AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Waarom zouden we hier toch niets over horen/lezen/zien in de MSM? :emo:

1662809852500.png

https://www.stichtingopennederland.nl/ :emo: :emo:
Vast een legitieme reden voor. 🫣

De alternatieve media zijn er ook nog niet zeker van.

Waar rook is... :dunno:

Dat geldt dus ook voor de onbetrouwbare lieden die moedwillig Jaap van Dissel en hey RIVM valselijk beschuldigen om hun agenda door te drukken. ;)

Dat geldt voor elke onbetrouwbare persoon of instantie. Dus in nog grotere mate voor het hele circus aan instituten en organisaties die de Corona maatregelen pushen. Noem het een koekje van eigen deeg ;)

Dat geldt voor elke onbetrouwbare persoon of instantie. Dus in nog grotere mate voor het hele circus aan instituten en organisaties die de Corona maatregelen pushen. Noem het een koekje van eigen deeg ;)
Maar waar rook is is vuur, dus Corona kan niet zo onschuldig zijn als velen ons willen doen laten geloven.

Maar waar rook is is vuur, dus Corona kan niet zo onschuldig zijn als velen ons willen doen laten geloven.

Dat komt omdat al die speknekken hun eigen lichaam in de fik hebben gestoken. Dus dat brandje woed alleen dankzij alle dikkerdjes en mensen met meervoudig onderliggend lijden. Dik zijn is overigens ook lijden, vaak ongemerkt.

Volgens mij is het ook maar een minimaal deel wat er zo over denkt. Voor de meesten is het onschuldig, heb je onderliggende gebreken of ben/leef je gewoon ongezond/zwak, ja dan kan je nog wel eens in de problemen komen.

Werkelijk waar iedereen die erg ziek is geworden in mijn omgeving was; of veel te dun, veel te zwaar of leeft zeer ongezond.

Jullie snappen mijn punt wat betreft de uitdrukkelijke “waar rook is is vuur niet”.

Terug
Naar boven