- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Jullie snappen mijn punt wat betreft de uitdrukkelijke “waar rook is is vuur niet”.
En jij mijn opmerking "koekje van eigen deeg niet"

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie snappen mijn punt wat betreft de uitdrukkelijke “waar rook is is vuur niet”.

Heeft Jaap anderen dan valselijk beschuldigd van corruptie?
Heeft Jaap anderen dan valselijk beschuldigd van corruptie?
Dit alles bewijst in elk geval weer dat de alternatieve media nog slechter is dan de staatspropaganda.Dat zeg ik, je begrijpt mijn punt niet. Niets nieuws overigens, doorlopen jongens.
Dit alles bewijst in elk geval weer dat de alternatieve media nog slechter is dan de staatspropaganda.

Ze kunnen niet eens uitzoeken dat de rekening waar het in dit geval om draait niet klopt.Baude uitspraak die gebaseerd is op je onderbuikgevoel en cognitieve dissonantie?![]()
Ze kunnen niet eens uitzoeken dat de rekening waar het in dit geval om draait niet klopt.

Als je het artikel leest zou je zien dat de NRC het gedaan heeft.Ik vind iets niet kunnen nog altijd beter dan iets niet willen![]()
Als je het artikel leest zou je zien dat de NRC het gedaan heeft.
Idem, behalve een hele gezonde (serieus) maat van mij. Braaf z'n pfizertjes gehaald ondank dat zijn hele gezin al de eerste corona variant heeft gehad en hij hier dus immuun voor was. Nu 2 maandjes terug naar zijn zeggen knetter ziek geweest van de zoveelste omicron? mutatie. Nee, het voelde echt niet als griep naar zijn zeggen...Werkelijk waar iedereen die erg ziek is geworden in mijn omgeving was; of veel te dun, veel te zwaar of leeft zeer ongezond.

Onze Oosterburen trappen maar vast weer af
![]()
Duitsland voert coronaregels voor herfst- en winter in, mondmaskerplicht wordt uitgebreid
In Duitsland is vandaag een resem voorzorgsmaatregelen tegen het coronavirus van kracht gegaan voor komende herfst en winter. Zo zijn FFP2-maskers vanaf 14 jaar verplicht op de langeafstandstrein, voorheen volstonden chirurgische mondmaskers. Voor kinderen tussen 6 en 13 jaar volstaat een...www.hln.be
En in Nederland hebben we daar natuurlijk weer een nieuwe advies/praat/tijdverdoen groepje voor aangesteld, het MIT - Maatschappelijk Impact Team
![]()
MIT-advies 'Fit voor het najaar'
Eerste (informele) advies van het Maatschappelijk Impact Team getiteld 'Fit voor het najaar'. MIT adviseert over de sociaalmaatschappelijke en economische gevolgen van de voorstellen van het kabinet bij de bestrijding van het coronavirus en eventuele andere infectieziekten met een pandemisch...www.rijksoverheid.nl
In de rusthuizen en ziekenhuizen is een negatieve test voortaan verplicht voor bezoekers. Werknemers moeten zich verschillende keren per week laten testen
In scholen en kinderdagverblijven kan een test verplicht worden.
Onde leiding van Jolande Sap.Onze Oosterburen trappen maar vast weer af
![]()
Duitsland voert coronaregels voor herfst- en winter in, mondmaskerplicht wordt uitgebreid
In Duitsland is vandaag een resem voorzorgsmaatregelen tegen het coronavirus van kracht gegaan voor komende herfst en winter. Zo zijn FFP2-maskers vanaf 14 jaar verplicht op de langeafstandstrein, voorheen volstonden chirurgische mondmaskers. Voor kinderen tussen 6 en 13 jaar volstaat een...www.hln.be
En in Nederland hebben we daar natuurlijk weer een nieuwe advies/praat/tijdverdoen groepje voor aangesteld, het MIT - Maatschappelijk Impact Team
![]()
MIT-advies 'Fit voor het najaar'
Eerste (informele) advies van het Maatschappelijk Impact Team getiteld 'Fit voor het najaar'. MIT adviseert over de sociaalmaatschappelijke en economische gevolgen van de voorstellen van het kabinet bij de bestrijding van het coronavirus en eventuele andere infectieziekten met een pandemisch...www.rijksoverheid.nl
Zit nu op 500mg per week, volgende is overmorgen weer.Als je alle spuitjes gehaald hebt, op hoeveel moet je nu dan zitten, en wanneer is de volgende?
Mijn tante stuurde vandaag dat ze 4 spuiten heeft gehad maar ook weer positief was getestAls je alle spuitjes gehaald hebt, op hoeveel moet je nu dan zitten, en wanneer is de volgende?

Als ze er dan naar minder ziek van wordt, want dat was toch het doel van de spuitjes.Mijn tante stuurde vandaag dat ze 4 spuiten heeft gehad maar ook weer positief was getest![]()
Ik ben nu al 2,5 week ziek, lijkt op verkoudheid of grieperig zijn, soms wat koorts, oorpijn en hoofdpijn. Net ook maar even getest, maar was negatief.Ze hadden een paar dagen hoofd en keel pijn.
Ik vraag me dan af hoe je erbij komt om je te testen? Omdat je hoofd en keelpijn hebt?
Ze hadden een paar dagen hoofd en keel pijn.
Ik vraag me dan af hoe je erbij komt om je te testen? Omdat je hoofd en keelpijn hebt?