Kun je dat toelichten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hou vol,
Iets met schapen over de dam..
Hans was al kritisch vanaf het begin. I.t.t. de meeste hypocrieten die nu ook opeens op de kritiek bandwagon springen.Nou echt interessant wat bnn'er x of y vindt twee jaar na het beleid.
Eens, maar Hans is heel de tijd al kritisch geweest en ook principieel geweest om geen shows te draaien waar ze het ctb gebruiken. Vond het in dit geval het delen wel waard, en ben zelf ook geen fan van het ctb.Nou echt interessant wat bnn'er x of y vindt twee jaar na het beleid.
Nou echt interessant wat bnn'er x of y vindt twee jaar na het beleid.
Ah zou kunnen, volg anderen hun mening niet echt. Maar die laatste zin valt wel mee volgens mij toch? Je hebt een selecte groep die erg uitgesproken is en het overgrootte deel houdt z'n mond er gewoon over.Hans was al kritisch vanaf het begin. I.t.t. de meeste hypocrieten die nu ook opeens op de kritiek bandwagon springen.
Tja, als iedereen X en Y zou doen zouden we probleem X of Y nooit hebben. Is niet zo alsof Nederland de enige is met zo'n pas. Overal heb je voor en tegenstanders. Wordt dat ding uberhaupt gehandhaafd? De gyms waar ik ben geweest in ieder geval niet, verder nog niet op locaties geweest waar je hem nodig hebt.Als iedereen hetzelfde zou doen als Teeuwen was er geen QR pas meer mogelijk.
Zeldzaam, zelf gevaccineerd zijn maar zo opkomen tegen de QR pas door je eigen shows te annuleren. Zo kan het dus ook. Zou de complete media moeten doen.
Kzie laatste tijd steeds meer weerstand tegen het beleid. Vooral over de 2G die nergens op gebaseerd is.Ah zou kunnen, volg anderen hun mening niet echt. Maar die laatste zin valt wel mee volgens mij toch? Je hebt een selecte groep die erg uitgesproken is en het overgrootte deel houdt z'n mond er gewoon over.
En geen brein.In de horeca wordt iig wel gehandhaafd. Die zijn hartstikke bang dat de gemeente hun vergunning komt afpakken. En terecht want die handhavers hebben geen hart.
Ah zou kunnen, volg anderen hun mening niet echt. Maar die laatste zin valt wel mee volgens mij toch? Je hebt een selecte groep die erg uitgesproken is en het overgrootte deel houdt z'n mond er gewoon over.
Tja, als iedereen X en Y zou doen zouden we probleem X of Y nooit hebben. Is niet zo alsof Nederland de enige is met zo'n pas. Overal heb je voor en tegenstanders. Wordt dat ding uberhaupt gehandhaafd? De gyms waar ik ben geweest in ieder geval niet, verder nog niet op locaties geweest waar je hem nodig hebt.
2G is toch gebaseerd op gevaccineerd of genezen?

Je vergeet dat de media hand in hand loopt met dit beleid, en ze er allemaal 3dubbel achter staan als er cente geklopt word.Als iedereen hetzelfde zou doen als Teeuwen was er geen QR pas meer mogelijk.
Zeldzaam, zelf gevaccineerd zijn maar zo opkomen tegen de QR pas door je eigen shows te annuleren. Zo kan het dus ook. Zou de complete media moeten doen.
2g is voor mensen die net niet willen vaccineren om ze over dat drempeltje heen te pushen. Zwakkelingen zullen dit doen. Ohja en vergeet niet de 80% die een spuit in zijn arm heeft laten rammen OMDAT ZE ANDERS NIET OP VAKANTIE KUNNEN. Door deze mensen is dit beleid mogelijk. Zo bedankt daarvoor. Ook echt de meest onlogische reden om te vaccineren, maar mensen zijn natuurlijk te dom om te poepen. Als rutte zegt elke nederlander moet minimaal 30min aan mijn pik zuigen want anders mogen ze niet op vakantie, dat er binnen notime een dikke rij staat.Kzie laatste tijd steeds meer weerstand tegen het beleid. Vooral over de 2G die nergens op gebaseerd is.