Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

En een valse verklaring voor de avondklok aan oom agent laten zien, wordt gezien als valsheid in geschrifte. De mogelijke boetes zijn dan niet mals:
https://www.wetrecht.nl/valsheid-in-geschrifte/

Waag eens een gokje zou ik zeggen!

Je kan gewoon de wet overtreden zolang je maar niet gepakt wordt hoor :shrug:

Hij gaat bij een vriend trainen, dat hoort zijn verklaring te zijn, want dat is de situatie. Indien hij iets anders verklaard is dat een valse verklaring, dat is strafbaar. Moet ik het nog makkelijker voor je maken of snap je het nu?

Verder heb ik mijn mening over de lockdown niet gegeven, of ik wel of niet naar buiten ga na 21.00 uur heb ik ook niet gedeeld.
Oh, blijkbaar waren dat die lange tenen van jou alweer? :roflol:

Dit is toch gewoon lachwekkend en neem je toch totaal niet meer serieus.

Zonnebanken blijkbaar nog steeds dicht lol. Dat is juist zo'n toko die perfect open kan toch. :emo:

• Topic Starter Topic Starter
Dit is toch gewoon lachwekkend en neem je toch totaal niet meer serieus.

Ik neem alle maatregelen al een kleine 12 maanden niet meer serieus.

3 jaar geleden was dit een slechte skit geweest.

Of je de getallen nu gelooft of niet en de interpretatie ervan juist vind of niet, het gaat niet de goede kant op.

Of je de getallen nu gelooft of niet en de interpretatie ervan juist vind of niet, het gaat niet de goede kant op.
Verdorie. 0,3 per 100.000 meer dan vorige week, en dat terwijl de R onder de 1 is.

Gaan we nu allemaal dood?

In die link staat: Hoogste aantal sinds 14 januari. Klopt ook niet.

Ja, we gaan allemaal dood.

Behalve Jezus. Die gaat 2x dood.

Waarheen sommige mensen Jezus mogen volgen laat ik maar even in het midden

Edit: Volgens mij krijgt die linker een harde passer van de camera. Ook mooi dat hij van alles over kinderen verteld, maar dat hij niet één blik op die peuter rechts onderin werpt :o

Laatst bewerkt:
Verdorie. 0,3 per 100.000 meer dan vorige week, en dat terwijl de R onder de 1 is.

Gaan we nu allemaal dood?

In die link staat: Hoogste aantal sinds 14 januari. Klopt ook niet.
De R factor loop altijd achter de feiten aan en de beleidsmakers zullen dit echt wel problematisch vinden.

En de experts maar roepen dat we ons niet gek moeten laten maken door de dagcijfers. Jij zou toch beter meten weten @Steks.
Hoe kijken de experts dan naar de dagcijfers van de afgelopen 35 dagen?
07C97658-3A57-4474-8DE8-82562B9FD162.jpeg

Hoe kijken de experts dan naar de dagcijfers van de afgelopen 35 dagen?
07C97658-3A57-4474-8DE8-82562B9FD162.jpeg

In de week van 2 tot en met 9 maart kregen 31.959 mensen een positieve testuitslag, ongeveer evenveel als de week daarvoor. 14% meer mensen lieten zich testen dan een week eerder. Het reproductiegetal schommelt rond de 1. Het aantal besmettingen in verpleeghuizen en woonzorgcentra neemt opnieuw af. Het vaccineren heeft daar effect.

Afgelopen week nam het aantal mensen dat zich liet testen op het coronavirus voor de derde week op rij toe. Ruim 360.000 mensen lieten zich testen, een stijging van bijna 14% in vergelijking met de week ervoor. Het percentage positieve testen nam af van 8,9% een week eerder naar 8,1% in de afgelopen week.

In de week van 2 tot en met 9 maart kregen 31.959 mensen een positieve testuitslag, ongeveer evenveel als de week daarvoor. 14% meer mensen lieten zich testen dan een week eerder. Het reproductiegetal schommelt rond de 1. Het aantal besmettingen in verpleeghuizen en woonzorgcentra neemt opnieuw af. Het vaccineren heeft daar effect.

Afgelopen week nam het aantal mensen dat zich liet testen op het coronavirus voor de derde week op rij toe. Ruim 360.000 mensen lieten zich testen, een stijging van bijna 14% in vergelijking met de week ervoor. Het percentage positieve testen nam af van 8,9% een week eerder naar 8,1% in de afgelopen week.
Laat ik ook goed zijn in het uitzoeken van kersen.

Het aantal mensen op de Intensive Care (IC) was 271. Dat zijn er 48 meer dan de week ervoor. De afgelopen vier weken stijgt het aantal nieuwe IC-opnames.

• Topic Starter Topic Starter
48 meer dan de week ervoor.

Wow

Terug
Naar boven