XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Jij hebt ook eindelijk je ogen geopend?
mijn ogen zijn nooit dicht geweest
het is allemaal wel weer heel toevallig dat dit de dag vóór de gemeenteraadsverkiezingen wordt aangekondigd, 2,5 week na de uitbraak van de oorlog in Oekraïne én op de zestigste verjaardag van Terence Trent d'Arby

als je die verbanden al niet ziet

het is allemaal wel weer heel toevallig dat dit de dag vóór de gemeenteraadsverkiezingen wordt aangekondigd, 2,5 week na de uitbraak van de oorlog in Oekraïne én op de zestigste verjaardag van Terence Trent d'Arby

Nu je het zegt... Ik houd m'n mondkapje wel op!

Nu je het zegt... Ik houd m'n mondkapje wel op!
avAW9AO_700b.jpg

het is overduidelijk allemaal onderdeel van een vooraf opgezette strategie waarbij de overheid een ziekte verzint om daarmee een vrijheidsbeperkend beleid in te kunnen voeren, waar thierry vervolgens een boek over schrijft, om dit beleid stante pede af te schaffen precies op het moment dat thierry's boek over corona net is uitgekomen waardoor niemand het meer wil lezen

Maar deltacron komt er aan :angstig:

Benieuwd naar het volgende griepseizoen, of we weer wat niet zullen mogen.

Laatst bewerkt:
Die BA.2 is toch al zeker een maand de dominante variant hier?
Dat is gewoon omicron. Deltacron is net ontdekt als een combi van delta en omicron! :angstig:

Alleen met die laatste zie ik het verband, i.c.m een Tymboo trend daarbij. :loony:

Dat is gewoon omicron. Deltacron is net ontdekt als een combi van delta en omicron! :angstig:

Ja maar, nu al? De verkiezingen zijn toch morgen pas voorbij?

@tymboo heeeeeeelp!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.973

Zielloze fuckers.

Zou het niet gewoon beter zijn als we deze landen nuken?

Nee joh, in het najaar neemt het kabinet wel weer allerlei maatregelen, hebben wij mooi tijd om te klappen voor de zorg.

Terug
Naar boven