Laundrybasket
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar haalt je collega die? 86% is zo'n beetje het hoogste wat ik op heb.
Waar kun je zulke pure repen halen? Die ik haal is gewoon een of ander simpel reepje met zo'n 45-55%
Nu had ik overlaatst hier gelezen, dat het zou helpen om een bak kwark achterover te slagen als je thuis komt (soms pas 06.30u). Is dat waar? Ik ga dit dees weekend zowiezo proberen.
Heel leuk dat IIFYM maar je kan ook gewoon aan je algehele gezondheid denken
Als je TEveel hebt gezopen zou ik de kwark achterwege laten. Dat gaat heel makkelijk draaien op je maag als je plat gaat.
Probeer gewoon naast ieder glas alcohol een glas water te nemen. Werkt ook goed.Maar ben al iets gewend doorheen de jaren ze :-p Nee maar ik ga wel proberen om eten mee te pakken om tussen de pinten door toch iets meer als enkel alkool naar binnenn te krijgen ;-)
Heerlijk stuk 99% pure chocolade..
Maar ja.. IIFYM!
Dat is toch juist supergezond?
Waar koop je trouwens 99% puur? Ik vind meestel niet puurder dan 85% in de supermarkt. Moet je hiervoor naar een speciaalzaak?

Bij Jamin heb je van Lindt de 99% pure repen. Niet alle vestigingen verkopen het. Mijn vestiging dus niet maar die bij mijn collega dus wel.
Bij de lidl is het van JD Gross.Bij de Aldi heb je voor €1,49 ofzo een reep van 85% chocolade (merk: Moser Roth)
Ik geloof dat de Lidl ze tegenwoordig ook heeft, merk weet ik niet.
http://farm8.staticflickr.com/7010/6689995235_51c4a92552.jpg