- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je bijdrage weer.Vandaag (1 april) zijn er 7.882 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 224meer dan de vorige waarde.
Bosco met het weerbericht, Thuggish met de besmettingscijfers. Nu.nl is niet meer nodigVandaag (1 april) zijn er 7.882 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 224meer dan de vorige waarde.
Geen dank zo voel ik mij enigszins nuttig 😆
Zou je dat gevoel eens kunnen beschrijven ik zou niet meer weten hoe dat is
Zet ook gelijk ff de ziekenhuis en IC bezetting erbij dan, nu moet ik dat alsnog opzoeken.
Doe dat maar in het tweede kamer topic.Even los van het hele debat, maar Arib maakt ook een vermoeide verwarde indruk of ligt dat aan mij? Niet wat ik gewend ben van haar.
Yes. Zat in de verkeerde.Zet ook gelijk ff de ziekenhuis en IC bezetting erbij dan, nu moet ik dat alsnog opzoeken.
Doe dat maar in het tweede kamer topic.
Zolang dat niet gedaan wordt kan je ervan uitgaan dat die cijfers niet dalen.Zet ook gelijk ff de ziekenhuis en IC bezetting erbij dan, nu moet ik dat alsnog opzoeken.
Lastige vraag sla ik overZet ook gelijk ff de ziekenhuis en IC bezetting erbij dan, nu moet ik dat alsnog opzoeken.
Doe dat maar in het tweede kamer topic.
Ho even gister werden die er niet bij genoemd en toen kwam er wel een IC bed vrij.Zolang dat niet gedaan wordt kan je ervan uitgaan dat die cijfers niet dalen.
Vandaag (2 april) zijn er 7.296 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 562minder dan de vorige waarde.
@Steks neem jij het stokje over?
QUOTE="ThuggishRuggish, post: 10663291, member: 134637"]
Vandaag (2 april) zijn er 7.296 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 562minder dan de vorige waarde.
@Steks neem jij het stokje over?
België denkt over de piek van derde golf heen te zijn
België heeft de piek van de derde golf van de corona-epidemie waarschijnlijk achter de rug. Het virus is in de laatste dagen bij minder mensen vastgesteld, zegt het Nationaal Crisiscentrum.
"We lijken een nieuw kantelpunt in de epidemie bereikt te hebben", aldus viroloog Steven Van Gucht. Dat zou een gunstig moment zijn, omdat er binnenkort naar verwachting ruim achthonderd en "mogelijk zelfs negenhonderd" coronapatiënten op de intensive cares van de ziekenhuizen liggen.
Het virus verspreidde zich de afgelopen tijd weer zodanig dat België vorige week verder op slot ging. Kapsalons moesten dicht, winkelen kan alleen op afspraak en scholen kregen een week eerder paasvakantie. Maar inmiddels wordt het virus minder snel verspreid. Het aantal coronapatiënten dat in het ziekenhuis belandt, groeit volgens Van Gucht nog nauwelijks en bovendien steeds trager. "Het aantal zal vermoedelijk nog een paar dagen stijgen vooraleer hopelijk ook hier een piek bereikt wordt."
In sommige provincies ligt het reproductiegetal onder de 1. Dit betekent dat het virus minder snel wordt verspreid.
IC is nu ongeveer gelijk als rond de jaarwisseling. Gezien dat het altijd iets achter loopt, is dat echt wel hoog.België denkt over de piek van derde golf heen te zijn
Ik durf er geld op te leggen dat je in min of mindere mate hetzelfde ziekteverloop zal zien als vorig jaar dus ergens komende weken afname van ziekenhuis en ic opnamen mbt covid met een scherpe daling vanaf Mei/Juni. Enige dat ze natuurlijk hoog zullen houden zijn de besmettingsgetallen, maar dat komt natuurlijk doordat mensen met hoofdpijn dalijk ook op covid moeten testenMet Pasen lekker bij familie op bezoek, ik denk dat het nog wel een stukje omhoog zal gaan de aankomende tijd.
Hoe meer je test hoe meer 'besmettingen' je vind.Ok, hoeveel?
Jammer, laat maardat je in min of mindere mate hetzelfde ziekteverloop zal zien als vorig jaar dus ergens komende weken afname van ziekenhuis en ic opnamen mbt covid met een scherpe daling vanaf Mei/Juni. Enige dat ze natuurlijk hoog zullen houden zijn de besmettingsgetallen, maar dat komt natuurlijk doordat mensen met hoofdpijn dalijk ook op covid moeten testenHoe meer je test hoe meer 'besmettingen' je vind.