Omdat dat moet van mijn werkgever en ik dan weer doorbetaald thuis mag zitten niksen.
Al denkt mijn nieuwe leidinggevende daar anders over.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat dat moet van mijn werkgever en ik dan weer doorbetaald thuis mag zitten niksen.
Dus jij bent verplicht je te laten testen door je werkgever? Of je wordt dringend verzocht om het te laten doen? Ook verplicht gevacineerd?Omdat dat moet van mijn werkgever en ik dan weer doorbetaald thuis mag zitten niksen.
Al denkt mijn nieuwe leidinggevende daar anders over.
Jolande Sap, die met een ingestudeerd grapje nog kwihard het onderspit moest delven tegen Geert Wilders.
Jolande Sap, die met een ingestudeerd grapje nog kwihard het onderspit moest delven tegen Geert Wilders.
U herinnert het zich vast wel, dat van die stekker die eruit moest en die nooit vast zat.

Lang verhaal kort uitgelegd. Bij klachten moeten we thuis blijven, maar ik kan thuis niet werken. Als ik me dan laat testen doet de baas er niet moeilijk over en mag ik tot de uitslag bekend is thuisblijven. Laat ik me niet testen moet ik me ziek melden of met klachten op het werk verschijnen.Dus jij bent verplicht je te laten testen door je werkgever? Of je wordt dringend verzocht om het te laten doen? Ook verplicht gevacineerd?
Onze Oosterburen trappen maar vast weer af
![]()
Duitsland voert coronaregels voor herfst- en winter in, mondmaskerplicht wordt uitgebreid
In Duitsland is vandaag een resem voorzorgsmaatregelen tegen het coronavirus van kracht gegaan voor komende herfst en winter. Zo zijn FFP2-maskers vanaf 14 jaar verplicht op de langeafstandstrein, voorheen volstonden chirurgische mondmaskers. Voor kinderen tussen 6 en 13 jaar volstaat een...www.hln.be
En in Nederland hebben we daar natuurlijk weer een nieuwe advies/praat/tijdverdoen groepje voor aangesteld, het MIT - Maatschappelijk Impact Team
![]()
MIT-advies 'Fit voor het najaar'
Eerste (informele) advies van het Maatschappelijk Impact Team getiteld 'Fit voor het najaar'. MIT adviseert over de sociaalmaatschappelijke en economische gevolgen van de voorstellen van het kabinet bij de bestrijding van het coronavirus en eventuele andere infectieziekten met een pandemisch...www.rijksoverheid.nl

Klinkt misschien erg, maar heb je wel eens gezien wat die Baudet allemaal zegt? Dat is pas echt eng.![]()
Overheid wilde coronacommunicatie ‘net zo irritant maken als…
Een niet eerder gepubliceerd Wob-document bevestigt dat de overheid in 2020 agressieve reclametechnieken en zelfs emotionele chantage gebruikte om…www.blckbx.tv
![]()

Klopt.Klinkt misschien erg, maar heb je wel eens gezien wat die Baudet allemaal zegt? Dat is pas echt eng.
Klopt, want dat zou betekenen dat hij (op Poetin na misschien) de echte Übermensch zou zijn.Als het allemaal klopt wat hij zegt, dat zou pas echt eng zijn!
synesthesie!Klinkt misschien erg, maar heb je wel eens gezien wat die Baudet allemaal zegt? Dat is pas echt eng.
![]()
Het kwartje valt! Het volk gaat dit winnen![]()
Overheid wilde coronacommunicatie ‘net zo irritant maken als…
Een niet eerder gepubliceerd Wob-document bevestigt dat de overheid in 2020 agressieve reclametechnieken en zelfs emotionele chantage gebruikte om…www.blckbx.tv
![]()

Heb je het nou weer over mij?Klopt, want dat zou betekenen dat hij (op Poetin na misschien) de echte Übermensch zou zijn.
Het kwartje van kok zeker. Deze gast loopt nog steeds de verkondigen dat je je moet laten vaccineren voor een ander. Koekoek.
En dat is dan voorzitter van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk OnderzoekMeedoen aan de aankomende vaccinatieronde voelt niet meer zo noodzakelijk. Toch heeft het wel degelijk nut, betoogt internist en hoogleraar Marcel Levi – tevens voorzitter van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek. Afgelopen zondag zei hij in Buitenhof dat je nu prikt om ouderen niet ziek te maken, om de transmissie van het virus af te remmen (ook al is dat maar een beetje) én om te zorgen dat de samenleving open kan blijven.
.Aan het begin van de pandemie werd Marcel Levi bijna aanbeden door de wappies.Het kwartje van kok zeker. Deze gast loopt nog steeds de verkondigen dat je je moet laten vaccineren voor een ander. Koekoek.
En dat is dan voorzitter van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek.
Was dat toen Baudet ook het tegenovergestelde van nu zei, omdat zijn USP is dat hij altijd het tegenovergestelde zegt van de rest?Aan het begin van de pandemie werd Marcel Levi bijna aanbeden door de wappies.
niet gelezen maar ik bedoel juist het tegendeel, geen animo meer voor die vaccinaties dusssHet kwartje van kok zeker. Deze gast loopt nog steeds de verkondigen dat je je moet laten vaccineren voor een ander. Koekoek.
En dat is dan voorzitter van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek.
Jij hebt wel een flinke hard-on voor Baudet laatste tijd. Iets teveel op zijn zwembad foto lopen fappen?Was dat toen Baudet ook het tegenovergestelde van nu zei, omdat zijn USP is dat hij altijd het tegenovergestelde zegt van de rest?
Volgens mij ga jij me in het Rusland-topic nog uitleggen wat Baudet totaal anders heeft bedoeld met wat hij letterlijk en in context heeft gezegd?Jij hebt wel een flinke hard-on voor Baudet laatste tijd. Iets teveel op zijn zwembad foto lopen fappen?