XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.921
Ja en anders had hij pech. De een heeft wat meer geluk dan de ander (vanaf zijn geboorte).
Of vind jij dat je als Nederlander wat te vertellen moet hebben over de toelatingseisen van een ander land?
Waar heb jij het nou weer over. Het ging over een voorbeeld benoemen waarbij het CTB daadwerkelijk (essentiële zaken noemde je het) verreist was en ik gaf een voorbeeld.

Of is werk geen essentiële zaak?

Waar heb jij het nou weer over. Het ging over een voorbeeld benoemen waarbij het CTB daadwerkelijk (essentiële zaken noemde je het) verreist was en ik gaf een voorbeeld.

Of is werk geen essentiële zaak?
Recent heb ik van anderen geleerd om vooral niet verder te kijken dan mijn eigen neus lang is.

Maar uiteindelijk is hij denk ik niet gegaan, dus zo essentieel was zijn bezoek aan Italië dan ook weer niet.

• #9.926
Recent heb ik van anderen geleerd om vooral niet verder te kijken dan mijn eigen neus lang is.

Maar uiteindelijk is hij denk ik niet gegaan, dus zo essentieel was zijn bezoek aan Italië dan ook weer niet.
Jezus wat ben jij soms vermoeiend.

Jezus wat ben jij soms vermoeiend.
43A0738F-C8FA-4AEB-830A-CD204EC44A7C.jpeg

• Haha
Waarderingen: Vonk
Ja, discussie voeren om discussie te voeren.

En ik maar denken dat die nee-fase iets van tweejarige peuters was.
Ik wil eigenlijk niet weer een nieuwe discussie starten. Maar wat heeft een nee-fase van een tweejarige peuter met een discussie te maken. Er is bijna geen groter contrast mogelijk.

Ten eerste voel ik me niet verheven (en snap jij denk ik die post dus niet ;)) en ten tweede probeer ik geen plank te slaan.
Valt mij wel op dat mensen die er niet uit zien vaak het laatste woord willen hebben.

Go figure hihi

• #9.937
Right in dem feels. :(

Ik noem hem niet voor niets

Terug
Naar boven