Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Best wel 'breaking news' bij onze zuiderburen, als je 't mij vraagt.
Dit gaat dus niet over alleen maar een avondklokje, zoals eerder in NL, maar alle coronamaatregelen! :eek:

https://nos.nl/artikel/2374855-belgie-moet-van-rechter-coronamaatregelen-intrekken.html
België moet binnen dertig dagen zijn coronamaatregelen intrekken. Dat heeft een rechtbank in Brussel geoordeeld in een zaak die was aangespannen door de mensenrechtenorganisatie Liga voor Mensenrechten.

Ahjoh boete van maximaal 200.000 stelt toch geen kut voor

Ahjoh boete van maximaal 200.000 stelt toch geen kut voor
Die boete gaat het natuurlijk ook niet om.
De staat moet dus een boete betalen met geld van de belastingbetaler aan de staat? Dus van het ene ministerie in het andere of wat?

Is natuurlijk meer een symbool uitspraak. Zorgt in ieder geval weer voor wat minder draagvlak

Gewoon het totaalplaatje, de mensen die je aan de telefoon krijgt zijn van het niveau beginnende callcenter medewerker. Mijn bejaarde ouders zijn nu een week ziek en hebben corona zij, mijn broer en ik hebben meerdere keren iemand van de GGD aan de telefoon gehad met verschillende soms tegenstrijdige adviezen en regels die ook nog eens afwijken van de webpagina’s waarna ze verwijzen.

???
IMG-20210331-WA0006.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.686
€5000 boete per dag voor de staat?

Woow..

Het volk betaalt de boete zelf :emo:

Vandaag (31 maart) zijn er 7.684 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 1.800meer dan de vorige waarde.

Moeten opheffen of de juiste juridische basis geven is wel nogal een verschil.

Moeten opheffen of de juiste juridische basis geven is wel nogal een verschil.
De oorspronkelijke titel bij de NOS was wel in de trant van dat alle coronamaatregelen moesten worden ingetrokken, maar die titel is later aangepast. Zal dus wel weer met een sisser aflopen, net als in NL. Hebben we het juridisch niet goed dichtgetimmerd? Geen probleem, dan doen we dat alsnog...

De oorspronkelijke titel bij de NOS was wel in de trant van dat alle coronamaatregelen moesten worden ingetrokken, maar die titel is later aangepast. Zal dus wel weer met een sisser aflopen, net als in NL. Hebben we het juridisch niet goed dichtgetimmerd? Geen probleem, dan doen we dat alsnog...
Had @Steks Zijn pa hem maar op de kachel gespoten. Kwamen ze daar met een sissertje vanaf :trollface:

Weken vertraging bij het leveren van de zelftest. Net bij op1 de reden waarom is echt te hilarisch 🤣🤣

Vanaf 5min50 je zou bijna denken dat het een grapje is 🤣

Terug
Naar boven