apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als die asymsptotisch afneemt naar een minieme stijging van slechts (gemiddeld) slechts 1 persoon per dag, zal het tot in eeuwigheid een stijgende lijn zijn.Jij zegt dat het erger wordt, daar ben ik het dus niet mee eens als de stijging afneemt. Dan wordt het dus beter, ondanks dat er een stijging in zit.
Hoe kan het nou erger worden als er een afnemende stijging is?
Zo werkt het dus wel, hoe verwacht jij anders dat daling naar nul zal gebeuren?Dat is alsof je een afnemende daling hebt en zegt dat het beter wordt omdat er een daling is.
Zo werkt dat dus niet.
Ja en als Jezus morgen terug op aarde komt dan wordt ik een Christen.Als die asymsptotisch afneemt naar een minieme stijging van slechts (gemiddeld) slechts 1 persoon per dag, zal het tot in eeuwigheid een stijgende lijn zijn.
Waar zeg ik trouwens dat het erger wordt, het gaat imo gewoon niet de goede kant op.
Ik verwacht niet dat daling naar 0 zal gebeuren bij een endemische ziekte. Maar een afnemende daling van bijv. het aantal doden beschouw ik niet als iets positiefs. Een toenemende daling daarentegen..Bij mij dus wel, of hoe verwacht jij dat daling naar nul zal gebeuren?
Dan is het toch simpelweg een (afnemende) stijgende lijn en dat is denk ik niet wat we willen dat de beleidsmakers nu aan info voorgeschoteld krijgen. Over een dag of 10 moeten ze alweer met nieuwe plannen komen en ik denk niet dat ze ruimte voor versoepeling zullen zien. Zelfs niet als de stijging dusdanig afneemt dat er over een paar dagen echt een daling wordt omgezet. Die daling zal dan te kort en te weinig zijn om beperkende maatregelen op te heffen.Ja en als Jezus morgen terug op aarde komt dan wordt ik een Christen.
In de realiteit gaat dit natuurlijk niet gebeuren en zal ook die lijn niet asymptotisch blijven. En dat weet je zelf ook wel want je bent niet dom.
Als het niet de goede kant op gaat dan wordt het toch erger?Waar zeg ik trouwens dat het erger wordt, het gaat imo gewoon niet de goede kant op.
Elke daling in een parabool wordt voorafgegaan aan een afnemende stijging. Ik zie het daarom juist als iets positiefs. Slechts kijken naar toenemende cijfers is het verkeerd interpreteren van een grafiek.Dan is het toch simpelweg een (afnemende) stijgende lijn en dat is denk ik niet wat we willen dat de beleidsmakers nu aan info voorgeschoteld krijgen. Over een dag of 10 moeten ze alweer met nieuwe plannen komen en ik denk niet dat ze ruimte voor versoepeling zullen zien. Zelfs niet als de stijging dusdanig afneemt dat er over een paar dagen echt een daling wordt omgezet. Die daling zal dan te kort en te weinig zijn om beperkende maatregelen op te heffen.
Dan zijn we dus binnenkort ook van het immigratieprobleem af.Elke daling in een parabool wordt voorafgegaan aan een afnemende stijging.
Eens, daar ben ik helaas ook bang voor.Over een dag of 10 moeten ze alweer met nieuwe plannen komen en ik denk niet dat ze ruimte voor versoepeling zullen zien. Zelfs niet als de stijging dusdanig afneemt dat er over een paar dagen echt een daling wordt omgezet. Die daling zal dan te kort en te weinig zijn om beperkende maatregelen op te heffen.
Welk immigratieprobleem?Dan zijn we dus binnenkort ook van het immigratieprobleem af.
Nou, zeik dan toch niet zo.

Maar bedoel je de immigratie van al die Afrikanen en Syriërs enzo?Dan zijn we dus binnenkort ook van het immigratieprobleem af.
VindMaar bedoel je de immigratie van al die Afrikanen en Syriërs enzo?
Die voornamelijk islamitisch zijn.
Vindt jij dat een probleem @Steks, de immigratie van moslims? Heb jij soms iets tegen moslims? Bespeur ik hier toevallig wat islamofobie?
I know. Ik had t al aangepast. Khad eerst vind. Editte het naar vindt en toen weer terug naar vind.
Een fobie is wat zwak uitgedrukt.Maar bedoel je de immigratie van al die Afrikanen en Syriërs enzo?
Die voornamelijk islamitisch zijn.
Vind jij dat een probleem @Steks, de immigratie van moslims? Heb jij soms iets tegen moslims? Bespeur ik hier toevallig wat islamofobie?
Ik zou deze analyse opsturen naar het OMT. Ik denk dat je voorzitter wordt.
Ik zou de ondergrens volgen, dan stijgt het nog harder!