apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Misschien moet je Hans Teeuwen eens appen, vragen of je zijn shows over mag nemen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien moet je Hans Teeuwen eens appen, vragen of je zijn shows over mag nemen.
Ik zing wel beter dan hem.Misschien moet je Hans Teeuwen eens appen, vragen of je zijn shows over mag nemen.
Beter dan dit?
Jaaaaaa

Je vergeet dat de media hand in hand loopt met dit beleid, en ze er allemaal 3dubbel achter staan als er cente geklopt word.
Maar zijn liedjes zijn wel in correct Nederlands, dat is ook wat waard.
Zal ik jou effe wat correct Rotterdams bij brengen.Maar zijn liedjes zijn wel in correct Nederlands, dat is ook wat waard.
Parkje?Zal ik jou effe wat correct Rotterdams bij brengen.
Om een potje te matten?
Neejoh, dat lijkt teveel op trainen.
Bij de Kaapse brouwers.Neejoh, dat lijkt teveel op trainen.
Trappistje drinken, jij een dubbel, ik een tripel?
www.kaapsebrouwers.nl
Is geen Trappist, maar ook geen parkje: een acceptabel compromis!Bij de Kaapse brouwers.
![]()
Onze Bieren · Kaapse Brouwers
Why We Can Waarom de overstap op blikjes? De reden is vrij simpel; blikken is duurzamer en behoudt de kwaliteit van het bier beter. Blikken zijn lichter, minder breekbaar, compact en makkelijker te recyclen dan glas en daarom vriendelijker voor het milieu. Blik beschermt het bier ook goed tegen...www.kaapsebrouwers.nl
Ik betwijfel het. Je hebt er nog altijd debielen tussen zitten die zichzelf helemaal de t*ring in roken en moddervet zijn die wensen de ongevaccineerde lekker langs de kant laten liggen. Deze mogen gelijk nekshot van mij hedde niks aan zulk volk.Ook dat is aan het veranderen. Er is eindelijk een open debat voor mijn gevoel.
Media is ook erg gevoelig voor wat het volk wilt horen, nu het volk beetje bij beetje wakker wordt en niet meer bang is. Het is nu of nooit komende weken.
De link is FvD/blank/man/extreem rechts?![]()
De radicaalste complotdenkers: zo zijn ze met elkaar verweven
Het aantal complotdenkers dat voor de rechter moeten verschijnen stapelt zich op. Het lijken opzichzelfstaande gevallen, maar Nieuwsuur-verslaggever Rudy Bouma ontdekte dat ze één voor één aan elkaar te linken zijn.nos.nl