XXL Nutrition

Het grote biecht topic

Gisteravond.. Heel pak merba chocoladekoekjes

Al 5 maanden niks gesnoept ,frisdrank,of zelfs een biertje of wat dan ook voel me eigen zo goed sinds ik gezond eet en leef dat ik er absoluut geen trek meer in heb.En dit voor iemand die zich elke week liet vol lopen met bier en kebab.
Ga over een maand 8 dagen naar turkeije(all in) en daar zal het wel fout gaan puur omdat ik daar geen controle heb wat ze me voorschotelen maar ben wel van plan me eigen zoveel mogelijk aan de gezonde zaken te houden.Normaal rond deze tijd vrat ik me lens aan de gevulde chocolade eieren en kon mijn vrouw geen schaaltje op tafel zetten en hij was al leeg ..

Nu had ik overlaatst hier gelezen, dat het zou helpen om een bak kwark achterover te slagen als je thuis komt (soms pas 06.30u). Is dat waar? Ik ga dit dees weekend zowiezo proberen.

Als je TEveel hebt gezopen zou ik de kwark achterwege laten. Dat gaat heel makkelijk draaien op je maag als je plat gaat.

HOTWINGS. **** yeah

Big Tasty en een Grote Chicken McWrap!

Gisteren patat met vette piri piri kip, als ik een boer laat proef ik het nog steeds.

Nacho's met salsadip gister

Heel leuk dat IIFYM maar je kan ook gewoon aan je algehele gezondheid denken

Heel leuk dat IIFYM maar je kan ook gewoon aan je algehele gezondheid denken

mijn grootmoeder is een fit oudje van 85 en vreet elke dag koeken en chocolade. gezondheid qua voeding is ecjt op veel vlakken overrated zolang dat je niet te veel eet en mt overgewicht kampt.

net twee blikken knakworst, een halfje witbrood twee eierkoeken en een pak crystal clear als lunch:meal:

Als je TEveel hebt gezopen zou ik de kwark achterwege laten. Dat gaat heel makkelijk draaien op je maag als je plat gaat.

Maar ben al iets gewend doorheen de jaren ze :-p Nee maar ik ga wel proberen om eten mee te pakken om tussen de pinten door toch iets meer als enkel alkool naar binnenn te krijgen ;-)

Maar ben al iets gewend doorheen de jaren ze :-p Nee maar ik ga wel proberen om eten mee te pakken om tussen de pinten door toch iets meer als enkel alkool naar binnenn te krijgen ;-)
Probeer gewoon naast ieder glas alcohol een glas water te nemen. Werkt ook goed.

Laatst bewerkt:
1 rijstwafel met duo penotti. En idd IIFM, who cares?! ik geniet lekker van mn chocopasta!

Bij de Aldi heb je voor €1,49 ofzo een reep van 85% chocolade (merk: Moser Roth)
Ik geloof dat de Lidl ze tegenwoordig ook heeft, merk weet ik niet.

6689995235_51c4a92552.jpg

net een heerlijke achtkoek op :D niet eens een schuldgevoel, IIFYM! :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven