XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Nee, mijzelf wijs maken dat het allemaal onzin is, en vervolgens nietsvermoedend kwetsbaren besmetten is zeker wel een goed plan?
Hoe kun je mensen besmetten als zij netjes een mondkapje dragen, 1.5m afstand bewaren en zoveel mogelijk thuisblijven dan?

Nee, mijzelf wijs maken dat het allemaal onzin is, en vervolgens nietsvermoedend kwetsbaren besmetten is zeker wel een goed plan?

Die zijn toch gevaccineerd?

Brain, kun jij me uitleggen waarom ik niets, helemaal niets hoor vanuit de msm en overheid over het immuunsysteem en het onderhouden van een goede gezondheid?

Laatst bewerkt:
Ja, maar ze kosten wel een euro of twee om te maken moet de overheid dan ook nog eens een paar miljard uitgeven om ons allemaal van voldoende sneltesten te voorzien?
Dat hoeft sowieso niet als ze niet zelf besluiten dat dat opgedrongen moet worden. ;)
Zou je je dan eigenlijk niet ook op de andere verkoudheidsvirussen moeten testen? Straks ben je ziek van een andere influenza variant dan waar die kwetsbaren de griepprik voor hebben gekregen en lopen ze des te meer risico door de verkeerde antilichamen te hebben. Of van een van de andere coronavirussen waar niet tegen gevaccineerd wordt.

De intrinsieke vraag is dat je daardoor eerder weer iets kunt.
Dat is geen intrinsieke vraag.
De overheid houdt je een koekje voor (die je normaal altijd zelf kon pakken) en als je netjes gaat zitten als ze het vragen bevelen mag je het koekje hebben.

Zou je je dan eigenlijk niet ook op de andere verkoudheidsvirussen moeten testen? Straks ben je ziek van een andere influenza variant dan waar die kwetsbaren de griepprik voor hebben gekregen en lopen ze des te meer risico door de verkeerde antilichamen te hebben. Of van een van de andere coronavirussen waar niet tegen gevaccineerd wordt.
Dan moet de test wel dat onderscheidend vermogen hebben.

Als ze gratis gefinancieerd zijn gaat niemand ze toch overkopen van iemand anders

Als ze hier door de overheid gefinancierd zouden worden en bijv. in Duitsland niet, dan kun je ze daar iets onder de prijs aanbieden en heb je in feite een product met 100% subsidie.

Ik ben blij dat het niet aan mij is, om te zeggen of dat wel of niet zou moeten. Maar ik zou er geen enkele moeite mee hebben.

Ik werk bijna altijd op locatie, en kom dan met erg veel verschillende mensen in aanraking. Met dat in het achterhoofd is het eigenlijk best gek dat het 'normaal' was dat ik in de winter altijd mijn stem kwijt was. Dat soort verkoudheidsklachten heb ik dit jaar geen last van gehad. Ik kijk er nu ook anders naar

Wat de zelftesten betreft dien je bij een positieve uitslag toch nog langs de GGD te gaan. En mijn werkgever en de school van mijn dochter geven aan dat je bij een negatieve uitslag terwijl je wel verkoudheidsverschijnselen hebt toch niet welkom bent.

Wat de zelftesten betreft dien je bij een positieve uitslag toch nog langs de GGD te gaan. En mijn werkgever en de school van mijn dochter geven aan dat je bij een negatieve uitslag terwijl je wel verkoudheidsverschijnselen hebt toch niet welkom bent.
:roflol:
Ben je niet gevaccineerd? Testen testen testen!!
Jongens we komen uit de crisis met een vaccin!
Ben je gevaccineerd? Alsnog testen testen en quarantaine!
Sneltesten moet de andere oplossing zijn!
Postief? Alsnog naar de GGD en quarantaine!!
Negatief maar een kuchje? Quarantaine!!
Ben je én gevaccineerd én hebt geen klachten én je bent negatief getest?
Top! dan mag je al...... snog steeds alle maatregelen in acht nemen hihi.

Oké, maar wat is dan de oplossing?

Hoe vervelend het ook is, ik zie dit wel als een stapje vooruit. Want de kans dat er komende maand (maanden) zomaar veel versoepeld wordt, of dat het vaccineren ineens snel gaat, lijkt mij nihil.

Oké, maar wat is dan de oplossing?

Hoe vervelend het ook is, ik zie dit wel als een stapje vooruit. Want de kans dat er komende maand (maanden) zomaar veel versoepeld wordt, of dat het vaccineren ineens snel gaat, lijkt mij nihil.
Voor sommigen is het een stapje vooruit, voor mij persoonlijk niet. De belemmeringen die ik ondervind worden niet verholpen met een zelftest.

Meer kinderopvang!

Dus, wat is voor jou wel een stap vooruit?
Nu? Alle beschikbare vaccins zo snel mogelijk gebruiken en verder de maatregelen strikter naleven. Maar dat laatste gaat niet gebeuren, want wat ik de laatst dagen via via en direct van de GGD te horen heb gekregen is echt triest.

Nu? Alle beschikbare vaccins zo snel mogelijk gebruiken en verder de maatregelen strikter naleven. Maar dat laatste gaat niet gebeuren, want wat ik de laatst dagen via via en direct van de GGD te horen heb gekregen is echt triest.
Ja precies, ik bedoel qua wat er realistisch is

Nou ja, @ThuggishRuggish had denk ik best een punt, met dat al die 50/60ers op de kleinkinderen passen...

Terug
Naar boven