Is de link niet nog veel voordehandliggender, een laag IQ?De link is FvD/blank/man/extreem rechts?
Ik heb geen geduld voor 28 sec aan reclame.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is de link niet nog veel voordehandliggender, een laag IQ?De link is FvD/blank/man/extreem rechts?
Complottheorieen bestaan alleen bij een gebrek aan vertrouwen in de overheid/instituties. Dat gebrek aan vertrouwen zie je bij zowel beneden- als bovengemiddelde IQ-scores.Is de link niet nog veel voordehandliggender, een laag IQ?
Nee?Is de link niet nog veel voordehandliggender, een laag IQ?
Das te simpel.Is de link niet nog veel voordehandliggender, een laag IQ?

Nee, komt er niet eens in voor.De link is FvD/blank/man/extreem rechts?

Ach de NOS, dan weet je het al zonder te kijken. Ze hebben hun mening al klaar en maken daar een programma omheen.De link is FvD/blank/man/extreem rechts?
Als je IQ hoger zou zijn, kon je de theorie gewoon bewijzen.

De ironie :')Ach de NOS, dan weet je het al zonder te kijken. Ze hebben hun mening al klaar en maken daar een programma omheen.
Ja sorry ik ben niet zo slim.Als je IQ hoger zou zijn, kon je de theorie gewoon bewijzen.![]()

Corona gerelateerd inclusief zelftesten? Een stuk of 20.Ja sorry ik ben niet zo slim.
Hoeveel wattenstaafjes heb jij nou al inmiddels in je neus gehad?![]()

Lach er maar omCorona gerelateerd inclusief zelftesten? Een stuk of 20.![]()
Hoe vaak heb jij wat wits in je neus gestopt?
O jij mag de test al zelf doen? 2 keer maar door een ggd medewerker

Hij zou er ook wel een paar tegen zijn hersens aan hebben zitten schrapen.Ja sorry ik ben niet zo slim.
Dat is nog lekkerder dan diep in je oor.Hij zou er ook wel een paar tegen zijn hersens aan hebben zitten schrapen.
Ik zag er gisteren 1 op Tweakers, ik dacht dat het steks was.Ja sorry ik ben niet zo slim.

Je kan nog altijd je eigen test diep bij @rippedmeeuw uitvoeren in het frikandelle bos. Zou die vast niet erg vinden.
Nickname Steks?Ik zag er gisteren 1 op Tweakers, ik dacht dat het steks was.
20 pcr tests, 10 thuistests en 10 antigeen tests had ie al gehad.![]()
De kans op de combinatie van die aantallen is niet zo groot...Ik zag er gisteren 1 op Tweakers, ik dacht dat het steks was.
20 pcr tests, 10 thuistests en 10 antigeen tests had ie al gehad.![]()