- Waardering
- 3.546
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Het bevalt haar straks zo goed, dat ze niet meer terug komt.Nou, de volgende keer gaat ze niet alleen hoor, ze neemt de kinderen maar lekker mee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het bevalt haar straks zo goed, dat ze niet meer terug komt.Nou, de volgende keer gaat ze niet alleen hoor, ze neemt de kinderen maar lekker mee.
Is dat per vandaag?
Yup
De reacties op dit soort uitslagen zijn ook voorspelbaar. Waar is de context?Het wordt allemaal wel érg voorspelbaar en doorzichtig.
![]()
De zinloze formuleringen van de moties zijn ook voorspelbaar.De reactie op dit soort uitslagen zijn ook voorspelbaar. Waar is de context?
Vallen andere pandemieën dan corona ook onder "andere doeleinden"?
Oh feest maar boeiend, moet toch nog thuis zitten

De reacties op dit soort uitslagen zijn ook voorspelbaar. Waar is de context?
Vallen andere pandemieën dan corona ook onder "andere doeleinden"?
Het laat vooral zien welke partijen het marxisme aanhangen? "You own nothing and be happy", had maar zo een uitspraak van Karl Marx kunnen zijnIk geef je er nog een, zoek zelf a.u.b. de onderliggende context.
![]()
Op verzoek van heer @harpep zelf.Ik geef je er nog een, zoek zelf a.u.b. de onderliggende context.
![]()

Als het om alle maatregelen gaat ben ik ook tegen.Maakt me niet uit, als ik maar aandacht krijg en we het verder niet over oorlog hoeven te hebben![]()
Juist!!!Het laat vooral zien welke partijen het marxisme aanhangen? "You own nothing and be happy", had maar zo een uitspraak van Karl Marx kunnen zijn
allemaal onderdeel van het grote plan, wacht maar af![]()
Kabinet schaft verplichte coronaregels af, meeste adviezen blijven
"Het is mogelijk en verstandig om verder te versoepelen", zei minister Kuipers in een toelichting.nos.nl
Jij hebt ook eindelijk je ogen geopend?allemaal onderdeel van het grote plan, wacht maar af