MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
Dat is alsof je een afnemende daling hebt en zegt dat het beter wordt omdat er een daling is.

Zo werkt dat dus niet.

Jij zegt dat het erger wordt, daar ben ik het dus niet mee eens als de stijging afneemt. Dan wordt het dus beter, ondanks dat er een stijging in zit.

Hoe kan het nou erger worden als er een afnemende stijging is?
Als die asymsptotisch afneemt naar een minieme stijging van slechts (gemiddeld) slechts 1 persoon per dag, zal het tot in eeuwigheid een stijgende lijn zijn.

Waar zeg ik trouwens dat het erger wordt, het gaat imo gewoon niet de goede kant op.

Als die asymsptotisch afneemt naar een minieme stijging van slechts (gemiddeld) slechts 1 persoon per dag, zal het tot in eeuwigheid een stijgende lijn zijn.

Waar zeg ik trouwens dat het erger wordt, het gaat imo gewoon niet de goede kant op.
Ja en als Jezus morgen terug op aarde komt dan wordt ik een Christen.

In de realiteit gaat dit natuurlijk niet gebeuren en zal ook die lijn niet asymptotisch blijven. En dat weet je zelf ook wel want je bent niet dom.

Bij mij dus wel, of hoe verwacht jij dat daling naar nul zal gebeuren?
Ik verwacht niet dat daling naar 0 zal gebeuren bij een endemische ziekte. Maar een afnemende daling van bijv. het aantal doden beschouw ik niet als iets positiefs. Een toenemende daling daarentegen..

Ja en als Jezus morgen terug op aarde komt dan wordt ik een Christen.

In de realiteit gaat dit natuurlijk niet gebeuren en zal ook die lijn niet asymptotisch blijven. En dat weet je zelf ook wel want je bent niet dom.
Dan is het toch simpelweg een (afnemende) stijgende lijn en dat is denk ik niet wat we willen dat de beleidsmakers nu aan info voorgeschoteld krijgen. Over een dag of 10 moeten ze alweer met nieuwe plannen komen en ik denk niet dat ze ruimte voor versoepeling zullen zien. Zelfs niet als de stijging dusdanig afneemt dat er over een paar dagen echt een daling wordt omgezet. Die daling zal dan te kort en te weinig zijn om beperkende maatregelen op te heffen.

Dit is geen toenemende stijging.
Screenshot_20210312-162719_Chrome.jpg

unnamed.png
IMG_20210312_164846.png

Dan is het toch simpelweg een (afnemende) stijgende lijn en dat is denk ik niet wat we willen dat de beleidsmakers nu aan info voorgeschoteld krijgen. Over een dag of 10 moeten ze alweer met nieuwe plannen komen en ik denk niet dat ze ruimte voor versoepeling zullen zien. Zelfs niet als de stijging dusdanig afneemt dat er over een paar dagen echt een daling wordt omgezet. Die daling zal dan te kort en te weinig zijn om beperkende maatregelen op te heffen.
Elke daling in een parabool wordt voorafgegaan aan een afnemende stijging. Ik zie het daarom juist als iets positiefs. Slechts kijken naar toenemende cijfers is het verkeerd interpreteren van een grafiek.

Over een dag of 10 moeten ze alweer met nieuwe plannen komen en ik denk niet dat ze ruimte voor versoepeling zullen zien. Zelfs niet als de stijging dusdanig afneemt dat er over een paar dagen echt een daling wordt omgezet. Die daling zal dan te kort en te weinig zijn om beperkende maatregelen op te heffen.
Eens, daar ben ik helaas ook bang voor.

Dan zijn we dus binnenkort ook van het immigratieprobleem af.
Maar bedoel je de immigratie van al die Afrikanen en Syriërs enzo?

Die voornamelijk islamitisch zijn.

Vind jij dat een probleem @Steks, de immigratie van moslims? Heb jij soms iets tegen moslims? Bespeur ik hier toevallig wat islamofobie?

Terug
Naar boven