AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Als je het artikel leest zou je zien dat de NRC het gedaan heeft.

Een uitzondering bevestigt de regel? Al heeft NRC van alle kranten vaak nog wel wat kritische noten en tegengeluiden, dus in dat opzicht is dat een eenzame uitzondering in de wereld van de MSM.

Werkelijk waar iedereen die erg ziek is geworden in mijn omgeving was; of veel te dun, veel te zwaar of leeft zeer ongezond.
Idem, behalve een hele gezonde (serieus) maat van mij. Braaf z'n pfizertjes gehaald ondank dat zijn hele gezin al de eerste corona variant heeft gehad en hij hier dus immuun voor was. Nu 2 maandjes terug naar zijn zeggen knetter ziek geweest van de zoveelste omicron? mutatie. Nee, het voelde echt niet als griep naar zijn zeggen... :rolleyes:

whatever shrug GIF by Die Männergrippe

Onze Oosterburen trappen maar vast weer af :emo:

En in Nederland hebben we daar natuurlijk weer een nieuwe advies/praat/tijdverdoen groepje voor aangesteld, het MIT - Maatschappelijk Impact Team :emo:

Bijlagen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #10.052

En in Nederland hebben we daar natuurlijk weer een nieuwe advies/praat/tijdverdoen groepje voor aangesteld, het MIT - Maatschappelijk Impact Team :emo:

In de rusthuizen en ziekenhuizen is een negatieve test voortaan verplicht voor bezoekers. Werknemers moeten zich verschillende keren per week laten testen
In scholen en kinderdagverblijven kan een test verplicht worden.

Onde leiding van Jolande Sap.

Als je alle spuitjes gehaald hebt, op hoeveel moet je nu dan zitten, en wanneer is de volgende?

Ze hadden een paar dagen hoofd en keel pijn.
Ik vraag me dan af hoe je erbij komt om je te testen? Omdat je hoofd en keelpijn hebt?

Ze hadden een paar dagen hoofd en keel pijn.
Ik vraag me dan af hoe je erbij komt om je te testen? Omdat je hoofd en keelpijn hebt?
Ik ben nu al 2,5 week ziek, lijkt op verkoudheid of grieperig zijn, soms wat koorts, oorpijn en hoofdpijn. Net ook maar even getest, maar was negatief.

Normaal ben ik twee of drie dagen ziek en is t over.

Terug
Naar boven