MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Omdat dat moet van mijn werkgever en ik dan weer doorbetaald thuis mag zitten niksen.

Al denkt mijn nieuwe leidinggevende daar anders over.
Dus jij bent verplicht je te laten testen door je werkgever? Of je wordt dringend verzocht om het te laten doen? Ook verplicht gevacineerd?

Dus jij bent verplicht je te laten testen door je werkgever? Of je wordt dringend verzocht om het te laten doen? Ook verplicht gevacineerd?
Lang verhaal kort uitgelegd. Bij klachten moeten we thuis blijven, maar ik kan thuis niet werken. Als ik me dan laat testen doet de baas er niet moeilijk over en mag ik tot de uitslag bekend is thuisblijven. Laat ik me niet testen moet ik me ziek melden of met klachten op het werk verschijnen.

Als je kind dan met klachten niet naar school of de opvang mag, of de juf is ziek, dan is de keuze voor mij niet zo moeilijk.

Onze Oosterburen trappen maar vast weer af :emo:

En in Nederland hebben we daar natuurlijk weer een nieuwe advies/praat/tijdverdoen groepje voor aangesteld, het MIT - Maatschappelijk Impact Team :emo:

Volgens mij hoort dit thuis in het "I don't want to live on this planet anymore", toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.068
  • Topic Starter Topic Starter
  • #10.075
Het kwartje valt! Het volk gaat dit winnen :cheer:
Het kwartje van kok zeker. Deze gast loopt nog steeds de verkondigen dat je je moet laten vaccineren voor een ander. Koekoek.
Meedoen aan de aankomende vaccinatieronde voelt niet meer zo noodzakelijk. Toch heeft het wel degelijk nut, betoogt internist en hoogleraar Marcel Levi – tevens voorzitter van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek. Afgelopen zondag zei hij in Buitenhof dat je nu prikt om ouderen niet ziek te maken, om de transmissie van het virus af te remmen (ook al is dat maar een beetje) én om te zorgen dat de samenleving open kan blijven.
En dat is dan voorzitter van de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek :roflol:.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Jij hebt wel een flinke hard-on voor Baudet laatste tijd. Iets teveel op zijn zwembad foto lopen fappen?
Volgens mij ga jij me in het Rusland-topic nog uitleggen wat Baudet totaal anders heeft bedoeld met wat hij letterlijk en in context heeft gezegd?

Ik heb me door dat hele interview heengeworsteld, want volgens jou was dat citaat allemaal NOS en NPO66-propaganda, maar eigenlijk hebben ze bij de Staatsmedia nog de mildere citaten gekozen. Baudet roept van alles en wordt hier enorm op het schild gehezen, als de grote held en bevrijder, maar als je kijkt wat hij zegt en hoe hij zich heeft omringd met ja-knikkers en bewonderaars en de oren sluit voor alle vragen en kritiek. Terwijl zijn enige trucje is dat hij zich afzet tegen de rest.

Ik hoorde hem in het interview ook zeggen dat de uitgaven voor ontwikkelingshulp flink omhoog moeten, hoeveel van zijn achterban staat daar werkelijk achter, zelfs als uitruil voor grenzen dicht?

Jij "vraagt" mij om me in Baudet te verdiepen en het viel me wel zo enorm tegen, het is nog triester dan het beeld in de Staatsmedia. Het is maar goed voor Baudet dat hij niet al te serieus wordt genomen en teveel aandacht krijgt, dan blijft er helemaal niets van over.

Oekraïne-referendum heeft ie goed gedaan en tot de PS-verkiezingen leek het heel wat. Ik ben vooral enorm teleurgesteld in Baudet, daarmee ook een beetje in zijn fans en in jou en dat doet een beetje pijn.

Terug
Naar boven