Fitness Seller

Het grote biecht topic

oebi

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Plaats hier je biechten als je wat gegeten hebt wat absoluut uit den boze is ivm je voedingsschemaen doel

Ik heb net 4 witte sneetjes brood met ham en kaas naar binnen gewerkt...

Een bolletje vanille ijs.

Oh wacht...

IIFYM

2 broodjes kroket :o

Heerlijk stuk 99% pure chocolade.. :lick:
Maar ja.. IIFYM!

• Like
Waarderingen: YOGI
Ik drink nu een lekker blikkie coca cola

Net even door de MCdrive geweest --->> 9 kipnuggets en een small wrap:o
Daarna bij het eerst volgende tankstation gestopt en nog een bal gehakt naar binnen gewerkt :(

Nu ben ik thuis en heb ik geen zin meer in m'n kwark...

Joh daar hoef je niet eens voor te biechten, ik heb pure chocolade in m'n schema zitten :D elke dag een reep, jumjum

Zit bomvol mineralen joh
ik eet ook bij regelmaat een stuk pure choco. Deze reep extra puur 99% had ik gekregen van een collega. :D
echt heel apart.. het is een sensatie waar je eerst even aan moet wennen omdat je echt alleen cacao proeft!

• Topic Starter Topic Starter
Net even door de MCdrive geweest --->> 9 kipnuggets en een small wrap:o
Daarna bij het eerst volgende tankstation gestopt en nog een bal gehakt naar binnen gewerkt :(

Nu ben ik thuis en heb ik geen zin meer in m'n kwark...

Waan gewoon haha

Euh, elk weekend is bij mij een biecht, nl. massa's bier, ik zorg wel altijd dat ik door de week mijn macro's haal en niks vettige troep daarbuiten. In het weekend eet ik niet zoveel, maar ik zeg het, alleen uitgaan en bier. Nu had ik overlaatst hier gelezen, dat het zou helpen om een bak kwark achterover te slagen als je thuis komt (soms pas 06.30u). Is dat waar? Ik ga dit dees weekend zowiezo proberen. Ik blijf nog wel afvallen, en zolang ik mijn macro's haal en geen honger heb, is er weinig spierverlies denk ik. Hoe staan jullie hier tegenover?

Durf het bijna niet te zeggen.. maar heb net een paaseitje op :rolleyes:

Een hele reep? Welk merk/waar haal je em?
Gewoon een simpel reepje van 40g van AH huismerk :D 200 kcal ofzo

---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 00:36 ----------

ik eet ook bij regelmaat een stuk pure choco. Deze reep extra puur 99% had ik gekregen van een collega. :D
echt heel apart.. het is een sensatie waar je eerst even aan moet wennen omdat je echt alleen cacao proeft!

Waar kun je zulke pure repen halen? Die ik haal is gewoon een of ander simpel reepje met zo'n 45-55%

Dat zal dan al me Coca Cola zijn, maar dat maakt mij niet uit ,
moet wat drinken en overdag drink ik al genoeg water...

Kfc, chickenwings for life.

Bulken = bulken

Gister 3 bamischijfen en patat.

Gisteren Nibbits en een pizzapunt op. Niet eens lekker, maar viel om van de honger en dat was t enige voorhanden. :(

Cheese Onion Chips gisteravond :o

Terug
Naar boven