die zwartmakerij en framing van links. Maar Thierry laat zich nu ook wel een beetje kennen hoor. Die kruipt ook weer een beetje in de slachtofferrol. Zeg gewoon dat je het leuk vind om af en toe een beetje de randjes op te zoeken en te provoceren, boeiend.

Dan nog is het partijprogramma beter dan de rest van dat gepeupel. Dus hebben ze vaak mijn stem genoten. Vind alsnog de nexit een goed idee.

Wanneer gaan de cijfers weer stijgen? Ben nog steeds aan het wachten
1640696215960.png

Zodra je die rode lijn with business as usual vergelijkt met landen zonder strenge lockdown zie je dat het leuk bedacht is maar er niks van klopt. De eerste keer kan je er nog intrappen.

Efforts start working begon in landen zonder lockdown ook al te dalen...in Oostenrijk waren de omringende landen zo geschrokken van de lockdown dat het zelfs daar effecten begon te hebben.

Zodra je die rode lijn with business as usual vergelijkt met landen zonder strenge lockdown zie je dat het leuk bedacht is maar er niks van klopt. De eerste keer kan je er nog intrappen.

Efforts start working begon in landen zonder lockdown ook al te dalen...in Oostenrijk waren de omringende landen zo geschrokken van de lockdown dat het zelfs daar effecten begon te hebben.
Ik wil je best geloven, maar waar is dat eenvoudig te zien? Ik heb geen zin om zelf van tig landen het aantal besmettingen van de laatste maanden op te zoeken en de beperkingen die toen golden.

In Frankrijk is er in elk geval nog geen sprak van een afname.

Ik wil je best geloven, maar waar is dat eenvoudig te zien? Ik heb geen zin om zelf van tig landen het aantal besmettingen van de laatste maanden op te zoeken en de beperkingen die toen golden.

Hier kun je alles vrij snel en makkelijk terugvinden. Zeker geen afname in us en Europa. Vraag is hoe ziek mensen gaan worden van omicron.

Maar dan nog zijn er heel veel actieve infecties.

• #8.733
Dus alles gaat dicht, mensen testen dus niet meer voor toegang aangezien alles dicht is en het aantal positief getestte mensen blijkt te dalen?

Wow wat wonderbaarlijk :roflol:.

Ik heb ook geen zin om uit te pluizen waar dat te vinden is. Ik neem aan dat aangezien je dit een heel interessant onderwerp vindt toch wel eens zelf bekeken hebt wat nu het verschil is tussen landen met en zonder maatregelen, of neem je echt klakkeloos aan wat een van Dissel roept?

Tijdje terug toen Portugal nog de hemel in werd geprezen met weinig besmettingen VANWEGE de hoge vaccinatiegraad van 98% liet hij direct een bijna hetzelfde patroon zien voor Spanje (ook 90% en daarna Frankrijk (toen nog maar 80% net als NL).

Hier kan je elk land aanvinken. Alle omringende landen vertonen exact dezelfde patronen, terwijl maatregelen volstrekt anders kunnen zijn. Neem Nederland en Duitsland. In Duitsland is bijna alles open, in Nederland bijna alles dicht. Er is geen enkel verschil in besmettingen of doden te merken. Beide grafieken gaan vlak voor de maatregelen in Nederland alweer naar beneden. Samen, tegelijk. Als je niet weet welk land wel maatregelen heeft en welke niet zou je het op basis van de besmettingen of doden niet kunnen zien.

Hoe kan je nog blijven stellen dat door de maatregelen een piek weer zakt. Dit gaat al keer op keer op dezelfde wijze, met of zonder maatregelen.

Hier kun je alles vrij snel en makkelijk terugvinden. Zeker geen afname in us en Europa. Vraag is hoe ziek mensen gaan worden van omicron.

Maar dan nog zijn er heel veel actieve infecties.

Dat is gewoon de kale data, maar daar moet je dus ook nog de beperkende maatregelen per land gedurende de tijd overheen leggen om de bewering van @Onslow te kunnen staven.

• #8.736
Hier in de buurt werd laatst een Coop gesloten, daarvoor in de plaats kwam een Vomar.

En wat bleek, minder mensen in Amstelveen bleken vanaf dat moment nog boodschappen te doen in de Coop.

Wonderbaarlijk.

Ik heb ook geen zin om uit te pluizen waar dat te vinden is. Ik neem aan dat aangezien je dit een heel interessant onderwerp vindt toch wel eens zelf bekeken hebt wat nu het verschil is tussen landen met en zonder maatregelen, of neem je echt klakkeloos aan wat een van Dissel roept?
Als je dat echt goed wilt doen heb je daar echt een puist werk aan. Aangezien ik het grafiekje van @Calyptus geloof ga ik dat niet doen en wacht ik totdat de mensen die dat grafiekje niet geloven met bewijs komen.

Dat is gewoon de kale data, maar daar moet je dus ook nog de beperkende maatregelen per land gedurende de tijd overheen leggen om de bewering van @Onslow te kunnen staven.

Je hoeft voor dit voorbeeld enkel Nederland met Duitsland te vergelijken. Omdat ik bij de grens woon weet ik dat er alles open is. in Nederland niks. De cijfers van Timboektoe zijn niet interessant.

Ik begrijp niet dat als je dit allemaal interessant vindt je nooit naar Maurice de Hond kijkt.
Die man is bezeten van data en doet het allemaal voor je, zo objectief mogelijk. Ik heb geen zin dit uit te pluizen als de Hond dit elke week presenteert.

Dus alles gaat dicht, mensen testen dus niet meer voor toegang aangezien alles dicht is en het aantal positief getestte mensen blijkt te dalen?

Wow wat wonderbaarlijk :roflol:.
En dan worden mensen ook niet meer ziek en hoeven ze ook niet meer opgenomen worden in het ziekenhuis.

Terug
Naar boven