AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Wegblijven van die wappie websites. :thumbup:
20220116_224105.jpg

Achterlijke maatregelen vereisen net zo achterlijke tegenreacties, passend binnen de maatregelen :D

Bij de h**ren nu nog een chef kok zodat je daar ook een hapje kan eten. Ik zie je al voor de ramen staan koken. Dit soort theorieën geven mooi weer hoe krom het af en toe is.

Hoe telde men voorheen het aantal grieppatiënten in de ziekenhuizen?

En 4 maanden later de 5e 🤣

Laatst bewerkt:
Schat je die crowd dan niet te hoog in?
@apfelstrudel komt vaak scherp en geestig uit de hoek en hij zegt nogal eens dingen waar ik het niet mee eens ben, maar wat me wel iets geeft om over na te denken.

Als ik hem toch overschat, dan overschat ik mogelijk ook mezelf, een lastig dilemma. :dunno:

Wist je dat de sportscholen weer open zijn? :fluit:

Daar ben ik wel blij mee, want ik probeerde het met het advies van Hugo de Jonge, om maar wat YT-filmpjes te kijken, maar het resultaat viel tegen....

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.338
Ik ken die hele cabaretiers niet. Ik zag het toevallig voorbij komen op twitter en vond het wel grappig.

Laatst bewerkt:
@apfelstrudel komt vaak scherp en geestig uit de hoek en hij zegt nogal eens dingen waar ik het niet mee eens ben, maar wat me wel iets geeft om over na te denken.

Als ik hem toch overschat, dan overschat ik mogelijk ook mezelf, een lastig dilemma. :dunno:

Wist je dat de sportscholen weer open zijn? :fluit:

Daar ben ik wel blij mee, want ik probeerde het met het advies van Hugo de Jonge, om maar wat YT-filmpjes te kijken, maar het resultaat viel tegen....
Hij is het boegbeeld van alle ongevaccineerden.

Terug
Naar boven